וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיות קול כמו דנקר

דניאל אסייג

30.4.2007 / 13:32

דיאדורה מתבססת כחברה שנותנת את שלב הביניים לבחור שנע משלוך ספורטיבי של שעות אחר הצהריים לכזה שלא מתבייש להיות מעט מטופל ומגונדר

בעבר הלא רחוק דיאדורה נתפשה כחברת אופנת ספורט מיושנת שהמלאי שלה מתבסס על בגדי בייסיק למתעמל הישראלי. בעונות האחרונות הבינו אנשי החברה שלהיות חברת ספורט מחייב היום להיות סופר-שיקי וטרנדי גם בבייסיק, אחרת קהל הלקוחות מצטמצם.

כשלב ראשון חכם, כפרזנטור מקומי נבחר רן דנקר, אליל היופי והתשוקה, שדיאדורה זיהו בתבונה ממש בזמן – ברגעי המעבר שלו מהחבר של נינט לנחשק בזכות עצמו.
הקמפיינים האחרונים איתו מבליטים את הצד הסקסי של דנקר והסתמנו ככאלה ששווה לחכות להם. גם הקמפיין הנוכחי מוצלח. בפרסומת הטלויזיונית דנקר לגמרי מספק את הסחורה לבנות ישראל החרמניות ובצילומי העיתונות הוא מצולם בסיטואציות יומיומיות וקרועות למחצה - כשהוא משחק בסוני פליישסטיין, בוחן את מכונת הכביסה מקרוב במשקפת, משחק קלפים על המיטה או יוצא למסע לילי-לוחמני בחוף הים. בקיצור, כפיים לפרזנטור הפוטוגני, לצלם, לסטיילינג ולמשרד הפרסום. ועכשיו ניגש לקולקציה שעברה במקביל, שינוי תדמית משלה.

כלום לא יציץ ממכנסי הגלישה

ראשית יש עדיין בבגדים מחשבה על ספורטאים. הבדים הם ברובם מסיבי פוליאסטר, אך יחד עם זאת הם בעלי יכולת מהירה של ספיגה ואידוי. מכנסי המיקרופייבר למשל מגיעים באורך 7/8, הם קלילים ואווריריים לחלוטין וניראה שאחרי פעילות מאומצת הם לא ידבקו לגוף. גם מכנסי הספורט ומכנסי הריצה מגיעים במבחר צבעים עזים והם יפים מאד. כמוהם מכנסי הגלישה שהם אטרקטיביים ומבוטנים - משולבות בהם רקמות עזות והם מגיעים בצבעים מוצלחים כמו חום, צהוב בננה, תכלת ולבן.

שנית, יש חשיבה על בחורים עם מודעות אופנתית ועל הפרטים הקטנים. כבר לא מדובר רק בבגדים שאפשר ללכת איתם בערב לחברים אלא בכאלה שמסגירים גם סטייל. יש אלמנטים של טכניקות דפוס ורקמה, סרטי גימור והדפסי תווית מעניינים.

בקטגוריית הקז'ואל יש חולצות טישירטס עם אפליקציות לבד עדינה או תיפור צבעוני מודגש, דפוסי "פלוק" בעל מגע קטיפתי, דפוסי "פויל" שנותנים מראה של נייר כסף ורקמות בטכניקות שונות. מכנסי הכותנה מגיעים באורכים שונים עם כיסי דגמ''ח, עם רוכסנים נסתרים, עם רקמות בחגורה הפנימית של המכנס ועם תיפורים מודגשים.

רכות

במבט ראשון נראה שהקולקציה עמוסה ומטופלת יתר על המידה. מצד שני אחרי מדידות מגלים שחולצות הטישירטס רכות ושקשת הצבעים רחבה מאוד ונעה מצבעים בסיסיים: לבן, כחול נייבי ושחור ועד לתכלת, אבן, זית וחום - צבע שלטענת דיאדורה
תופס תאוצה במהלך שתי העונות האחרונות.

במחלקת ההנעלה ניכר שיפור. בלטו במיוחד נעל סניקרס צהובה בשילוב עור וניטים, נעל דמוי ואנס בצבעוניות של לבן עם נגיעות של חרדל, ונעל חומה במראה וינטאג' בשילוב בד קנבס עם חתיכות עור וניטים.

לסיכום, מותג שיפה לבחור שעובר תהליך של שינוי והופך מכזה שמתלבש אחר הצהריים בסגנון שלוכי-ספורטיבי למישהו שלא מתבייש להיות מעט מגונדר. דיאדורה נותנים לבחור החיובי הזה את שלב הביניים. מי יודע אולי הם גם ימשיכו לגדול ביחד איתו.


מידות: S-XXL

טווח המחירים:

מחירים:
חולצות לגבר: 79.9 ש'
חולצת כותנה לייקרה: 119.9-149.9 ש'
גופיות: 69.9 ש'
מכנסיים: 189.9 ¤ -79.90 ש'
מכנסי גלישה: 79.9-129.9 ש'

ניתן להשיג ברשת "יונייטד ספורט": המכתש 6 חולון; שד' ששת הימים 16 (מול קניון איילון) רמת-גן; גרנד קניון חיפה; עמק סנטר עפולה; ישפר סנטר מודיעין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully