וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משוחרר ושפוי

שני פישר

24.9.2007 / 7:40

ב-ML MEN יודעים שכשהפלייסטיישן בחשמל, מפשעה צמודה מדי או חולצה חונקת, יגרעו מביצועים בתחומים הבאמת חשובים

כולה שנה אחת קיים המותג ML MEN בשוק, וכבר הספיק לעבור תהפוכות שבתי אופנה גדולים רגילים לספוג במשך 60 שנה. בתחילת דרכו התכוונן המותג לקהל גברי מדושן, בדומה למקבילתו הנשית ML, אולם, למרבה הצער, גילתה החברה בשנה החולפת, שתי עובדות מסעירות על המין הגברי. הראשונה, גברים שמנים באמת לא מרבים לרכוש אופנה, אלא מעדיפים להסתפק בבגדים בסיסיים ונוחים שקונה עבורם האישה. והשנייה היא שיותר ויותר גברים צעירים וצנומים, שלא נכללו מראש בטווח הגילאים אליו מכוון המותג, החלו לגלות עניין בפריטים השונים.

כתוצאה מכך, ערכו ב-ML שינוי מסיבי ועדכנו את טווח המידות, שנע אז בין 44-58, ל-40-54, גיא גודס הוחלף בפרזנטור החם זוהר ליבה, ובהתאמה, גדלה פריסת החנויות.

אולם, שלא כדרכן של רשתות אופנה גבריות אחרות, כמו קסטרו-מן ורנואר-מן, מכוונת הקולקציה של ML בעיקר לגברים שמחפשים נינוחות, יותר מאשר לגברים צעירים עם זיקה מפותחת לאופנה, שמחפשים טרנדים. הקולקציה לא מנסה להביא את הגברים שלה למעוז האופנתיות והעדכניות, אלא להביא את עצמה אל הגברים, ולספק להם פריטים עליהם יוכלו לחרוש עד אין סוף, בחורף הנוכחי ובשני החורפים שיבואו אחריו.

הנוחות, כאמור, היא המרכיב העיקרי ואולי החשוב ביותר ב-ML MEN, והיא באה לידי ביטוי, בבדים של הקולקציה. כותנה ופשתן הם הבדים הנפוצים, ומלבד אחוזי לייקרה מסוימים בג'ינסים, אפשר לומר שהקולקציה רוויה בבדים טבעיים ונושמים. גם הגזרות נותרות נינוחות ורחוקות מהגוף, בניגוד מוחלט לצללית הצרה המקובלת העונה. ובקיצור, סקיני ג'ינס - לא בבית ספרנו.

במחלקת המכנסיים ישנם שלל דגמ"חים בגווני ירוק זית ואפור. הג'ינסים מגיעים לרוב בגזרה ישרה ומשוחררת ועם קו מותן שפוי (אם כי חלקם משופשפים יתר על המידה). ישנם מכנסי סיגר מחוייטים לחליפה, ואופציה לא רעה בכלל של ג'ינס שחור בגזרה מחוייטית המשלב בין הקז'ואל למראה הרשמי.

החולצות המכופתרות, הפולו והטי שירטס, מגיעות בצבעים אחידים סולידים או עם פסים, בהדפסים טריוויאלים ביותר, כאלה שלא בולטים, לטוב ולרע. ישנן גם חולצות מכופתרות ואלגנטיות, העשויות מכותנה צפופה, ובכך פחות מתקמטות מהחולצות המכופתרות המצויות.

ישנם גם שלל מעילים וז'קטים, חלקם מגיעים בקו האגן וחלקם ארוכים על לקו הברך, ומביניהם בולטים מעילי הטראנץ' מעור.

הקולקציה יותר פונקציונלית מטרנדית, יותר סולידית ממסיבתית, ומה שבולט בה לטובה הוא המודעות והמיקוד שלה לאורך כל הדרך, מבלי לנסות לירות לכל הכיוונים. ברור לגמרי שאם המותג היה מיועד לנשים, החברה הייתה צריכה לעבוד קשה יותר על מנת לשנות את ייעודו ולרכוש מחדש את אמון הקונות. אך בעולם הגברי, מחמאה בגין ביצועים מרשימים בפיפ"א נחשבת פי כמה ממחמאה על חולצה יפה, לכן, מה שחשוב בסופו של יום, הוא שעל הספה, כשהפלייסטיישן בחשמל, הסחות דעת כמו מפשעה צמודה מדי או חולצה לא נושמת, יגרעו מביצועיהם בתחומים שבאמת חשובים בחיים.

מחירים:
סריגים: 200-350 ש'
מכנסיים: 220-340 ש'
ג'ינסים: 250-350 ש'
חולצות:100- 300 ש'
מעילים וז'קטים: 500-1500 ש'

להשיג ברשת חנויות ML MEN ברחבי הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully