וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצא מהכאוס

שני פישר

8.2.2007 / 8:29

בנים מתלבשים, הפנימו: חנות מעניינת חדשה נפתחה בת"א. המוח: המעצב דודו גבריאלי מי שהקים את "כאוס". הסטייל: שיקי ונסיכי

בשנת 1994 הקים גבריאלי לבדו את מותג בגדי הגברים המטופחים "כאוס". החנות שהפכה לרשת גידלה לה שותפים וגם חילוקי דעות בינהם. גבריאלי, החליט לחתוך לפני שנה, השאיר לשותפיו את שם המותג, הקים מותג חדש, הנושא את שמו "דודו" (באנגלית, בטח שבאנגלית) ולפני כשלושה שבועות פתח חנות חדשה של המותג.

כתב היד הייחודי והמזוהה של גבריאלי, שמתבטא בעיקר בפרטים ובעיטורים הקטנים שמוסיפים נגיעות גלאם למראה הצעיר, הקלאסי והנקי של בגדיו, עדיין בשיא כוחו. וניראה שלסלבס חובבי האופנה שגבריאלי הלביש במהלך השנים (איציק זוהר, אביב גפן, שלישיית מה קשור וישראל אהרוני) בהחלט משתלם להרים טלפון.

קולקציית הביכורים עם בגדי אביב-קיץ 2007, משלבת פריטי לבוש מודפסים, מאובזרים וגם חלקים. קהל היעד הוא גברים בגילאי 25-45 גם חתנים וגם גברים שפשוט אוהבים להתלבש.

אני פירחוני אני

הפריטים של גבריאלי לא מיוצרים בייצור המוני וניכרת בהם טביעת האצבע האישית של המעצב. כיוון שעל המילה מטרוסקסואל הוטל טאבו בקרב אנשי האופנה, לא תתפסו את גבריאלי אומר את המילה גם בעת שיכרות, אך הקולקציה שלו כן מציגה בגדים מוקפדים, ראוותניים וזוהרים במידה.

על הדוגמנים שמככבים בקטלוג בגדיו נראים גבריים לחלוטין, על אף ובשל הפרחוניות המלבלבת של הקולקציה. "פרחים הולכים להיות טרנד חזק מאוד באביב הקרוב" הוא אומר "ובקולקציה שלי יש פרחים בגדלים שונים, בשילובים שונים, גדולים וקטנים, על רקמה והדפסים, בצבעים מנוגדים ומשלימים".

הניסיון של גבריאלי בא לידי ביטוי ביכולתו לנווט בורודים ובזהבים בביטחון רב ועדיין להשיג מראה גברי על ידי שילוב הצבעים האלמותיים- שחור ולבן.

איציק זוהר וחברים

- איך אתה רואה את הקשר בין כאוס לdudu?

"אנשים שמכירים אותי מתחילת דרכי ומגיעים לחנות אומרים "איזה דודו של פעם" אבל אני לא רואה את הקשר. מתוך אווירת ההתחדשות פרצה מתוכי יצירתיות שהייתה כבוייה אצלי שנים רבות. זה שונה מאוד לעבוד בתוך רשת גדולה מאשר בתוך חנות בוטיק. היום אני בקשר ישיר עם לקוחות החנות. קהל היעד של החנות שלי שונה משל כאוס, כאן אני מכוון לחתנים ולבגדי גברים יותר מוקפדים ויוקרתיים."

- יש שוק גדול בארץ של גברים שאוהבים להתלבש יפה ביומיום, כלומר חוץ מאיציק זוהר?

"יש בטח. כמו שגברים למדו להשקיע באקססוריז, ללכת לחדר כושר ולהסתפר בתדירות גבוהה יותר, כך הם גם מוכנים להשקיע יותר בבגדים. החנות שלי פונה לגברים שרוצים שיודעים להעריך אופנה טובה ולהראות מעודכנים, ולא להיות חלק מפס יצור."

- את מי אתה חולם להלביש?

"פסגת השאיפות שלי נשמעת מאוד יומרנית והיא הגורו שלי שבגללו נרשמתי ללימודי אופנה- ז'אן פול גוטייה. הפנטזיה הריאלית יותר היא ליאור אשכנזי, שמשדר גבריות, חספוס, חן ומודעות אופנתית ולכן הבגדים שלי יתאימו לו. "

- יש מסר שאתה מנסה להעביר דרך הבגדים שלך?

"רציתי להחזיר ערכים קלאסיים של האופנה. אני טוען שהעין התעייפה מכל העומס של בדים מכובסים, מרוטשים וגזורים. הבגדים שלי משדרים ניקיון ואסתטיות."

- אתה חולם על חו"ל?

"אני חולם על ארבע חנויות בוטיק של המותג שלי בארץ. מימשתי וסגרתי את כל נושא חו"ל בחיי כבר לפני שנים רבות. עבדתי בבתי אופנה גדולים בחו"ל ופתחתי חנות של כאוס בארצות הברית. מיציתי את העניין ממזמן, זה כמו שתשאלי אותי אם אני רוצה עכשיו רשת בגדים גדולה".

מחירים:
חולצות: 380 – 550 ¤ , מכנסיים 600 – 650 ¤ , ז'קטים 1500 – 1750 ¤ .
ניתן להשיג ב DUDU, הבוטיק של דוד גבריאלי, דיזנגוף 318 ת"א , טל' 03-6041515.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully