וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כי עוד לא לבשת הקיץ וסט

לירוי שופן

31.5.2007 / 8:31

אלה אייזנברג מ"Maison Rouge" היא מורדת אמיתית שתהפוך את הבחורים פה למגניבים כמו סולני רוק בריטים בחופשת יוקרה

הסיפור של מותג הגברים "Maison Rouge" (בית אדום בצרפתית) מתחיל, כמו הרבה סיפורי אופנה, מהיצע בחנויות שאכזב. אלה אייזנברג (30), בוגרת שנקר ומעצבת בכתומנטה, בנתה את המותג אחרי שגילתה כשלים בארון של בעלה ונתקלה, בנסיונותיה לשדרג את המלתחה הגברית שלו, בשוק מלא בגזרות מעודכנות בתפירה לא איכותית, לצד דגמים מיושנים בתפירת עלית.

אייזנברג מציגה עכשיו קולקציה שלישית וחדשה בניסיון "ליצור בגדי גברים שעומדים בסטנדרט אירופאי". היא שואפת לתת את האפשרות לבנות קומבינציות לבוש שנעות על הקו המחוייט, עם קריצות לבגדים קלאסיים מצד אחד ולקז'ואל מוקפד מצד שני". בגדים שיוכלו לבטא, כך היא מנסחת את זה, רוח של מרד נעורים מתוחכם.

עיצובי הקיץ שלה כוללים שני ליינים עיקריים: הקו הקלאסי וקולקציה משתנה. הקלאסי מורכב ברובו מפריטים מחויטים בצבעים כהים. כדאי לשים לב במיוחד לצאוורונים של חלק מן החולצות, המעוצבים כצווארונים לעניבת פפיון ולחולצה מכופתרת וחסרת שרוולים, שבשילוב המכנס המתאים, יכולה ליצור מראה של נער רוק בריטי מורד. חוץ מאלה יש אצלה גם ווסטים עם מפתח עמוק, שמדגישים את צרות המותניים (למי שחשוב להדגיש אותם). המכנסיים שלה יוצרים דיאלוג מלא עם החולצות ויש בהם למשל מכנסים מעניינים בעלי מפתח רגל רחב, עם קו מותניים המעוצב כחצי חגורת טוקסידו.

טרנץ' בריטי בריביירה הצרפתית

החלק הדינמי של הקולקציה, משתנה בכל עונה, בהתאם לרעיונות עיצוביים חדשים של אייזנברג. הקיץ, הקו הזה עוצב בהשראת הריביירה הצרפתית של שנות ה-50 והוא כולל חולצות פולו בצבעים בהירים עם פסי רוחב בסגנון חולצות של מלחים, חולצות סריג דקיקות עם מפתח צוואר רחב בכחול-לבן-אדום לבן וחולצות מכופתרות מקסימות משובצות וחלקות.

פריט מעניין ויצירתי ביותר, הוא חולצה מכופתרת לבנה מפוספסת המעוצבת כחלק עליון וקצר של מעיל טרנץ' בריטי. המכנסיים מהקו הזה נראים וינטאג'יים לחלוטין – הצבע השולט הוא בז' על גווניו השונים. יש בז' חלק ויש משובץ וגם מכנסיים לבנים, שחורים ובכחול כהה בגזרות רפויות יותר, מבדים קלים.

אייזנברג מצביעה על אחד מהמכנסיים שנראה כשרוואל עם חגורה הנכרכת סביב המותן על ידי סקוץ' צבעוני כאחד הפריטים האהובים על ידי הקהל שלה.

ההתמכרות

בעתיד רוצה איינזברג להשתכלל בתחום הגזירה והבגדים: להקים קו חליפות בסטנדרט גבוה וכמובן לפתוח חנות או שתיים בארץ במקביל להמשך ההתפתחות בשווקי חו"ל.

אין ספק שהיכולות המרשימות שהיא מפגינה, הדבקות במטרה והמרד בתרבות הלבוש הלוקאלית (גם אם הבגדים נראים רגועים), סוללים לה את הדרך להפוך למעצבת-על מקומית. עד שתהפוך לכזאת, אייזנברג סוללת ללא מעט בחורים ואני בינהם דרך כמתלבשים חדשים שמפתיעים אפילו את עצמם. אין פעם שאני חולף על פני חלון הראווה של "כתומנטה" בלי להתפתות להיכנס ולשאוף ניחוח חו"ל אופטימי ברחוב הכי ישראלי שיש.


טווח מחירים:
חולצות וסריגים: החל מ-300 ש'
מכנסיים: החל מ-600 ש'

להשיג ב'כתומנטה', דיזינגוף 173 ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully