וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמן נולד

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

21.2.2007 / 2:07

האהוב הנוכחי שלכם הוא הנרי דוד, המבט הכי רגיש, כישרון משחק, תפקיד ראשי בסדרת הטלויזיה "מרחק נגיעה" ועכשיו גם קמפיין אופנה

כבר בהקרנות המוקדמות של סדרת הדרמה של "רשת" "במרחק נגיעה", הימרו נציגי התקשורת שהנרי דוד, 27, הכוכב הראשי של הדרמה, יקבל בסוף העונה קמפיין.

סשה דמידוב היה הזר היפה והנכנס ללב במשך עשור, בלי שקולגות יפריעו לו יותר מדי, אבל השנה הימרו בחברת ההפקות נכונה, על הנרי והיורש סומן. העיניים הרגישות והמראה הנערי, העדין, האינטיליגנטי והצלול, לא לגמרי בונים את הלוק המיינסטרימי שירים אהבה ציבורית חוצת מגזרים, אבל אם עם מקס אולארצ'יק זה עבד, אין סיבה שזה לא יתקתק גם פה.

הנרי נולד לזוג הורים שחקנים, באזרביז'ן, בשם דוד חילובסקי ומספר שהתיאטרון היה דומיננטי בחייו כילד. בגיל 11 עלה עם המשפחה לישראל במסגרת הקבוצה שתקים לימים את תיאטרון "גשר" במתחם נגה שביפו. הוריו התגרשו זמן לא רב אחרי המעבר לארץ.

הוא למד במגמת תיאטרון בתיכון עירוני א' בתל אביב והתמודד בשנות העשרה שלו עם אסון קשה אחרי שאביו נהרג לפני עשר בתאונת דרכים. אחרי השחרור מהצבא הוא למד בבית הספר למשחק של ניסן נתיב אבל פרש אחרי שנתיים והחל לעבוד כצבעי וכמנקה של חדרי מדרגות. הוא העיד שהתקופה הזו לא היתה מאושרת אבל שהמצב השתפר כשהחל להעמיק בלימודי הקבלה.

הזיקה לתיאטרון "גשר" החזירה אותו לשם כמתורגמן ובהמשך החל להשתלב שם בתפקידים קטנים. כיום, במקביל להופעה בסדרה של "רשת" הוא גם משחק בהצגה "וריאציות לתיאטרון ותזמורת" המועלית ב"גשר".

מקומי עדיף

המראה שלו, הביקורות ההחיוביות הגורפות והחד משמעיות שהוא מקבל ממבקרי טלוויזיה והפופולריות הצומחת, שכנעו כניראה את מקבלי ההחלטות ב"סליו" לוותר השנה על דוגמן מחו"ל וללכת עליו. את מקומו של בנואה, הדוגמן הצרפתי ש"סליו" הביאו ליפו ולמזרח אירופה לצילומי הקמפיין הישראלי שלהם בעונות האחרונות, תפס השבוע דוד שהצטלם לראשונה בחייו כדוגמן.

הסטיילינג של סימון אלמלם היה מוצלח מאד על הסט שהצטלם אתמול בבוקר בסטודיו של אשל עזר. הוא שילב הדפסים, בדים ומראות, העיז עם שילוב של עניבה ומכנסי ברמודה ועוד.

הנרי דוד ניראה מצויין בבגדים עם הפאסון המאופק ועבר שיחוקי לגמרי בקו הסטריט. הדוגמן הצרפתי, הקודם, היה באמת יפה תואר אבל לקמפיין עם הסשה דמידוב החדש, ניראה שיהיה קל יותר להתחבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully