וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתמודדת הישראלית פונה ללב שלכם

ליאת סימון

27.4.2007 / 16:38

הסטודנטית הישראלית לאופנה הגיעה לשלב הגמר בתחרות נעליים חשובה בארה"ב ומחכה עכשיו להכרעת הגולשים. בידקו את הנעל שלה

תמיד כיף כשאחד מאיתנו מצליח. כן, ברור, מדובר בישראל, המקום שבו בוחנים את פועלם של אקי וסנדי בהוליווד תחת זכוכית מגדלת, צוחקים על מורן אטיאס כשהיא מדברת איטלקית, ומציקים לבר רפאלי לגבי החבר הבינלאומי שלה, ובכל זאת, עם כל הקנאה והקטנוניות, אנחנו עם אחד עם לב אחד, שמתרחב בגאווה כש"אחד משלנו" מצליח בעולם הגדול.

לידור סודרי, 24, מהרצליה, היא אחת שיש לה הפוטנציאל להרחיב לנו את הלב ממש בקרוב. סודרי, ביומיום תלמידת השנה השלישית במחלקה לעיצוב אביזרי אופנה בבית הספר היוקרתי FIT בניו יורק, משתתפת בימים אלה בתחרות לעיצוב נעלי נוחות אלגנטיות מטעם חברת יורו-וולנס (euroWellness) וערוץ הקניות האמריקאי HSN. הדגם שעיצבה, Forever Crystal, נבחר על ידי צוות שופטים מקצועי כאחד מהשלושה שיעלו לגמר התחרות ומועמדים לפרס הראשון.

ההישג מרשים, אבל לא מפתיע, בהתחשב בכך שסודרי אוחזת בתואר מצטיינת דיקן מאז ראשית לימודיה הודות להישגיה העיצוביים. מספיק להתבונן בכמה מהפריטים שעיצבה במהלך השנים כדי להבין על מה הרעש: גרסה עכשווית לנעלי אוקספורד קלאסיות, בשילוב נאה של עור שחור, ויניל אדום ופרווה מפוספסת; תיק גדול ונעים עשוי בד ועור, שמעוטר בקמעות מוזהבים; וכפכפי עור המשלבים מראה מינימליסטי ודגש על נוחות.

ההצבעה עד ה-30 באפריל

סודרי, שהתמקדה בעיצוב אביזרים לאחר שפתחה בלימודי עיצוב חלונות ראווה, מספרת שהחליטה ללמוד בניו יורק "כדי לספוג מהעיר תרבות, אופנה ופרספקטיבה בינלאומית בתחום העיצוב, ולעשות מהלימודים חוויה לחיים".

החוויה הזו הביאה אותה, כאמור, להשתתפות בתחרות שעשויה לפתוח עבורה דלתות רבות. הנעל שתיבחר תיוצר על ידי יורו-וולנס ותימכר בערוץ הקניות.

סודרי מעידה על עיסתה: "הנעל שעיצבתי היא נשית וסקסית, ונועדה לקשט את הרגל ממש כמו תכשיט. האתגר הגדול היה להפוך את נעל הנוחות המגושמת לפריט נחשק וצעיר".

שלב הבחירה האחרון, ההכרעה בין שלושת הדגמים הסופיים, מופקד בידיכם, הגולשים, ואתם מוזמנים להיכנס לאתר HSN עד ה-30 באפריל ולהצביע לאחת משלושת הנעליים שהגיעו לגמר. הדגם השחור של סודרי Forever Crystal באמת בולט לטובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully