וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבעים מנוגדים ברצף מפתיע

שני פישר

6.7.2007 / 10:00

לבן, מלאכי, חיוור ושמיימי או צלליות צבעוניות של מסיבת גן - מה כדאי להוסיף לתיק האיפור מהצבע ש ל קיץ 2007

מי שתהה מדוע פלטות הצלליות של הקיץ הנוכחי כמו פלטת צבעי מים של ילדים - לא מדובר במקריות. הקיץ ורק הקיץ, מראה האיפור חוזר לשורשים של כולנו – הילדות הנכספת.

כבר לפני מספר חודשים הבאנו אליכם את הבשורה על מראה איפור בובתי, וכעת צצות עוד שתי מגמות חזקות. האחת, איפור תינוקי, זך, מלאכי ואפילו שמיימי, והשני, מראה ילדותי, צבעוני ועליז על בסיס כל צבעי הקשת בענן.

בהתאמה, כל תכשירי האיפור ה"מבגרים", כמו אודם חזק, צלליות כהות ודרמטיות ואייליינר שחור, יכולים להמתין לחורף הבא, כי הקיץ, על חוף הים, גם לנו מותר לבנות ארמונות בחול.

המראה התינוקי

המודעות הגבוהה לאקולוגיה, שהולכת ותופסת נפחב עולם המערבי, זולגת לתוך המודעות הבריאותית. ועד שהקוראה אורית פוקס תסיים לעבור על הכתבה, גם המודעות הבריאותית תתמזג עם המודעות ליופי ולאסתטיקה. כעת חברות האיפור מציגות, באופן גורף, מראה עור לבן ומוגן, נטול שיזוף טבעי, שיזוף מלאכותי או משזפים למינהם. במראה התינוקי, המלאכי והשמימי בולט איפור חיוור, מינרלי ונקי.

אולם, המראה זה מתאים בעיקר לאיפור אופנה, "פאשן", שכן המראה של עפעפיים ושפתיים מולבנות אינו יתקבל בסובלנות ברחובות ישראל. עם זאת, כמה עקרונות יסוד באיפור הנ"ל אפשריים ומומלץ אפילו לשלב אותם בהרגלי האיפור היומיומיים.

העור הלבן והחלבי מתקבל באמצעותו של בסיס טוב (מי פנים וקרם לחות עם מקדם הגנה) ומעליו מייק אפ נוזלי על בסיס מיימי ולא שומני (עדיף עם מקדם הגנה מס' 15 לפחות). את המייק אפ יש לקבע עם פודרה אבקתית, שיכולה להגיע אפילו עם גימור ורדרד.

הסומק נמשח בצורה בובתית מעצם הלחי ועד ללחיים עצמם, צבעו סולידי, ורדרד או כתמתם ואפשר שיהיה מעט נוצץ אך לא בקונטרסט גדול לגוון הפנים.

על העפעף יש לשים צללית אבקה מבריקה בגוון שמנת עדין. את השפתיים אין צורך למשוח בגוון המייק אפ, אך גלוס ורוד חיוור או ורוד עתיק ובהיר יעשו את העבודה.

המראה הילדותי

המראה השני שונה בתכליתו מהראשון, אם כי עיקרון הגוון הטבעי של הפנים נותר בעינו. מצע הפנים חשוב מכל, ומראה עור בריא משתקף גם דרך המייק אפ. במיוחד בימי הקיץ החמים יש לדאוג לתחזק אותו מפני נזקי הסביבה.

כל קשת הצבעים העזים מתאימה למראה העיניים (מלבד שחור, לבן, אפור וחום, כמובן), ומומלץ להצטייד בצלליות אבן, משי או אבקה עם אפקט מנצנץ. הרעיון הוא לשלב על העפעף, בשמחת חיים ובכיף, צבעים מנוגדים ברצף מפתיע (לדוגמא: לא צהוב-כתום-אדום, אלא דווקא צהוב-כחול-אדום), ללא מעברי צבעים ביניהם, אלא ממש כזריקות צבע מסביב לעין.

החוקים הם שאין חוקים, אך ממש אין צורך בתחימה כהה של אייליינר ועיפרון עיניים, אלא די בצלליות עצמן או בתוחמים צבעוניים כדי לקבל את האפקט המבוקש. כדאי לצרף סומק ורוד למראה הכולל וגם שפתון בהיר, בגוון ורוד, שלא יגנוב את תשומת הלב מהעיניים אלא רק ישלים את המראה הכולל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully