וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף קרדיטים

שני פישר

6.4.2007 / 13:30

זה לא רק בגלל שהוא חצ'יך ומוכשר. עומר אסף – מאפר ומעצב שיער הוא פרסונה מבוקשת גם בזכות האגו הפרפורציונלי

מעצב השיער והמאפר עומר אסף הוא רק בן 25 וחצי וכבר פיצח את הקוד כיצד לשמור על שפיות בעולם האופנה הלא שפוי בעליל וכיצד להניח את האגו בצד ולהיות בנאדם. לא רק בתיאוריה אלא גם בבית קפה, על דיאט קולה, אסף מקרין בנאדם ולא אגו-מניאק-דיווה טיפוסית.

בשלוש וחצי השנים האחרונות אסף הוא מעצב שיער ומאפר מבוקש ועובד בקצב של מינימום חמש עבודות שונות בכל שבוע. לאחרונה הוא עשה קמפיינים לקסטרו, דן קסידי, המשביר לצרכן, קרייזי ליין, ג'אמפ ואפילו נתקע על הסירה הרחק מהחוף עם רוני סופרסטאר בתאילנד במהלך צילומי קטלוג בגדי הים של "בננה".

הוא המאפר הראשי של "האלופה" 1 ו-2, היה המאפר של "אסתי והאישה המסתורית" והשתתף בעונה האחרונה של "המהפך". אסף עובד גם בסרטי פרסומת בטלוויזיה וההתמחות הגדולה שלו היא בסרטי פרסומת לשיער: אינדולה, קרמה, פנטן, הד אנד שולדרס ווולה.

הייתי טוטאלי

"אני אוהב את המעבר בין הדו-מימד של הסטילס לתלת מימדי של הווידאו, זאת עבודה שונה לגמרי. אני מתמחה בסרטונים על שיער שיער ואני מהיחידים שיכולים, ללא חומרים, להביא למראה שיער מבריק וחי. זאת שיטה שפיתחתי בעצמי ואני מקווה ביום מן הימים להתפתח איתה גם בחו"ל."

אסף, ילד טוב באר שבע, מעולם לא למד עיצוב שיער אבל תמיד ידע שזה יעודו בחיים. מגיל צעיר הוא צבע, גזר ושם תוספות שיער לכל קורבן שניקרה בדרכו, כולל לעצמו.

עבודת עיצוב השיער הראשונה שלו היתה לפני חמש שנים, בהפקת אופנה של עיתון Extra, בשנה וחצי שלאחר מכך הוא המשיך לעבוד בחינם ובמקביל למד איפור אצל ירין שחף. "חשתי צורך לתת לוק שלם, ויז'ן שלם, לא הספיק לי רק שיער, רציתי גם לאפר. הייתי ונותרתי טוטאלי לגמרי".

משחרר

לשאלת מליון הדולר, איפור או שיער, עונה אסף "זה בשר וחלב, זאת אהבה אחרת לגמרי. איפור זה לקבל בלוק ציור ולקשט אותו ושיער זה לתת מסגרת לפנים. שניהם מאוד חשובים ואני מעדיף לעשות את שניהם."

- אתה לא מרגיש צורך להשתלט על הצד השני במידה ואתה עושה רק איפור או רק שיער?

"לא, אני משחרר. יש הרבה אנשי מקצוע טובים בארץ וגם במידה ואראה משהו שאני לא אוהב אני משתדל שלא להתערב."

- עם איזה צלמים אתה אוהב לעבוד?

"עם כל מי שעבדתי הסתדרתי ואני גם אוהב כל אחד בדרך שונה. אהבה וחברות טובה יש לי עם צלם האופנה גיא כושי, התחלנו פחות או יותר באותה התקופה ויש ביננו חיבור אישי מעולה שמוביל לתוצאות מקצועיות מעולות."

- עם אילו דוגמניות נהנית לעבוד?

"יאנה גור מדהימה, היא מאוד ורסטילית וטוטאלית. עדי הימלבלוי היא גם חברה ואני מאוד נהנה לעבוד איתה. החלום שלי לגביה, שהגשמתי אותו, זה לראות אותה בשיער שחור."

הייתי טווס

בתחילת דרכו נראה אסף כסוג של טווס, עוף מוזר וצבעוני על גבול הפאנקיסטי. "היו לי צבעים בשיער, עגילים, טבעות, חזה חשוף. עולם האופנה הוא בתוך תוכו מאוד שמרני ושיגעתי אנשים עם המראה שלי. מהרגע שוויסתתי את המראה שלי התחלתי לעבוד הרבה יותר. עד היום יש אנשים שאני עובד איתם ושעדיין לא קישרו בין אני של פעם לבין אני של היום."

- מה המתכון שלך להצלחה?

"אני מצליח גם בגלל האופי ולא רק בגלל הכישרון. אין לי אינטריגות עם אנשים בתעשיה ואני לא מגיע עם אגו לעבודה. כשרע לי אני לא מוציא את זה על אנשים אלא שומר את זה בתוך עצמי."

אסף לא מרבה לעצב שיער ולאפר כלות ביום חתונתן. "אני לא יכול לתת להן זוויות שחורות בעיניים ותלתלים של סעידה. אני לא חושב שהאיפור צריך לגנוב את הפוקוס על חשבון תווי הפנים. לאישה מגיע שיגידו עליה ביום חתונתה 'איזה יפה' ולא 'איזה יפה היא מאופרת."

דעתו של אסף על בתי ספר מקצועיים לאיפור ולשיער היא נחרצת "בתי הספר נהיו מסחרה. אין יחס אישי ובמקום ללמוד אמנות לומדים שם ביצועים. אנשים יוצאים טכנאים וחושבים שהם כבר אנשי מקצוע מקצועיים."

- טיפים למראה שיער עדכני מבית עומר אסף?

"אני עייף כבר מהפוני ומבקש מכולן שיאריכו את הפוני. הקיץ צריך להיות פחות בלונדינים ויותר ברונטיים לכיוון גווני החום הבהירים, הרכים והנעימים למראה רך וטבעי."

- טיפים שלך לאיפור עדכני?

"חשוב מאוד קרם בסיס לפני המייק אפ שמנטרל את השמנוניות, רוב הנשים בארץ לא מודעות לעניין. הקיץ אני בעד החומים - כתומים, מראה טבעי ופרשי, בלי טורקיזים ווורודים. גם השפתון האדום גם נמאס, אפילו לא גלוס, פשוט Labelo."

- מה מכיל תיק האיפור המומלץ שלך?

"קרם בסיס לפנים של שאנל וקלרינס, מייק אפ ומסקרה של לנקום, צלליות של מאק, ומוצרים מתוך 'המהדורה המוגבלת' של רבלון שיוצאת לחנויות בימים אלו."

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully