וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי שכונה

מיכל צדיקי

4.2.2007 / 8:54

שי בראל החליט להכניס הומור לשדה האופנה המקומי. אז מה אם הבדיחות שלו קצת צולעות. אותו זה מצחיק

שי בראל, יזם אנרגטי בן 32 גאה מאד במותג הטי שירטס החדש שלו שמשחרר לרחובות אנשים עם בדיחות מסתחבקות, על בית החזה או על הגב. הומור של חילים או יציאה מגניבה ונטולת נפיחות? תגידו אתם. מה שבטוח מדובר באחד היציאות היותר ישראליות של הזמן האחרון ויש מצב שבוגרי קורס קד"מ בחברת סלולר גדולה כלשהי - ישקלו להרים לו טלפון לקראת מסיבת סיום כדי שיארגן להם איזו בדיחה.

בראל, 32, לשעבר מנהל שיווק של חברת הפקות לרדיו ומנהל שיווק בחברת מזון, טוען שחולצות עם הדפסים דבילים-הומוריסטיים באנגלית יש בשפע, אבל מקבילות בעברית, אין יותר מדי. הוא הקים את המותג שלו T-SHOW לא מזמן, ומשוכנע שמדובר בסטארט-אפ ענק.

הטי שירטס שלו לא מצטיינות בפונטים עדכניים או באיורים שווים באמת, אבל כן יש עליהן, מדי פעם, יציאות שמעלות חיוך גם אצל ציניים, שלא התכוונו לחייך לטי שירט שעושה עליהם מניפולציה.

בראל טוען ש"חסרים קריאטיביות והומור בשפה העברית בכל הקשור לתחום האופנה" וש"נכון להיום, כל החברות גדולות פונות בשפה האנגלית, מה שמונע מרוב האנשים לקרוא את מה שכתוב על החולצה".

בין יציאות השכונה המוחצות שלו: "אני אומר לא לסמים אבל הם לא מקשיבים לי", "רוצה ארוחת בוקר למיטה? תישן במטבח". ו-"בסך הכל רציתי שלום במזרח התיכון - ואיזו מציצה טובה".

מעודן? לא ממש. לפנים? בטח. היוצר חולם על רשת חנויות לטי שירטס מצחיקות והיה שמח לגחך על כל תחום וקטגוריה אפשרית, כמובן מבלי לפגוע באנשים פרטיים".

טווח המידות: S-L לנשים, XXL-M לגברים, 4-8 לילדים). מחירים: 50-70 ¤. נכון לעכשיו, מאחר והעסק נמצא בתהליכי הרצה ראשוניים, ניתן להשיג את החולצות בירידים שבראל משתתף בהם: ב-25-27.2 הוא יהיה באוניברסיטת ת"א ובכל יום שישי בכיכר אורדע בר"ג. שי בראל: 050-5650065.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully