וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשקשנית

הדס שואף

4.3.2007 / 16:52

יש לכם דמות יותר מתאימה לראיון בפורים מאשר אמנית איפור שמתמחה בציורי הדמייה על הגוף?

במיצג המתוקשר האחרון של חברת נייקי, שהציגה בחללים בתחנה המרכזית החדשה דוגמנים בסיטואציות יומיומיות, גנבו את ההצגה ציורי הנעליים על כפות הרגליים של הדוגמנים.

הרעיון והביצוע המושלם שלו הקפיצו את המיצג למקום אחר. השבוע נפגשתי עם אמנית האיפור והמומחית לאיפור אשלייתי, שרון קדם שאחראית למיצג האיפור הזה ושמעתי ממנה על הכול, חוץ מאשר על הדרך שבה היא הסתירה את אצבעות הרגליים של דוגמני נייקי לדבריה כי זה סוד מקצועי שלה ושל דובי פריגר, המאפר שעבד איתה על הפרויקט.

הדרך להודו

קדם חלמה על קריירת איפור מצליחה מאז שהיא זוכרת את עצמה. עוד בילדות החלה לאפר חברים קרובים ולתפקד כארט דירקטורית במסיבות סוף שנה כיתתיות. אחרי הצבא היא למדה איפור אמנותי ואיפרה בעיקר בפרוייקטטים של סטודנטים. עבודה אחת מוצלחת במיוחד שלה, התגלגלה עד שהתפרסמה במעריב ללא ידיעתה וללא קרדיט.

זה נודע לה אחרי שהציגה תיק עבודות לצלם אופנה והוא סיפר לה שראה עבודה דומה לשלה בעיתון. קדם התקשרה לברר במה מדובר והסתבר שצלמים מחפשים אותה ורוצים להציע לה עבודות ופרויקטים באיפור.

קצת המומה מההתעניינות בה היא ארזה חפצים, עברה לתל-אביב וחשבה שאם בתוך חודש לא תצליח להתברג לעיתונות, לטלוויזיה או לבמה, היא תיקח חופש מהחיים ותיסע להירגע בהודו. היא באמת הגיעה להודו בסופו של דבר, אבל רק אחרי מספר שנים, אחרי שכבשה כל יעד ומטרה שהציבה לעצמה.

כך תיישמו בבית

קדם היא אישה רבת פעלים והאהבה לתחום מובילה אותה לתחומים רבים נלווים שיש להם נקודות השקה למקצוע. היא מנהלת פורום איפור באינטרנט, יזמה תחרות ציורי גוף אינטרנטית שהקיימה לאחרונה ושימשה בה גם כשופטת, מרצה בנושא איפור בארץ ובעולם, ואפילו איפרה בתחרות הסופר מודל בניו יורק, תחרות שהזוכה המפורסם בה הוא ליאונרדו דה קפריו.

היא לא מתעסקת בפיסול דמויות אלא רק ביצירת אפקטים דרך הדמייה כלומר בציור על הגוף. אבן דרך חשובה, אולי הכי חשובה בקריירה שלה היא העבודה הצמודה עם טוביה צפיר ואיפור כל הדמויות שלו החל מאלה בקלטת פים-פם-פה המיתולוגית ועד ל- DVD האחרון של סבא טוביה שיצא לפני מספר חודשים.

בשיחה איתה מתקבל רושם שהבחורה האנרגטית הזו לא נחה לרגע. היריעה קצרה מלתאר ולפרט את מכלול הדמויות שעיצבה ומכלול הפרויקטים שבהם לקחה חלק או הובילה. את כל אלו תוכלו למצוא מן הסתם באתר שלה.

הפרוייקט הרלוונטי ביותר שלה לשבוע זה הוא DVD בהנחייתה בשם "הסדנא לאיפור פנים", שמדגים איפור פנים שלב אחר שלב תוך הדגמה של 17 ציורי פנים נבחרים המתאימים לכל גיל. יש לציין שכאשר שרון מדגימה כיצד מאפרים העסק נראה פשוט זורם וקל אך אני בטוחה כי אם אני אנסה בעצמי התוצאות כפי הנראה יהיו אחרות שלא לומר מביכות.

יחד עם זאת, היא מספקת טיפ חשוב לאלו הרוצים להתאפר בחג. הקל ביותר לטעמה הוא להתנסות באיפור באמצעות צבעי מים לגוף, ספוגית מים לחה, ומכחולים. לדבריה השימוש בחומרים אלו צריך להיות מהיר וזורם שכן מרגע שהם מתייבשים על הפנים לא ניתן עוד לשנותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully