וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלום: גברים

לרה רוטר

30.10.2007 / 7:50

בעתיד בחורים יגיעו במיוחד בשביל הבגדים והאקססוריז שהיא מעצבת ומייבאת, בינתיים טל כספי פונה במקום החדש גם לנשים

טל כספי מייעדת את Backyard החנות החדשה שפתחה לפני כחודש בקצה רחוב פרישמן בתל אביב, לגברים ממוקדי מטרה ובעלי תשוקה לבגד. לא כאלה שקונים בגדים רק כי הם חייבים או כאלה שצריכים לצידם אישה מייעצת. מכיוון שהיא יודעת שגברים כאלה הם זן נדיר, אפשר למצוא בחנות גם בגדים ואקססוריז לנשים ולגברים, של המותג הבריטי FULL CIRCLE.

כספי (38) היא חוקרת, בעלת תואר שני במיקרוביולוגיה שלדבריה חלמה כל חייה על חנות האופנה שתפתח. "אחרי שילדתי את בני השני, החלטתי לנסות להתקבל לשנקר וללמוד סוף סוף את מה שתמיד רציתי", היא מספרת. היא התקבלה ללימודים והיתה המבוגרת מבין בני המחזור שלה.

במסגרת הסטאז' בשנה השלישית ללימודיה, היא החלה לעבוד אצל דורין פרנקפורט. "זה היה בית הספר האמיתי. הסטודיו של דורין הוא חסר דלתות, תרתי משמע, וממוקם בין מחלקת השיווק להנהלת החשבונות. דורין מאוד פרגנה והיא נתנה לי לראות הכל, את כל הצדדים של העסק. שם למדתי תכל'ס מה זה להיות מעצב אופנה עצמאי, מכל הבחינות".

הקולקציה של כספי לגברים, מונה כשמונה דגמים, שמכל אחד מהם יוצרו כשלושים פריטים, ביניהם חולצות פסים מכופתרות שבאחת מהן, בעת הקיפול, נחשף בד פרחוני בצידו השני של השרוול, ושני דגמי מכנסיים המשלבים משחק בין שני בדים בגוונים שונים: אפור-שחור וחום-שחור וז'קט שחור ללבוש יומיומי שגזרתו די סטנדרטית.

השאיפה - גברים

אבל נראה שהקולקציה שלה קצת מחווירה לעומת פריטי הייבוא של FULL CIRCLE והיא מסבירה: "ידעתי מההתחלה שאני רוצה לשלב יבוא עם מה שאני עושה, לא לקפוץ ישר לקולקציה שלמה אלא לעשות את הדברים לאט, לבדוק ולחקור את השוק. בעתיד, המטרה היא להרחיב את הקולקציה שלי על חשבון היבוא".

ההחלטה לייבא דווקא את פול-סירקל, התקבלה לאחר שנסעה לתערוכה bread & butter בברצלונה, בה מציגים 90% מהמותגים האירופאים "רציתי דווקא למצוא מראה יומיומי יותר אבל מיוחד ועשוי טוב. כשהגעתי לדוכן של פול-סירקל, נחה דעתי. אחר-כך נסעתי לשואו-רום שלהם בלונדון ובחרתי פריטים מהקולקציה שלהם".

פול-סירקל מציעים בגדים במראה הסטריט-וור, אבל עושים את זה עם הרבה עדינות ומחשבה בדיטיילס. ההדפסים על-גבי הטי-שירטס יהיו מוקפדים ולא צעקניים, הג'ינסים בגזרות מעולות ובשפשוף האולטימטיבי, הכפתורים נבחרים כך שייתנו טוויסט לבגד אך לא בצורה בוטה, כך גם כיסי המכנסיים. הגימורים מעולים, הגזרות כולן מאוד מחמיאות והמחירים סבירים.

"את הקולקציה של הנשים הבאתי כעוגן כלכלי. השאיפה שלי היא להגיע למצב שגברים יכירו את החנות וידעו לאן הם באים. אני רוצה להכניס לכאן כמה שיותר אקססוריז לגברים ולבנות טוטאל-לוק לגבר. אני חושבת שעדיין לא קיימת חנות כזו בארץ.

בלונדון, למשל, כמות החנויות לבגדי גברים ולבגדי נשים כמעט שווה. יש לי כל מיני תיאוריות לגבי הקניין שלי, אני מקווה שהן יגשימו את עצמן".

הלוקיישן של החנות, בסמוך לקפה מרסנד המיתולוגי ולא באזור קניות, נקבע ממש במקרה, הרבה בזכות החצר עם בריכת הדגים. "נכנסתי לכאן, ראיתי את החצר והחלטתי שזו החנות, למרות שבהתחלה לא התלהבתי מהמיקום השולי הזה.

אני מקווה שכשיכירו את החנות, זה לא יפריע, יבואו במיוחד". השם של החנות, בק-יארד, רומז על החצר הקטנה בה יהיה אפשר בעתיד לשתות קפה, לעלעל במגזיני אופנה וליצור חווית קנייה.

מחירים

נשים:
חולצות 255-375 ש'; סריגים 663-765 ש'; גי'נסים 715-733 ש'; שמלות וטוניקות 630-1076 ש'; מעילים וז'קטים 816-1,465 ש'; חגורות 250 ש'; תיקים 459-918 ש'; ארנקים 267-289 ש'.

גברים: סריגים 391-560 ש'; מכנסיים 600-765 ש'; חולצות כפתורים 320-560 ש';, מעילים וז'קטים 750-2,200 ש'; ג'ינס 587-733 ש'; חגורות 115 ש'; עניבות 89 ש'.

בק-יארד, רח' פרישמן 20א, תל אביב. טל' 03-5225511.
.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully