וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החתונה: בוקסר וגופייה

שני פישר

11.10.2007 / 12:15

חולצות עם סקוטש במקום כפתורים ועוד התחכמויות לא יקרות במייל בוקס. מה חבל שרק ערב החתונה נכנסים הגברים לחנויות השוות

היתרון היחידי במעבר דירה בתל אביב מרחוב שקט אך מרכזי לרחוב בן יהודה הצבעוני והרעשני הוא חנויות האופנה הסמוכות לביתך, שמתגלות בתדירות יומיומית, בדרך לסופר ובחזרה.

מכל המבחר, החנות היחידה שמרתקת אותי בינתיים, לא משנה כמה פעמים ביום אחלוף על פניה, היא חנות בגדי הגברים MALE BOX. מצאתי את עצמי, פעם אחרי פעם, בוהה בחלון הראווה, מתפעלת מחולצת הכפתורים האלכסוניים (שנמצאת שם כבר שנה וחצי לפחות אבל ניחא) ומהרהרת על משחק המילים המחוכם של שם המותג.

כשסקרנותי גברה והשתלטה עלי, החלטתי לשים פעמיי לתוך חלל החנות, ושם גיליתי אופנת גברים שעושה שם טוב הן לאופנה והן לגברים. והדובדבן האמיתי- במחירים הכי הוגנים שיש.

התחילו עם נשים

מאחורי MALE BOX עומדים שני מעצבים. בני כהן שור (39) ומיכאל שלו (44). הם נפגשו במסלול לעיצוב אופנה בשנקר וסיימו יחד את הלימודים ב-1994. עד שנת 99' הם עבדו, כל אחד לבד, בתחום עיצוב אופנת נשים, עם דגש על אופנת כלות. בסוף נפגשו דרכיהם בחלל אחד ברחוב שינקין, בו נולד המותג "מייל בוקס". מייל בוקס בסיבובו הראשון הציע בגדי גברים נועזים, מתריסניים וחדשניים, שהתאימו בזמנו לפתיחות לקראת המילניום ולמגמה המטרוסקסואלית (עם דגש על סקסואלית).

בשנת 2004, אחרי שהגיעו למיצוי, החליטו השניים לשנות את הקו העיצובי הכללי ולהעתיק את חנותם לרחוב בן יהודה אוף-דיזינגוף, בה הם פועלים עד היום.

הקו של מייל בוקס בסיבובו הנוכחי הרבה יותר רגוע ואלגנטי מפעם, והזכר היחידי שנותר לימים הפרועים נמצא רק בסטנד התחתונים של החנות. בואו נאמר שחוטיני מעור ורוד זה לא הפריט הכי נועז על הקולב.

בתחום הלבוש מאידך, קשת הצבעים כוללת בעיקר שחור, לבן, אפור ובז'. הגזרות יותר מתוחכמות מהשבלונה המוכרת בשוק אך נטולות מניירות תיאטרליות, וינטאג'יות או סקסיות. כדאי לשים עין על ה"מכנסיים העגולים" שהצללית שלהם מעוגלת, אך כשלובשים אותם הם מקבלים מראה של מכנסיים בגזרה ישרה, שייחודם בשיפולי הבד.

מכנסיים נוסף ומוכר יותר של מייל-בוקס מגיעים בבד פשתן עם סגירה אלכסונית באיזור המפשעה וחגורת בד שמתלפפת מתחת למותן. הם מזכירים מכנסי דייגים בגזרה, אך הגימורים שלהם אלגנטים לגמרי והמפשעה פחות משוחררת.

התחבבו עלי גם ז'קט בצללית צרה שנסגר עם כפתור אחד בלבד באיזור הטורסו ומצוייד באיזור המרפקים בריצ'רצ'ים א-סימטריים, וז'קט לבן עם רקמת פרחים בעבודת יד בחלקו האחורי.

במחלקה היותר קז'ואלית מתבלט סריג אפור ומקסים שבחזיתו תיפורים מיוחדים של מעויינים בולטים, וגם פיתוח מעניין לחולצות כפתורים, כשבמקום הכפתורים ישנו סקוץ' והשרוולים מגיעים באורך 3/4.

הבעיה היא שמרבית הגברים יעיזו לפקוד חנויות מעצבים רק לקראת יום חתונתם. ולפי המעצב בני כהן שור, אכן עיקר הלקוחות שפוקדים את החנות הם חתנים. אני ממליצה לזן החתנים האלטרנטיבים, שמסתכלים מחוץ לקופסה, לבדוק מקרוב את הבגדים, אך לא רק להם.

גם גברים שתרים אחרי בגדים אלגנטים, או גברים שחפצה נפשם בפריטים יומיומיים מעט יותר מהודרים יוכלו להעריך את ההצע ואת טיב האיכות, וזאת מבלי שהבגדים יאיימו על גבריותם או יכבידו על כיסם.

טווח מחירים:
חולצות: עד 400 ש'
מכנסיים: 500-550 ש'
ז'קטים: 950-1900 ש'

MALE BOX, רח' בן יהודה 113 תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully