וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביקיני מס' 1

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

8.5.2007 / 10:47

מגזין בגדי הים של "מעריב" הוא מגוון, אמנותי ומעניין יותר מזה של "ידיעות" שכל מטרתו לחרמן. ב"בלייזר" יקחו את זה כמחמאה

כשמדפדפים במגזין בגדי הים של סוכנות הדוגמנות "לוק" ומגזין הגברים "בלייזר" יש מימד של איכות שתוקף את החושים. הגרפיקה משובחת יותר, הפקת הדפוס יותר טובה, הצבעים עזים יותר ויד טובה בחרה בתבונה לתת את כל הצילומים יחסית בתקריב. מרשים ללא ספק.

מצד שני, אחרי 2-3 הפקות, יש תחושה שב"בלייזר"-"לוק" הלכו על מראה אחיד מדי ונתנו לצלמים להבין שהם רוצים לשמח את הקוראים של "בלייזר" בלי התחכמויות. פשוט להגיש את הסקס באופן מלוטש ומרוכז. הצילומים יפים ללא ספק, אבל עניין גדול אין פה. קהל היעד צומצם לגברים בלבד וחובבות האופנה לא ימצאו בגליון השנתי עניין גדול.

ראויות לציון עם זאת שתי הפקות: זו של עידו לביא עם גלית גוטמן כבת הוואי שטובלת בבריכה טבעית וירוקה - לא מחדש אבל אסתטי להפליא ומקסים והפקה בורגנית מלאת הומור של איתן טל שבמרכזה בריכת עשירים וליאת בלו שעושה פוזות צפוניות למצלמה. הכי קרוב להפקה הבורגנית עם אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט שצולמה בשעתו ל- W. הצילום הקבוצתי שמקפיא שניית זמן עם כלב הזאב הזקוף במרכז - נפלא.

במגזין "לוהט" מאידך, יש מגוון גדול יותר של הפקות. כאלה שאפשר לדרג ולבחור בינהן. הנה זה בא.

ההפקה הכי מעניינת

הצלם עידו לביא והסטייליסט כדורי אלישר בהפקה מרתקת בסטנדרטים גבוהים. הדוגמנית סבטלנה, שרק כמה עמודים אחורה בהפקה אחרת, ניראתה רגילה לגמרי, ניראת תחת הידיים של השניים כדמות אקספרסיבית וקולנועית. המראה הוא חצי איימישי, המשחק עם רגלי הבובה מפלסטיק מעניין, הצבעוניות הבהירה טובה והאפקט האפרפר-מטושטש קלות, מקסים. לא הפקת בגדי ים אלא הפקת הלבשה תחתונה שיוצאת מהמחוזות הפרובוקטיביים. לא צילומים שאפשר להתעלם מהם.

ובמקום השני

רעיון פשוט שתמיד עובד: דוגמנית כהת עור בקונטרסט עם אקססוריז ואיפור פלורסנטיים. אפשר לומר שכבר ראינו קונפסט כזה בעבר, אבל ללא ספק ההפקה עשויה היטב והעניין עובד. פראדה היא דוגמנית טובה מאד ובגד הים השחור מוצלח במיוחד. כמוהו גם הרעיון לצלם בלילה דוגמנית כהה. הצילום סקסי אבל לא באופן בוטה מדי. כפיים.

הצילום הכי מטריד

במובן החיובי כמובן. אלון שפרנסקי מצלם דוגמנית בתאורה אפלולית בלוקיישן שניראה כמו מלון זול. הפוני הארוך מסתיר חצי מהפנים שלה, מה שגורם לה להיראות מאיימת וביונית במקצת, עניין שהישיבה העוצמתית שלה בביקיני, מחזקת. לא צילום שהיו מכניסים למגזין של "בלייזר" כי הוא לא עונה למודל האמריקאי של בריאות גוף ומיניות פשוטה אבל בהחלט כזה שהיה נכנס למגזין אירופאי איכותי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ההברקה

הצלם גיא כושי עם רעיון מינימליסטי מבריק ומוצלח. גלשן אחד צהוב בחלל בטון אפור ודוגמנית שעומדת עליו בפוזות מופרכות כמעט. הצבעוניות של בגדי הים המצולמים בהפקה לא חזקה מדי מה שנותן לגלשן להיות כתם הצבע הבולט והמעניין בפריים.
הנתונים המושלמים של הדוגמנית אמבר, בעלת המראה הברזילאי, משדרגים כמובן את העסק. כמוהם גם האיפור ועיצוב השיער הטבעיים. הצד הטכני (איך היא עומדת בשיפוע כזה?) גורם לתמונות להיות מעניינות מאד. הנעליים נהדרות ובכלל הסטיילינג טוב (שרית מן).

הכי ממחזרים את הכישרון שלהם

הצילומים של יניב אדרי ששיתף כאן פעולה עם הסטייליסט סימון אלמלם זוהרים במגזין הזה. טביעת היד של שניהם כה מזוהה עד שאי אפשר לטעות ולחשוב שמישהו אחר מלבדם חתום על ההפקה הזאת.
במובן הזה השניים ממחזרים את הסגנון המוכר משלהם ולמען הסר ספק - אין בזה שום דבר רע. מצד אחד הם לא מפתיעים, מצד שני הם עושים מצויין את הדברים הנהדרים שלהם. סימון כדרכו מעיז והולך עד הסוף - עם קשקשת מופלאה של צבעים והדפסים על דוגמנית אחת. הוא משלב טורקיז עם צהוב וכתום, ומערב חולצת פסים על בגד ים עם הדפסים מתפתלים, עם הרבה תכשיטי בלינג בלינג ועוד. ערבוב שנעשה ברמה הגבוהה ביותר כי כל הפריטים הם של מיו מיו, אמור וכדומה.

אדרי נותן את טאץ' הסליז הנוגע ללב שלו. הדוגמנית ניראת קצת כמו זונה אבודה אבל יוקרתית. היא אוחזת בסיגריה, רגליה חשופות ופניה זעופות. בפריים אחד היא מעשנת כשהראש שלה מכוסה. ביזאר אבל יוקרתי. "לוהט" לא היה שלם בלי ההפקה הבוהקת הזאת.

יצאה הכי מכוערת

סיגל כהן היא מהדוגמנית היפות שיש פה. עם השפתים המתוקות ובכלל תווי הפנים המושלמים היא יוצאת תמיד בובתית ואופנתית. כאן, בליפסטיק ורוד בהיר, שיער מתולתל רטוב ומשוח אחורה, היא ניראת כמי שכשלה במירוץ לתואר "נערת ישראל".

התחושה היא שעל חוף הים העממי ביותר במדינה ניתן למצוא לוקים כאלה בקילו. אם היתה כאן כוונה להביא פן חדש של כהן ולעניין עם שבירה של המראה המתוק שלה, הרי שהמטרה הושגה בהצלחה. אם מישהו חשב שמדובר בהופעה אסתטית או סקסית הוא טעה. מאחר וכהן לא נחשבת לדוגמנית אקספרימנטלית ואוונגרדית במיוחד, ניראה שהאופציה הראשונה היא הנכונה ופשוט משהו השתבש.

הכי פורנו רך

גלעד סספורטה מצלם הלבשה תחתונה על בחורה צחה העקודה לעמוד עץ, על רקע של נוף גלילי. התחושה היא של תיעוד כלה בתולית שחושפת את יכולותיה לראשונה, בירח דבש בצימר. זה לא הכי מתוחכם לעשות פורנו רך ויו הפנר היה משתגע על הצילום הזה - רוצה לומר: צילומים כאלה כבר עשו בשנות השבעים. מצד שני זה אירוטי. זה כן.

הדוגמנית שהכי צריכה להשמין

סבטלנה. אם כבר מראה גרום, מומלץ להמנע מתנוחות סקסיות ולהתרכז באישיות. זה מעיד על חוסר מודעות של הצלם, של הדוגמנית ושל יתר אנשי ההפקה למראה של הדוגמנית וזה מביך. כשוראים את הצילום הזה של איתן טל, מבינים אולי למה החליטו עידו לביא וכדורי אלישר להלביש את אותה סבטלנה מכף רגל ועד ראש בהפקה הלבנה שלהם (ע"ע המקום הראשון) ונתנו רק לפנים שלה לדבר.. לא פיספסנו: השקיעה והשמיים שמאחור אכן ניראים מדהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully