וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהארון של יונית

שני פישר

10.7.2007 / 22:38

ענבל רביב, מעצבת והסטייליסטית האישית של יונית לוי, פתחה חנות וינטאג'. "לא הייתי מעיזה לצאת מהבית בלעדיה" מצהירה לוי

בעוד שמעצבים רבים בוחרים לפתוח את חנויות הביכורים שלהם באיזורים סופר-טרנדיים כמו מתחם גן החשמל, כיכר מסריק או מתחם "נגה" ביפו, ענבל רביב, מעצבת אופנה וסטייליסטית, בחרה למקם את החנות הראשונה שלה לצד "פסיכו קעקועים" ומעל ל"צומת ספרים", באגף הפחות פוטוגני של דיזינגוף סנטר. הבחירה האמיצה והתמוהה כאחד, דווקא מתיישבת עם רוח חנותה "מש", בת השלושה חודשים.

מדובר בחנות וינטאג' מסוגננת המאגדת בתוכה פרטי לבוש ואביזרי לבוש, והבחירה לפעול בין כותלי הדיזינגוף סנטר, פעם המרכז האופנתי הגדול בישראל והיום קניון אקלקטי, הרי זהו וינטאג' בטהרתו.

רביב, 29, עבדה בעבר כסטייליסטית בטלוויזיה ובהפקות אופנה והיא בוגרת לימודי עיצוב אופנה ב-FIT בניו יורק. בזמן שהותה בניו יורק, גילתה את שוק בגדי הווינטאג', והתפרנסה משדרוג פריטי יד שנייה שנמכרו בשוק הפשפשים בניו יורק. "צריך להפריד בין בגדי יד שנייה לבין בגדי וינטאג'", מסבירה רביב, "ההגדרה של וינטאג' מתייחסת לפריטים חד פעמיים מתקופות עבר ואילו חנויות "יד שניה" מציעות בגדים זולים שכבר נלבשו, ללא רף אופנתי מסויים".

דיטיילים חד פעמיים

מאיפה נוצר החיבור שלך לבגדי וינטאג'?

"אני חושבת שפעם הבדים היו בדים, הגזרות היו גזרות והצבעים היו צבעים. פעם היו משקיעים יותר בתהליך הייצור של בגד ודואגים שהוא ישאר ליותר מעונה אחת. עם זאת, המחירים של בגדי וינטאג' מאוד גבוהים, אז אני מחפשת מציאות בשווקי יד שניה, מישראל ועד להונג קונג, מעדכנת אותם בגזרות ומוסיפה להם דיטיילים שהופכים אותם לחד פעמיים."

למעשה "מש" הוא סוג של עסק משפחתי. רביב ובן דודה עיצבו את החנות, אחותה ליאת היא המנהלת, גם אמא תרמה את חלקה בסריגת פריטים אחדים והכלבה "צ'יקה" משלהבת את העוברים והשבים.

לצד הקולבים, מתחבאים בחנות פרטי וינטאג' בתוך ארונות ומגירות ובתפזורת נאה על מתלים דקורטיביים. מלבד פרטי וינטאג' שמשדרגת ומעצבת רביב בעצמה, הכוללים שמלות וחצאיות, תיקים, כובעים, נעליים, תכשיטים ועוד, אפשר למצוא גם בגדי מעצבות צעירות ואנונימיות כמו ענבל'ה ופיצקע המתאימות לרוח החנות.

"הרעיון של החנות הוא לחטט, הלקוחות שלי נכנסות לתוך החנות. פותחות מגירות, מפשפשות בין הדברים. גם המחירים יותר מנוחים, מה שמבטיח שכל מי שנכנסת לחנות יכולה למצוא לעצמה משהו לקנות" .

"חידדה את הטעם האישי שלי"

רביב, בין שאר עיסוקיה, היא גם הסטייליסטית האישית של יונית לוי, והיא ויותר משמחה לפרגן לרביב. "ענבל היא אישה מוכשרת בטירוף", מספרת לוי, "כשהיא עבדה כסטייליסטית בחדשות היא הצליחה להביא המון סטייל עם אקסטרה, הטאץ' המיוחד לה. נוצר ביננו קליק אמיתי. היא בהחלט חידדה את הטעם האישי שלי וכיום אני לא מבינה איך העזתי לצאת מהבית בלעדיה".

כמי שעבודת היד קוסמת לה במיוחד, מציעה רביב גם לאלו שיש להן בבית פריטי לבוש ישנים אך אהובים, אפשרות לשדרוג ולעיצוב מחדש של הפריטים על ידה. ובדיוק כפי שלוקחת רביב נעל ישנה, צובעת אותה ומעטרת אותה בחרוזים, כך גם חנותה הקטנה היא נישה מקסימה ששופכת המון אור על החנויות האנמיות הפזורות סביבה.

מחירים:
שמלות: 100–800 ש'
חולצות: 40–250 ש'
תכשיטים ואביזרים: 40–250 ש'
תיקים: 80–500 ש'
נעליים: 90–200 ש'

"מש – ניו וינטאג'", דיזינגוף סנטר, בניין ב', קומה שניה (ליד פסיכו קעקועים). טלפון: 03-5250606

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully