וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקיני עם אופציה

שני פישר

1.10.2007 / 7:44

מכנסי הסקיני לובשים חזות חורפית וממשיכים להתפתח למחוזות חדשים, בעידוד מגפונים וטופים רחבי שוליים

לטובת כל אלה שהתלוננו בעונה שעברה, על גזרת הסקיני הבלתי אפשרית, פותחו לקראת החורף שלל קאברים מחמיאים ועדכניים, כמו למשל גזרת ה"בוייפרנד" המשוחררת ונמוכת המפשעה וגזרת הפעמון המתרחבת וגבוהת המותן, שמטיבה עם נשים בכל מבנה גוף ובכל הגילאים. אולם, אין לטעות. נוכחותן של הווריאציות השונות לסקיני, לא מעידה על כך שתהילתו של הסקיני חלפה מהעולם, נהפוך הוא. לא רק שהסקיני שולט ביד רמה החורף, אלא ממשיך להתפתח למחוזות חדשים.

הצבעים

בקיץ הנוכחי היה זה הסקיני הכחול הכהה והאנטי משופשף, שזכה לחמש עשרה דקות התהילה שלו. בעונה הנוכחית לעומת זאת, הקשר בין הג'ינס לסקיני נותר לרוב בגזרה ובבד עצמו. מהתבוננות בקולקציות הדנים של מותגים כמו ג'י סטאר, דיזל וג'סוס, כמו גם קולקציות עונתיות מתחלפות ויותר נגישות, אפשר לשים לב שהסקיני הכחול הקלאסי נדחק לטובת סקיניים הנעים על הפלטה של לבן-אפור-שחור, כמו גם על פלטה צבעונית במיוחד, הכוללת שלל צבעים זעקניים כמו סגול חזק, אדום בוהק וצהוב חרדל.

הגזרה

המותן ממשיך לתפוס מעלה במספר סנטימטרים חיוביים, אחרי שכולנו חווינו, אקטיבית או פסיבית, את טראומת השילוב הקטלני בין גזרת הצינור הבעיייתית לבין קו המותן הנמוך והבעייתי במיוחד. העונה אפשר למצוא גם שלל אופציות של סקיני משוחררים יותר באיזור האגן, שהולכים ונצמדים לגוף באיזור השוקיים ועד לקרסוליים.

איך נלבש את הסקיני בחורף?

מלמעלה: אם נסתכל על הצללית הבולטת בחורף הנוכחי, הכוללת טופים ארוכים ומשוחררים ומתחתיהם מכנסי צינור צמודים, אפשר להקבילה לאופציה הקייצית האחרונה, שכללה טוניקות וטייצים. מכאן, אפשר להבין שהצללית נותרה בעינה, אך הקור הוא זה שהפך את הסקיני להיות הטייץ של העונה.

הטופים המסמנים כמתאימים ביותר לסקיני החורף הם הסריגים הגדולים, שיכולים להגיע מתחת לאגן כמו גם עד הברכיים. מי שאוהבת מראה יותר צמוד ונשי יכולה להשתמש בשלל סריגים צמודים, דקים ועדינים, מלווים בכפתורים באיזור המחשוף, שמגיעים עד למתחת לקו האגן. מי שאוהבת את הלוק האלטרנטיבי, יכולה לצרף לסקיני עליונית ספורטיבית קצרה מבית היוצר של פומה או אדידס, ואם הסקיני מצוייד בגזרה גבוהה במיוחד, אפשר להכניס לתוכו גם טופ קליל ומשוחרר.

מלמטה: שתי אופציות ההנעלה המומלצות הן המגפונים והסניקרס, וזאת בשל המבנה הנמוך שלהם, שמאפשר נוכחות מלאה גם לצד הסקיני. המגפונים הם אומנם האופציה האידיאלית עם הסקיני, אך קיימת אופציה גם לנעול מגפיים, רק בתנאי שאלו יסתתרו מתחתיו ולא יגיעו בצורת מגפי ברך מעל הג'ינס.

הסניקרס, לבנות או צבעוניות, אמנם יוצרות אשליה של מבנה גוף מקוצר וא-מיני, אך מצטיינות במראה בריטי וקולי במיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

המומלצים

לדיזל יש ג'ינס לבן לגמרי, המגיע בגובה מותן שפוי ומסתמן כסקיני הלבן המוצלח של החורף. מיס סיקסטי מציעה ג'ינס אפור ומשופשף, במראה הפועלת המחוספסת. בגזרת ה"שחור פחם" ישנן שלל אופציות בשוק, אופציה נגישה ולא רעה היא הג'ינס השחור של ביאנקו שעולה רק כ-320 ש'. סבוטאג' ארט, מצידם, שולטים לגמרי בגזרת מכנסי הסקיני הצבעוניים והמגניבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully