וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על מגזין בגדי הים

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

6.5.2007 / 6:53

מירוץ הדוק בזירה הרטובה. ידיעות ומעריב משיקים את מגזיני בגדי הים שלהם בהפרש של יום

מגזין בגדי הים של "בלייזר" וסוכנות הדוגמנות "לוק" השיכים לקבוצת ידיעות, מתמודד מול מתחרה מבית מעריב זו השנה השנייה. כבר שנים מדברים על גרסה מקומית למגזין האמריקאי "ספורט אילוסטרייטד" שמציג את הטובות שבדוגמניות העולם בבגדי ים וניראה שאחרי התוצר המרשים של "ידיעות" החליטו גם ב"מעריב" להיכנס לזירה הרטובה.

למגזין בגדי הים מבית "מעריב" יש שם וזה כבר קליט וקל יותר מ'מגזין בגדי הים של לוק ו"בלייזר'. מצד שני השם של מגזין בגדי הים של מעריב הוא "לוהט" וגם כשזה מגובה בפונט ברוח הרטרו זה לא מדליק, אלא נשמע כמו מיזם של רפי גינת ברגע של געגוע לימי "העולם הזה".

בשנה שעברה יצאו המגזין של "בלייזר" ו"לוק" ו"לוהט" באותו היום. השנה, הלוהטות של מעריב ייצאו יום אחרי המתחרים. מאחורי "לוהט" עומדים מגזין האופנה "את", מגזין העשירון העליון "ביג טיים", ו"שם המשחק".

מגזין בגדי הים מבית ידיעות היוצא לאור זו השנה השלישית, ימנה השנה 144 עמודים ויוצורף לגליון מאי של "בלייזר" ב-8 במאי. בין קוראיו יוגרלו עשרת דגמי בגדי הים שעוצבו במיוחד למגזין. צילומי ההפקות שבו נערכו ברחבי הארץ - באילת, בחוף הבונים, בחוף בית ינאי, בחופי תל אביב, בנמל יפו, בנמל אשדוד ועוד. השנה, בניגוד לשנים קודמות אז היה גדי אלימלך, הסטייליסט הראשי של המגזין, לא מונה סטייליסט ראשי כדי לאפשר מגוון סגנונות לדברי ראשי הפרוייקט .

"לוהט" מתפארים בכך שאצלם לא כל הדוגמניות מגיעות מסוכנות "לוק" בלבד, מה שאמור לספק לצרכן מגוון מרשים ובלתי תלוי של מודליסטיות. מצד שני, מצעד הצלמים המשתתף ב"לוהט" זהה לזה של המתחרים, מה שמגביל את יכולת התמרון והשוני שהם יכולים לספק.

ההשקות

בין המצטלמות למגזין של "ידיעות" - גלית גוטמן, שרי גבעתי, ויקטוריה קצמן, אילנית לוי, אינגריד פלדמן, הילה בלילתי, מירי לוי, ילנה ראלף, ליהי אלון, ועוד. על השער הקדמי תתנוסס גלית גוטמן, יהיה פוסטר אמצע ענק בכיכובה של ויקטוריה קצמן, ועל השער האחורי תופיע שרי גבעתי. בין המצולמות ל"לוהט" ג'ני צ'רווני וגליה אברמוב.

"לוהט" יושק במסיבה בספידו בר בנמל תל אביב. גלידה ברוויסימו תספק את הגלידות וטובורג למון את האלכוהול. "מגזין בגדי הים של "בלייזר ולוק" יושק ב-15 במאי במסיבה בת 1500 מזומנים ב"שלוותא" שבנמל תל אביב. באירוע ההשקה יוקרן בהקרנת בכורה הסרט "ביקיני כחול לבן" שיוצריו תיעדו את צילומי ההפקות ברחבי הארץ והוא מיועד לשידור ב- HOT VOD.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully