וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לו טוק שואו

שני פישר

1.5.2007 / 8:21

שני פישר יצאה לשיחה עם יוסף על שמלות הערב החדשות שלו וחזרה בלי מילה עליהן אבל שיכורה ומוקסמת מהבילוי. לפחות יש תמונות

תמונה אחת שווה אלף מילים שלי, אבל לא אלף מילים של מעצב האופנה יוסף. בבית קפה על פינת הנביאים וקינג ג'ורג' בת"א, על כוס שמפניה, באווירה פריזאית משהו, יוסף מוציא הכל החוצה - את הרקדן בדימוס ואת השחקן בפוטנציה.

המיקס שמתקבל הוא תערובת נדירה של כשרון, הומור וייסורים. שילוב שהופך אותו ליותר מבנאדם צבעוני, אלא לבנאדם כנה, אמיתי ומרגש. אל תתנו לתשובותיו הלא קורקטיות לבלבל אותכם, מדובר במבנה אישיות שהוא מהשפויים שנראו במחוזותינו. נתנו לבגדים החדשים והיפים שלו שמצולמים פה, לדבר בעד עצמם ופתחנו ליוסף מיקרופון שידבר.

יוסף = שווה שמלות ערב?

"ממש לא, התחלתי עם קו קז'ואל מחתרתי והמשכתי איתו מעל לשנה. כשהתחיל ביקוש לשמלות ערב אמרתי 'מה לי ולערב? אני לא סובל ערב'. הכל התחיל משמלת סטרפלס אחת עם איור של סחלב. השמלה נמכרה בקצב של 10 ביום ב- 3000 ש"ח כל אחת ומשם הכל גדל והתפתח".

קורה שאתה משתעמם?

"אם משעמם לי אני נטרף, אני לא מסוגל להשתעמם. אני מאוהב בשיגעון שלי, הוא שומר עלי צעיר ורענן. אני לא צריך לפתוח 300 מגזינים, ההשראה שלי באה מהטירוף שלי, ומי שלא מבין את זה שישתה את המים של עזה."

כשהיית קטן, מה רצית להיות כשתהיה גדול?

"זמר, סרסור ושחקן. את קריירת השירה שלי מיציתי כשעבדתי בפאנץ' ליין בתל אביב. לא נתנו לי לשיר לייב כי אני שר נורא, אז שרתי עם פלייבק אבל הקהל קלט את זה והתחיל לשרוק לי "בוז". אבל לא נורא, קיבלתי המון טיפים באותו הערב. סרסור רציתי להיות בגלל אורח החיים, לחיות במיאמי, לנהוג במכונית שווה, להתלבש בסטייל הזה, פחות ההתעסקות עם הזונות עצמן. שחקן אני עוד אהיה ביום מן הימים".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

המעבר מקרית שמונה לתל אביב

"בגיל שמונה עשרה באתי לישון אצל חבר בתל אביב והחלטתי להישאר כמה ימים. בסוף נשארתי עד היום."

המפגש הראשון עם עיצוב אופנה

"כשרקדתי בלהקת "ווב" בניו יורק, הצעתי כמה רעיונות למעצב שהתקבלו בסופו של דבר וזה הקסים אותי. למרות שבאותה התקופה הייתי בטוח שאהיה צלם".

מה יחסך לבגדים?

"תמיד הייתי בזבזן בטירוף, בלי פרופורציות. כשחייתי בארה"ב והייתי רואה חולצה בשלוש מאות דולר והייתי אומר 'וואי, איזה זול'".

מסגרות

"תמיד מסגרות לא קלטו אותי. העיפו אותי למשל מקורס טכני של עיצוב אופנה במשרד העבודה. המורה אמרה לי 'אני חושבת שעדיף שתחזור להיות רקדן'. אבל תמיד היו כאלה שהאמינו בי, כמו הגר, המורה שלי לטבע ולחיבור ביסודי, שבזכותה אני קורא ספרים".

איזה ספרים אתה קורא?

"האמת היא שבזמן האחרון אני קורא רק עיתונים. אני מנוי למעריב, ידיעות והארץ, וכל יום מסיים לקרוא את שלושתם מההתחלה עד הסוף, כולל את כל הכתבות המזעזעות, זה סוג של מזוכיזם".

ההתחלה

"השותפה שלי, שהיתה מפיקה, היתה הראשונה שלבשה את הבגדים שלי. תוך זמן קצר היא הייתה חוזרת הביתה והבית היה נראה כמו 'זארה', שבעים בנות מודדות בגדים ושמלות שלי ומפזרות על כל הרצפה."

ביטחון עצמי

"החלטתי, עוד לפני שהיתה לי חנות, שאני פותח דוכן שלם בשוק המעצבים. תמחרתי את החולצות שלי ב-400 ש"ח ואת השמלות ב-800 ש"ח ונכנסתי למינוס של חמישים אלף שקל בבנק. המעצבים מסביבי הורידו לי את הביטחון. הם אמרו שחבל לי על הזמן, שאני לא אמכור כלום, בסוף השוק לא נשאר אפילו פריט אחד על הסטנדים".

כמה קל להוריד לך את הביטחון?

"כשכותבים על הבגדים שלי דברים רעים זה לא מזיז לי, אבל אם יש איזשהו פריט שעיצבתי ושנקשרתי אליו במיוחד והוא לא נמכר, אז אני מאוד מתבאס".

הפריצה הגדולה

"פתחתי חנות בדיזינגוף כשחנויות המעצבים היחידות שהיו שם היו כתומנטה וטובל'ה. התחילו להגיע אלי סטייליסטים ודי מהר נבחרתי למעצב השנה המבטיח, שנה מאוחר יותר נבחרתי למעצב השנה, ואז התחלתי להופיע על שערים של מגזינים."

אתה מעכל שיוסף שמדברים עליו הוא למעשה אתה?

"לא עיכלתי ואני גם לא אעכל. עצם זה שאני לא מתחבר ל'יוסף' המותג זה מה ששומר עלי".

הצד העיסקי

"אני עובד מתוך רגש. אצלי המחיר הוא לא פונקציה של הבד אלא של הבגד עצמו. קורה שאני מתמחר בגד שפחות אהבתי במחיר שלא מכסה את עלות הבד."

אתה מאמין באלוהים?

"אני מאמין באלוהים שלי. לכל אחד יש את האלוהים שלו. אני מאמין בו בעיקר כשמדובר בדברים הטובים".

יוסף בעוד 20 שנה...

"יוסף בעוד 20 שנה עושה תיקון לכל מה שלא הספיק לעשות. אם היום אני עושה שמונים אחוז ממה שאני רוצה, עוד עשרים שנה אדאג להשלים את העשרים הנותרים. אני רואה את עצמי חי בבית על הים, שותה, מתמסטל ושומע 'קופה קובנה'."

ועדיין מעצב אופנה?

"ממש לא, למה להיות פאתט?"

השלם את המשפט: יוסף הוא..

"מורכב, מסובך, מיוסר, מרוצה, רגיש, קשה, מעצבן, נודניק, חבר"

ו...

"וגאון".

מחירים:

קולקציית קז'ואל :
חולצות החל מ-200 ש', מכנסיים החל מ- 390-ש', שמלות החל מ- 390 ש', חצאיות החל מ- 390 ש'.

ליין ערב:
החל מ- 1000 ש'.

כתובות החנויות של יוסף:

דיזנגוף 213 , שנקין 46 ת"א, קניון מלחה ירושלים- גלריית מעצבים,רח' רוטישלד ,ראשל"צ וברשת חנויות "רזילי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully