וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסם שחור, רעש לבן

אדר ריכטר

7.7.2007 / 23:30

עשרות אמנים, מעצבים ויוצרים מכל העולם, מעניקים יחס אמביוולנטי לעיצוב ואסתטיקה, חיים ומוות בספר חדש

"קסם שחור, רעש לבן", הוא תערובת של יופי, אימה, אסתטיקה ומיסתוריות, המאוגדים בספר אחד, שהביאה לאור לפני כחודשיים ההוצאה הגרמנית die-gestalten Verlag.

אמנים שונים מכל העולם העניקו את הפרשנות שלהם ליופי מצמרר ולפחד מושך, באמצעות צילומים, איורים, קולאז'ים ועיצובים גראפיים, המופיעים בספר ללא ליווי של טקסט. לדברי עורכי הספר, העבודות מציגות אוסף ויזואלי מרתק ובלתי מתפשר, המתמקד בפן הפיזי והפסיכולוגי של החיים, כפי שמפרשים אותו מעצבים בני זמננו מרחבי העולם. הספר מושך את קוראיו לעולם אמביוולנטי של יופי מצמרר, הנוגע בגבול האימה.

ללא מילים

האלבום בן 160 העמודים, הוא למעשה מעין גלריה ניידת, אותה יכול לאמץ כל אחד, כדי להעניק פרשנות אסתטית לחיים או כדי לקבל השראה. הנושאים שהוא מעלה לדיון הם יומיומיים: חיים, מוותו, המושגים יופי ונשיות, אופנה ודת.

המלל היחידי בספר, הוא האינדקס המופיע בסופו, בו תוכלו למצוא (בשפה האנגלית) את כל המידע אודות האנשים שעומדים מאחורי היצירות. לכל אחד מהם אתר ברשת, שמוביל לעולם חדש ומפתיע של קסמים שחורים ורעשים לבנים.

Black Magic, White Noise, בהוצאת die-gestalten Verlag, ברלין 2007, בעריכת R. Klanten, H. Hellige. כריכה רכה, 160 עמ'. מחיר: 29.90 יורו.

בתמונה הראשית: עבודה של Pual Bakker, מתוך הספר Black Magic, White Noise (צ': die-gestalten Verlag).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully