וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהזמנים של צ'לסי הוטל

13.11.2007 / 16:10

אחרי שהיממו עם ג'קו כפרזנטור, חושפים רנגלר קולקציית חורף חצי נוסטלגית, עם קצת צ'רלי צ'פלין ובקינוח של כאפייה

במותג הג'ינסים האמריקאי 'רנגלר', יצאו השנה בהפקה מיוחדת, וצילמו את קולקציית החורף במלון צ'לסי בניו יורק ובבית חרושת משנות ה-20. 'צ'לסי הוטל', נבנה ב-1884 כבית דירות ועם הזמן הפך לבית מלון. בשנות ה-50 וה-60 התארחו בו אמנים ידועים רבים, כמו ליאונרד כהן, ג'ימי הנדריקס וארתור מילר, והמשורר הוולשי דילן תומאס, שמת באחד מחדרי המלון מהרעלת אלכוהול.

הלוקיישן השני, הוא בית חרושת משנות ה-20, המסמל את תקופת המפעלים הגדולים והסרטים האילמים של צ'רלי צ'פלין, ואפשר לומר שהאווירה בקטלוג היא באמת נוסטלגיה עם טאצ' עכשווי. רנגלר לוקחים אותנו למסע די מוצלח בזמן, שמאפשר ממש להרגיש רוח של פעם.

הגברים של רנגלר מציגים הופעה מחוספסת של אנשי הבוהמה ותדמית הילד הרע. הקולקציה כוללת המון גזרות צרות וסקיני, כשהצבע השולט הוא שחור-לבן ומעט אפור. נראה שמישהו ברנגלר החליט להחזיר אותנו למראה הרוקיסטי והקצת יותר מלוכלך ולאופנת הרחוב הישנה, של לבוש עם הרבה שכבות, כשהכל נראה כל כך פשוט, אבל בכל זאת מושקע. החורף משיקים ברנגלר גם דגמי ג'ינס חדשים, ביניהם Skanders 'סקאנדרס', מכנסיים בגזרת סקיני חדשה ו-Jim 'ג'ים', עם רגל שהולכות ונהיית צרה, לכל חובבי הסקיני שמעדיפים את החלק העליון שלהם רחב יותר.

גם הלוק הקצת יותר אלגנטי מאוד מוצלח, וכולל חולצות מכופתרות בגזרה חטובה וצרה ועניבות דקות. גם שם הצבע השולט הוא שחור-לבן עם נגיעות אפרוריות, וגם פה ההתמקדות היא על הסקיני ועל הגזרות הצרות.

אחד הפריטים שמושכים את העין במיוחד, הוא דווקא הקרדיגן הפשוט, שבשילוב הנכון יכול להוסיף הרבה. בכלל נראה שהקרדיגן הולך להיות אחד המצרכים החשובים יותר בארון הבגדים, של שני המינים. פריט הכרחי נוסף לחורף הקרוב, הוא הכאפייה שכבשה את העולם בסערה, נראה כי בעולם אימצו באהבה רבה את עניין הכאפיות הערביות ולא מוכנים להיפטר מהן.

הטאצ' הגברי ממשיך גם אל קולקציית הנשים, גם היא בשחור-לבן עם הרבה משבצות וחולצות מכופתרות. לצד אלה אפשר למצוא גם מגוון חצאיות, כמו למשל חצאית בגזרת פעמון שמגיעה עם שלייקס ואוברולים, גם הם מאוד אופנתיים העונה. לצד הסקיני מופיעות גם כמה גזרות ג'ינסים חדשות, כמו גזרת ה-Gyselle 'ג'יזל' - מכנסיים מכווצים בגזרה מאוד מאוד דקיקה ו- Maya 'מאיה' - מכנסיים בגזרה צ'פלינית, שמעבירה אותנו בחזרה לימים האילמים של המהפכה התעשייתית.

מחירים:
ג'ינסים: 499-999 ש'
ז'קטים: 450-650 ש'
חולצות: 129-299 ש'
סריגים: 229-550 ש'


את Wrangler ניתן להשיג ב-130 נקודות מכירה ברחבי הארץ.
לבירור החנות הקרובה לביתך: 03-9155111

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully