וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוס תמיד צודק

לירוי שופן

21.10.2007 / 17:30

פעם חשבנו שאנשים שלובשים הוגו בוס הם חסרי ייחוד, שנגנבים על סגנון סמי-יוקרתי בשם הסטטוס. עכשיו אנחנו חושבים אחרת

אני מודה שמעולם לא אהבתי את הוגו בוס. לא היה לי שום דבר נגדו, אבל גם לא משהו מיוחד בעדו. הוא תמיד היה נראה לי מותג שמתאים בעיקר לאנשים שבעים מעצמם, חסרי כל ייחוד, שפשוט שואפים להתלבש בסגנון סמי-יוקרתי כדי להפגין סטטוס ובעיקר טעם לא מספיק מפותח.

אבל פגישה עיוורת עם הוגו בשדרה החמישית בניו יורק, הוכיחה שלפעמים באמת אפשר להגיד never say never. חלון הראווה עצום המימדים של המותג הציג בגדים קצת אדג'יים, ששברו את מסורת ההלבשה המשעממת והצפויה שלהם, שתמיד ניסתה ללכת על בטוח.

כמו כל גרמני טוב, גם הוגו מחולק באופן חד וברור לתתי-מחלקות, כל אחת בעלת אופי שונה. מבין חמשת הלייבלים השונים של המותג, נראה שאת השינוי המשמעותי מובילים Boss orange ו-Hugo, שמציגים לחורף הקרוב קולקציה גברית לבישה מאוד, אבל שאינה בוחלת בהשפעות מעניינות וקצת יותר רדיקליות.

Boss Orange שאחראי לטווח הפריטים המכוונים אל הקז'ואל, מצליח להתרומם מעל ג'ינסים רחבי גזרה וסריגים אחידים, ומעמיד במרכז את ה-Chinglish, מפגש תרבות הפאנק הבריטית עם הונג קונג, והוגו בוס תרגמו את זה לא רע. מעיל טרנץ' משובץ עשוי היטב, השתדך למכנסי ג'ינס בגזרה ישרה ובתוספת ברק משומן ומחיאות כפיים קוצר גם ז'קט סגול עשוי ויניל מבריק, שנראה נהדר ואייטיזי למהדרין. החליפות הקלאסיות קיבלו קצת יותר אופי, על ידי שינוי הפרופורציות בחלקים שונים.

בקולקציית הנעליים, היה קשה להוריד את העיניים ובמיוחד ממגף תעשייתי מוצלח ונעל חצי מחויטת בצבע זהב, שנתנו טוויסט מעניין ונועז.

בהשראת חיי הלילה בציריך!?

הלייבל הבוגר יותר, Hugo, הצליח להתרומם אפילו מעל אחיו, והנפיק את גולת הכותרת בקולקציית החורף של המותג. ההשראה לקולקציה היא חיי הלילה של ברלין וציריך (אילו חיי לילה יש כבר בציריך?!), עם נגיעות מתרבות הסקי. הקו הפורמאלי של Hugo (חליפות), קיבל זווית מעניינת, כששולבו בו מעילי פוך לבן ארוכים מאוד וז'קטים צבאי עשוי צמר אפור, שנראים קשוחים במידה הנכונה ללילות ברלין.

המכנסיים מסתיימים כמה סנטימטרים מעל קו הנעל ומעוררים אימג'ים של שנות העשרים. אין ספק כי המעילים מככבים בקולקציה ואותי משכו בעיקר שניים – מעיל ארוך מצמר משובץ והשני דווקא קצר שעשוי שני צבעים, שחור ואפור. שניהם פריטים על-זמניים שישארו רלוונטיים תמיד ולכן שווים השקעה.

אמנם לא בטוח שמי שמחפש לשרוף את הרחוב ולהביע את אופיו היצירתי דרך הלבוש שלו, ימצא מענה מתאים בשורות הפריטים של הוגו בוס, לעומת זאת, מי שרוצה להתלבש היטב ולהוסיף טאץ' טרנדי מלא באופי, דווקא יכול למצוא את עצמו בקלות ולעשות את זה בגדול.

בשורה חדשה עדיין לא יוצאת מבית האופנה הגרמני הזה, אבל אין ספק שהם בכיוון הנכון – לאתגר את הקהל שלהם עוד טיפה והם בדרך להפוך לשחקן מרכזי בשדה היצירתי של עולם האופנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully