וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלמה פנינה?

שני פישר

8.8.2007 / 22:40

סדרת הקוסמטיקה האלגנטית החדשה שהשיקה הגב' הראשונה של ישראל, הזכירה לנו שפעם היינו רואים את שיער הבלונז' מתנוסס על כל עיפרון עיניים

למרות שניצני המהפך נצפו כבר בסדרות קודמות, אנחנו עדיין לא לוקחים את השינוי כמובן מאליו: פנינה רוזנבלום, הגברת הראשונה של ארצינו הנהדרת, מצליחה שוב להמציא את עצמה מחדש ולהותיר גם את הציניקנים שביננו פעורי פה. לא מדובר בקדנציה נוספת כח"כ מחומצנת, וגם נישואים שלישיים למשה חיים לא עולים נכון לכרגע על הפרק. הקאמבק הנוכחי קשור בקו מוצרים חדש, שמוכיח שוב שהקשר בינו לבין מוצרי פנינה רוזנבלום בעבר, דומה לקשר שבין הגוון השפתון לבין גוון התוחם שעל שפתיה של פנינה - שמים וארץ.

משנת 1989 הוציאה פנינה לשוק שלל שמפואים ורודים, גלוסים מנצנצים ופלטות צלליות מתקתקות, שמתעלמים כמעט כליל מתכתיבי האופנה הרווחת וניכר שמטרתם העיקרית היא לספק את הכלים כיצד להפוך לשיבוט של פנינה, כשהוראות ההפעלה מובאות בצורת תצלום של פניה המתנוססות על אריזות המוצרים עצמם.

אך בשנים האחרונות, נהנים מוצריה של רוזנבלום, בעיקר הליין היוקרתי של הקוסמטיקה, ממארזים סולידיים. גם הפעם למרות החיפושים האינסופיים, לא נמצא בקו המוצרים החדש, PNINA ROSENBLUM PROFESSIONAL אף סממן היכר "רוזנבלומי" טיפוסי: לא ורוד, לא הכתב המוזהב והמסולסל ולא "אה הא!" אחד קטן לרפואה. המוצרים מעוצבים ברצינות משוועת, בקווים היי טקיסטים ונקיים, מכילים מרקמים עדינים ונעימים לעור הפנים ומדיפים ניחוחות מקצועיים ולא מתקתקים וזולים. אפילו דקדקנים אמיתיים יתקשו למצוא את האותיות הקטנות, הפעם בכיתוב סולידי ותכליתי, המבשרות על שם המותג. המוצר הוא שזוכה למקום של כבוד על האריזה.

דמותה הזוהרת בבלונז' הנצחי

30 מוצרי טיפוח וקוסמטיקה מקצועיים, כמו קרם לחות מויטמין C, סרום אלפא הידרוקסי ומסיכת פנים אנטי אוקסידנטית, מרכיבים את הקו החדש. בסך הכל נראה שמדובר בעוד צעד אחד במערך הכולל שמנהלת רוזנבלום לאחרונה, בו מנסה לחזק את מעמדה כאימפריית יופי וטיפוח של אישה אחת. לפני מספר חודשים היא גם פתחה את Pnina Rozenblum Academy – בית הספר הגבוה למקצועות הקוסמטיקה והיופי.

אמנם את המוצרים מקו PNINA ROSENBLUM PROFESSIONAL ניתן להשיג רק אצל קוסמטיקאיות מורשות, אבל שקיות הנייר בהן נמכרים המוצרים דווקא זמינות לכולם, ועליהם עדיין ניבטת, כמו בימים הטובים, דמותה הזוהרת של פנינה רוזנבלום בבלונז' הנצחי. יש דברים שלעולם לא ישתנו ודווקא טוב שכך.

מחירים: 85–174 ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully