וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן לזקן

ענת אור

10.4.2007 / 8:28

המראה הנשי שהולך ונכחד מחזיר את הגברים המזוקנים לעניינים. הווג האיטלקי לגברים, מלא בהם

אם נצא מנקודת הנחה ש- L’UOMO VOUGE (ווג גברים) האיטלקי יודע דבר או שניים על המודל הגברי הנחשק, שלא לומר שהוא האורים והתומים של האופנה הגברית, אזי על הגבר המעודכן להשליך אל הפח את סכני הגילוח שלו, אלה עם שלושת הלהבים וגם את אלה עם החמישה.

לכל אורך הגיליון האחרוןשל הווג מככבים גברים עם שיער על הפנים וכולם מדהימים. נכון שאצלנו בארץ זה קצת יותר מסובך כי מי שחתום על זקנים הם אנשי הדת למיניהם, מכל המגזרים. ומי שניחן במראה מזרחי, לא עלינו, עשוי אפילו להידרש להציג לכוחות הביטחון תעודת זהות אם הוא לא מגולח למשעי (מבוסס על מקרה אמיתי).

ובכל זאת, הדוגמן של ג'יאנפרנקו פרה לאביב הנוכחי מזכיר את המשוגע שבגללו כולנו פה - תיאודור הרצל, שהיו לו אולי כל מיני ג'וקים בראש, אבל תמיד הקפיד על לבושו ורק בגלל העיוות של הציונות, הוא לא הפך לאייקון אופנה.

גם בראד פיט מגדל

גם בפרסומות נוספות לאורך כל הגיליון, אלה של איב סאן לורן, דניאל אלסנדריני, של פארק האוס ושל ואלספורט מציגים הדוגמנים את הצעקה האחרונה – זקן. גם בכתבות מערכת, כמו למשל כתבת הפרופיל על ההרפתקן ואיש איכות הסביבה דוויד רוטשילד, חוזר המוטיב של הגבר שגילוח הוא לא חלק מסדר היום שלו.

פרסומת אחת מקסימה במיוחד, של חברה בשם DISUSD או בקיצור DSD, מציגה גבר במיטב שנותיו שהמראה הבוהמי של שיער וזקן לבנים המלווים במשקפיים שחורים עבי מסגרת בסגנון ארכאי, מקבלים במיקרה שלו הקפצה מעניינת בזכות סוודר עכשווי ותיק שהרצועה שלו מונחת באלכסון, ממש כמו של סטודנט שמדג'ה בלילות. האגרוף הקפוץ שלו מרמז כי עוד לא תם הלהט של הברנש ושיש לו עדיין מה להציע.

למי שעדיין לא השתכנע שזקן זה השחור החדש, בכתבה מתחום הקולנוע מוצגות תמונות של השחקנים ההוליוודיים בראד פיט, יו ג'קמן וכריסטופר נולאן ללא זקן ועם זקן, בחייהם הפרטיים ועל המסך. הכתבה לא עוסקת בנושא הזקן אבל אי אפשר לפספס את ההבדל שאופנת השיער הזו יוצרת במראה הגברי.

היוניסקס של שנות התשעים והעיסוק במגדר בתרבות בת זמננו היה חייב להוביל למהלך של בידול בין המינים והגדרה מחדש שלהם. אז אחרי שנתיים של אופנה מאוד "גירלי" אצל הנשים סוף סוף נרמזת התעוררות אצל הבנים, ניראה שזו רק ההתחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully