וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכל אשמה הפריפריה השמנה

שני פישר

4.11.2007 / 16:05

רגע אחרי שהסקיני יורד מכסו ומצטרפות אליו גזרות מכנסיים עכשוויות וחדשות, מסכמת התעשייה את הקליטה קשה של הגזרה הצרה

מעצבים השקיעו, תקציבים הושקעו, שלטי חוצות השתקעו על כל תחנת אוטובוס, ועדיין ניראה שהסקיני ג'ינס, אותה גזרת מכנסיים צרה הנושקת לטייץ, שהפכה לחובה בבירות האופנה העולמיות המרכזיות, לא רשמה קליטה מוצלחת בארץ.

רגע אחרי שהסקיני ירד מכסו וגזרות עכשוויות יותר נכנסות למשחק, מסכמים גורמים בכירים בחברות הג'ינסים המקומיות ונציגי חברות אופנה זרות המוכרות בארץ, את ההרפתקה עם הגזרה המטלטלת.

"הסקיני קצת בילבל את האישה הישראלית", משתף גידי גולדפינגר, מנכ"ל LEE COOPER בישראל, "מורגשת אצלנו ירידה בצריכת הג'ינסים, שאין ספק שלא הייתה מתרחשת אם הסקיני לא היה במשחק, הרי לא מדובר בגזרה שמחמיאה לכל אחת.".

נילי שרון, מעצבת של המותג המקומי הנאה "ביאנקו ג'ינס", אומרת שלפי התרשמותה הסקיני לא נוח מספיק ולכן לא הופך לפופלרי. אמנם הבאז סביבו גדול, אבל ברמה הפרקטית החברה לא טרחה לייצר יותר מ-15% מדגמי הג'ינסים שלה, בגיזרת הסקיני. "אם לשפוט לפי התגובות של הלקוחות, אין מה להשוות בין הבוט קאט לבין הסקיני. הסקיני נכנס באחוזים, אבל ממש לא הדגם הבולט בקולקציה".

נמוך ומתרחב, הא?

עמי פלדות, מנהל המכירות של חברת LEE בישראל, מדווח שגזרת הסקיני תופסת רק 22% בקולקציית הדנים, ומספר על פערים עצומים ברכישת ג'ינסים באיזורים שונים ברחבי הארץ: "רק במרכז הארץ-ת"א, הרצליה ורמת השרון אנחנו מוכרים גזרות גבוהות וסקיני ג'ינס. בפריפריות עדיין מבקשים את הליין הנמוך שהיה פופולרי לפני שנה, של גזרה הישרה והנמוכה שמתרחבת למטה והיתה פופולרית לפני שנה".

יוסי גבסו, מנהל המכירות של מותג WRANGLER הוא מעודכן במיוחד וטוען שהמתלבשות של מרכז הארץ כבר מזמן מיצו את הסקיני ומחפשות אופציות חדשות: "לנשים מאיזור תל אביב נמאס מסקיני, הן כבר אגרו מספיק זוגות סקיני בארון וכעת עוברות לדגמים נשיים במוטיבים גבריים - גזרת הבוייפרד, הכי לוס הכי זרוק. אנחנו מרגישים מעט ירידה בהיענות של נשים לסקיני".

קבלו מה שאתן רוצות

כתוצאה מחוסר ההיענות של ציבור הלקוחות לגזרות הסקיני, חלק מחברות הג'ינסים החליטו לרצות את הלקוחות. חברת LEE, לדוגמא, מייבאת בכמות קטנה מכנסי ג'ינס בגזרה ישרה ובקו מותן נמוך מהעונות הקודמות, וחברת LEE COOPER תוציא בעוד חודש, בהתאם לדרישות הלקוחות, קולקציה של ג'ינסים נמוכים בגזרה ישרה.

פנינו גם לקסטרו כדי להבין אם הגזרה הצרה פלטה לפי נתוניהם כמות גדולה של לובשות גי'נס מהמשחק, אבל שם כנראה חשדו שאנחנו עומדים לכתוב משהו שקשור בירידה ומכירות ומיהרו למסור בסכריניות ובהתרגשות כי "מכירות הג'ינס בקסטרו קפצו בעשרות אחוזים בשנה האחרונה כתוצאה מהשקעה ומחקר של קטגוריית ההתמחות בסקיני, שהביאו את הג'ינס בקסטרו לרמה הגבוהה ביותר בעולם. לאור הצלחת הסקיני הרחבנו את מגוון הדגמים והשטיפות בגזרה", וגם כי, "לקוחות קסטרו וקסטרו-מן הם לקוחות אופנתיים, המחפשים פריטי אופנה עדכניים ועכשווים, באשר הם גרים, אם בפריפרייה או במרכז העיר. כך בכל חנויות קסטרו בארץ ובעולם ניתן למצוא את אותה קולקציית האופנה המגוונת והעשירה של קסטרו וקסטרו מן". כן, הכל מושלם וכולן נדחסות לצינור. אין עליכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully