וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוא נעמוד באור ולא בצל

שני פישר

12.8.2007 / 13:42

שני פישר שוברת שתיקה ומזדעזעת ממחדל הסטיילינג שעברה מרינה ומהמראה ההדוק של אליסה - מפשיטים את כוכב נולד 5

הרבה דרמות עוצרות נשימה ומטלטלות קרביים, התרחשו בשבועות האחרונים של כוכב נולד 5. הדחתו של הפייבוריט שלי, נדב קדמון, שרשרת הג'ינס הרוקיסטית על הזמיר המזרחי דניאל בן חיים, חוזה ההקלטה המרגש שקיבל אדיר אוחיון וכמובן, ריקוד האימה של מרינה ומתי כספי.

כבר מספר שבועות שאני נושכת את השפה התחתונה, מחליטה לשתוק, להבליג על עונה מקרטעת מכל הבחינות ולהוציא את האגרסיות בשיעור קיק בוקסינג למתקדמים, אבל הדרמה הגדולה שהתרחשה אתמול גרמה לי להכריז על שבירת שתיקה. אני לא מדברת על החולצה הפרחונית של דניאל בן חיים או לחילופין על האוהל הלבן (WTF) שעטה על גופו דורון רוקח וגם לא על השמלה המשובצת של אליסה במראה סגור והדוק, שהעניק לה מראה של דדי ענק הולכים על שתיים, אלא דווקא על המראה השקוף והבלתי חיוני של מרינה.

בחזה מתוח

מרינה מקסימיליאן בלומין היא השריד האחרון העונה, שעוד עומד בגאון מתחת לתאורה הסגולה ומוכיח שמדובר בתחרות ווקלית ולא בתחרות פוטוגניות. את השממון שמותירים אחריהם מתמודדים אחרים שעולים על הבמה כדי להיראות, מנסה למלא בלומין. וכך היה גם בתוכנית אמש. "ערב מחווה לשופטים" התנהל בעצלתיים, עד שמרינה עלתה לבמה וזכתה למירב תשומת הלב והפרגון, הפעם מכל הסיבות הנכונות, מלבד זו האופנתית: מהפריים השני ועד סופו של השיר, מה שעמד לנגד עיניי היו זוג דדיה שבצבצו מתחת לשמלה שבעולם מתוקן אמורה להיות שחורה ואטומה. על הקולבים היא כנראה הייתה שחורה ואטומה, אך על גופה של בלומין היא נמתחה מדי באיזור החזה, מה שיצר שקיפות בלתי נסבלת, שחשפה הן את עורה הצחור של מרינה והן את חזיית הסאטן הלבנה שלה.

לפתוח ולסגור צמצם

היה נראה שבניגוד למלבישי התכנית, לא התעלמו אנשי העריכה, הצילום והתאורה שבאולפן מטעות הסטיילינג הקטלנית וניסו בכל שביכולתם כדי להסוות את המראה הפורנוגרפי הרך, מעיניהן של מעריצות דניאל בן חיים הקטקטות. אך לשווא. במדיום שוט פרונטלי, השוט האהוב על ההפקה, לא היה דרך לתקן את העניין. ניסו לפתוח ולסגור צמצם, סגרו ופתחו עליה את הספוט, אבל העניין היה כה מביך עד שבסופו של דבר היה ברור לכולם שכוחה של החזייה הפמינסטית גובר על כל הציוד המקצועי של אולפן "כוכב" ואין ברירה אלא לחייך במבוכה ולהשלים עם כך שהפעם, הביצוע של מרינה הפך ללא רלוונטי.

כמובן, שבתום הביצוע עלו שאלות רבות של "מה אם": מה אם השמלה הייתה במידה אחת יותר גדולה, מה אם מרינה הייתה עדן אמזלג, וכמובן השאלה המתבקשת ביותר: למה לעזאזל לבשה מרינה דווקא חזייה לבנה, ומה אם הייתה שחורה, או אדומה, רחמנא ליצלן.

את התשובות לכך לא קיבלתי וגם לא אקבל. גל אוחובסקי, שפתח את דברי הביקורת של השופטים, כצפוי לא התרגש מדמותה של אישה בחזייה ולכן נתן ביקורת תכליתית, וצביקה פיק חתם את דברי השופטים במילים "הלילה הזה היא שרה למופת".

אם מקרה ממב"ו (מרינה מקסימיליאן בלומין והחזייה) יהווה עבורה קרש קפיצה לגמר, אז הכל לטובה. ולסיום, הבהרה קטנה לבנות ישראל: לא מומלץ לנסות בבית לבן מתחת לשחור ובטח שלא באולפן טלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully