וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזין אופנה מיוחד ל- GO

9.5.2007 / 16:55

מגזין GO מבית ידיעות אחרונות שיצא השבוע הוא מגזין האופנה הדו-שנתי המיוחד של הירחון. על השער מופיעה אסתי גינזבורג לאות הערכה על סגנון הצילום הבלתי פרובוקטיבי שלה, שגרם ל"פוקס" לשנות אסטרטגיה פרסומית ולסגת מהקו המיני המוחצן שאפיין את הקטלוגים שלה עד כה (כבוד. ראיון של עורכת וואלה! אופנה).

בגליון גם ראיון עם דודי בלסר - שבו נותן הדוגמן תקווה לאומית ומצהיר שהחיצוניות של בת הזוג שהוא מתכוון למצוא היא לא קריטית בעיניו, הפקת אופנה בסגנון הארד-קור אייטיז עם יעל גולדמן, מראות איפור שונים על ג'מה וורד, עצות מסנדרה רינגלר לבחורה שלרוע מזלה, התאהבה בבחור שהוא אסון אופנתי ועוד.

גם בנים קוראים

ליאת לוי-קופלמן העורכת ראשית של GO מציינת ש"המגזין שלנו מיועד לצעירות בגילאי 17-25 (אבל, אנחנו יודעות בוודאות שגם בנים קוראים אותנו). אנחנו המגזין היחיד בארץ שמכוון את האופנה שבו רק לקהל יעד של צעירות, שומרים יד חזקה על הדופק בכל הקשור לטרנדים ולבשורות מחו"ל ומביאים בכל חודש עידכונים חדשים, הרבה לפני שהם נוחתים בארץ.

"בגיליון האופנה המיוחד שהוצאנו הכולל 132 עמודי אופנה, שופינג סטייל וטיפוח, כמו תמיד יש הפקות מושקעות של אנשי האופנה המובילים בארץ, כתבות עומק בנושא אופנה בצורה רצינית, תחקירים על אושיות אופנה (קייט מוס), המון מדריכי שופינג נכון ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully