וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הגוף הנשי רוצה וצריך

שני פישר

9.8.2007 / 13:10

שני פישר חושבת שקטלוג הקיץ של לילך קריסטל שצולם בטוסקנה, קצת מיותר ומעדיפה לצאת לבלות רק עם הבגדים היפים

כשמזדמנת בדרכי אתנחתת קיץ בטוסקנה, ממשית או מדומה, אני אף פעם לא אומרת לא, ולכן פתחתי בשקיקה את קטלוג-הספר החדש של המעצבת לילך קריסטל, בכריכה קשה ובדפי כרום, שצולם במחוז הציורי ביותר בעולם.

כבר שלוש וחצי שנים שקריסטל מעצבת בגדים קלאסיים ורומנטיים, עם ידיעה מאוד ברורה לגבי מה הגוף הנשי רוצה וצריך. קולקציית הקיץ של קריסטל מאופיינת בגזרות נינוחות ומדוייקות, עם דגש רב על שילובי בדים דקים ואווריריים, במראה פייתי ומלאכי. קשת הצבעים של הקולקציה ברובה חיוורת ו"עירומה", אם כי אפשר למצוא גם פריטים אחדים בצבעים עזים וחזקים. בסך הכל מדובר בקולקציה בוגרת, מגובשת ועדכנית שפונה לטווח רחב של גילאים וסגנונות, אך לא כזו שמתפזרת למקומות בטוחים או טרנדיים מדי.

בקולקציה אפשר למצוא היצע רב של מכנסיים בגזרות משוחררות. ישנו מכנס מצויין באורך 7/8 בגוון קאמל, עם סגירה אלכסונית הנחתמת בשלושה כפתורים. אפשר למצוא גם מכנסיים בגוון בז', עם קפלים ותיפורים אלגנטיים כשפס בד בחלקם התחתון נצמד מתחת לברך ויוצר נפח. ישנם מכנסיים שחורים קלאסיים בגזרה גבוהה, ישרה ומחוייטת, ארוכים מהמקובל ונפתחים מאיזור הקרסול ומטה.

אין ספק שמומחיותה של קריסטל היא בעיצוב שמלות. ישנה שמלה דו שיכבתית, ששיכבתה התחתונה לבנה עם נקודות כחולות, והשכבה שמעליה היא שיפון שקוף, שבשילוב עם קווי העיצוב הסימטריים והקלאסיים של השמלה יוצרים מראה זח ונקי. שמלה נוספת, בגוון סגול-אפור דהוי, מגיעה באורך מקסי, כשמפתח הצוואר שלה עמוק ומורכב ומכיל משחק ליפוף מעניין והשילוב בין שני בדים שונים יוצר צורת מעויין גדול בקדמתה.

קריסטל מציעה גם שמלות בעיצוב פשוט יותר ומבדים חלקים בצבעים כמו ירוק וורוד עז, עם משחקי צמידות ושחרור היוצרים נפחים עדינים.

את הבדים לקולקציות שלה דואגת קריסטל לייבא מאיטליה ולכן את הקטלוג הנוכחי בחרה לצלם דווקא בארץ המגף, או כפי שכותבת במכתב המצורף לקטלוג: "להשיב את הבדים, הפעם כבגדים, אל מקום הולדתם". מי שנבחרה להיות "לה דולצ'ה ויטה", גברת רונה לי שמעון, היא אמנם מולטי טאלנט מכל המשתמע מהגדרה זו, אך דווקא את מבחן הדוגמנות היא לא עברה בהצלחה מרובה. פניה אינם משדרים את הרוך והעדנה המתבקשים וגופה אמנם חטוב להפליא, אך שרירי וחד מדי עבור השמלות הרומנטיות והנשפכות של קריסטל.

קטלוג אופנה או יומן נוער

גם עומס האקססוריז במקרים אחדים (כובע רחב שוליים, תיק וצעיף בתמונה אחת, כובע גרב עם פאייטים, עגילים וחגורת בד ארוגה בתמונה אחרת) יוצר מראה שמתרחק מאוד מהטוהר והקלילות המאפיינים את בגדיה של קריסטל.

לסיכום, קיים פער גדול מאוד בין הקולקציה המוצלחת לבין הקטלוג השאפתני, שאמנם הרחיק עד לטוסקנה היפהפיה, אך התוצאה המוגמרת הוא ספר שמכיל יותר מדי רונה לי, קישקושים, איורים ואימרות על החיים. קטלוג אופנה או יומן נוער לשנת תשס"ח של רונה לי? התשובה המתקבלת היא לא חד משמעית, וחבל.

טווח מחירים (לפני 20% הנחת סופעונה):
שמלות ערב : 1,000- 4,000 ש'
שמלות קז'ואל: 500-700 ש'
מכנסיים: 500-600 ש'
חולצות: 200-250 ש'

לילך קריסטל, בן יהודה 254, תל אביב. 03.5443668

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully