וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריח של סקס במינון הנכון

מיכל צדיקי

2.2.2007 / 10:40

עידו רקנאטי מלביש אתכן בחצאיות בלון ארוכות בהשראת אוריגאמי ומציע גם ליין שמלות פוטר במהדורה מוגבלת - במיוחד לשוק המעצבים

בניגוד להרבה מבוגרי שנקר, אשר מיד עם סיום לימודיהם פוצחים בקריירה עצמאית עם מותג אופנה אישי, עידו רקנאטי, בוגר מחזור 2000, בחר להתחיל את דרכו המקצועית דווקא בברצלונה, שם עבד עבור חברת אופנה מסחרית ותירגל את הפקתן של מיני קולקציות, שהיוו את הנדבך הראשון בדרך לקריירה עצמאית.

בינתיים הוא הספיק לחזור לארץ ובשקט בשקט יוצר כבר כמה שנים רצופות קולקציות מרשימות. בבסיסה של קולקציית החורף הנוכחית, עומד השילוב המעניין שבין המראה המחויט ליומיומי, שמתבטא בז'קטים, קרדיגנים וחולצות סריג בשילוב הדפסים מקוריים. דוגמה קלאסית לשילוב בין שני הקצוות, היא קרדיגנים מפוטר באורך המותן שעברו טכניקת צביעה מיוחדת וכביסת "סטון-וושד". בגזרת החצאיות המגמה הבולטת היא חצאיות בלון ארוכות היוצרות משחק של קיפולי בד, בהשראת האוריגאמי היפני.

שמלות לערבים רומנטיים

הקולקציה הבאה תכלול ליין מעניין של "שמלות עבודה" - מעין שמלות "משופשפות", המבטאות את הקונספט של הרחוב הקשוח, אך במקביל משקפות גם מידה של סקסיות מאופקת. רקנאטי גם אוהב לשלב בין סוגים שונים של בדים, כמו כותנה ולייקרה עם ג'ינס וכותנה "גסה" עם בדים רכים, כדוגמת שיפונים.

לצד קו שמלות היומיום, מתכנן רקנאטי גם שמלות ערב רומנטיות לערבי קיץ, מסאטן-כותנה. תחום הקז'ואל כולל חולצות מטריקו כפול (שתי שכבות של בד), המעניק לבגד תחושה של נפח. השכבה הכפולה יוצרת מכפלות נקיות ומראה של חולצה אחידה. נראה ששום פרט לא חומק מעיניו של רקנאטי, וכל זוכה לתשומת לב מלאה.

רקנאטי מגדיר את קהל היעד שלו כנשים בוגרות בגילאי 27 ומעלה, אשר מחפשות אופנה צעירה עם טוויסט סקסי. עם זאת, רקנאטי מדגיש שאין לבלבל בין סקסיות לפרובקטיביות. ואכן, הקולקציה שלו מדיפה ניחוח סקסי במינון הנכון.

במסגרת שוק המעצבים, שמתקיים בסוף השבוע הזה בגני התערוכה בת"א, מציג רקנאטי שמלות שעיצב במיוחד עבור השוק, מבד פוטר עם כיסים עגולים ותיפורים גסים מג'ינס, בצבעי שחור, חום ו'סטון-וושד'. מחיר השמלות: 380 ¤.

מחירים (בעונה):
חולצות: 350-440 ש"ח
קרדיגנים: 450-470 ש"ח
ז'קטים: 750-950 ש"ח
מכנסיים: 550-650 ש"ח
חצאיות: 550-570 ש"ח
שמלות: 580-620 ש"ח

עידו רקנאטי, רח' מלכי ישראל 13 (כיכר רבין), טלפון 5298481-03.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully