וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר פרקטי

שני פישר

4.12.2007 / 13:35

גדולים, ילדותיים, נאיביים ומקסימים. אחרי שנות תחכום ארוכות של עור, זמש ועקבים, מגפי הגומי הגבוהים נראים יפים מתמיד

אחד האתגרים הגדולים ביותר שעומדים בפני אדם בוגר ביום חורף, בעיקר במדינה בה יכולת הניקוז שואפת לאפס, הוא הניסיון לצלוח באלגנטיות ובכבוד יחסי את השלוליות.

אפשר ללמוד הרבה על אדם מהאופן בו הוא בוחר להתמודד עם מכשול השלולית. האתלט העיקש, למשל זה שביסודי הצליח לרשום תוצאות מצויינות בתחרויות זינוק מהמקום, מאמץ את הקילוגרמים המיותרים שהעלה, כדי לנסות התעופף מעל לימות הקטנות בשולי הכבישים.

"המתאבד הריאליסט" - הוא זה ששוקל בכובד ראש את ההשלכות של קפיצה לא מוצלחת מעל לשלולית ומחליט להקדים תרופה למכה ולצלול עם הסניקרס והג'ינס לתוכה. ויש גם את "האיסטניסט האופטימיסט", זה שבוחר להאריך את מסלול ההליכה בכמה קילומטרים, רק כדי למצוא פיסת יבשה שתוביל אותו לחוף המבטחים - המדרכה.

ילדים, לעומת זאת, לא סולדים משלוליות והם אפילו נמשכים אליהן, כל זאת בזכות מגפי הגומי הילדותיים והאלמותיים, שהפכו בשנים האחרונות לפריט אופנתי גם למבוגרים.

המגפים הפרקטיים שמזוהים בעיקר עם רפתנים ניראים מקסימים השנה על רקע כל אותם מגפיים אולטרה נשיים ומתאמצים. שגם הם יפים, אבל הגומי מרעננים יותר.

תעסוקה לגרפיקאים פרילנסים

המותג האיטלקי REGINA REGIS RAIN (המתהדר בסלוגן הנהדר: NO PAIN JUST RAIN), למשל, מציע מגפי גומי מאויירים ביצירתיות ובהומור, כאילו היה המגף קנבס לבן. הקולקציה כוללת בין היתר מגפיים עם ציור של סרט מדידה, לתיעוד גובה המים, מגפיים עם איורים של בוץ והדפסים רומנטיים של פרחי חורף.

בארץ לא הרבה עושים שימוש נכון בפונטציאל ההומוריסטי של מגפי הגומי. אנחנו יוצאים בהמלצה חמה לכל המעצבים הגרפיים, שבימי הקיץ משקיעים את משאביהם היצירתיים באיור טי שירטים, להשתלט על הנישה החמה של איורים על מגפי גומי. חומר הגלם זול ונגיש, הפן האמנותי רק מתבקש וטרם פותח סטארט-אפ אופנתי אפקטיבי יותר לחציית שלוליות בימי החורף הקשים.

מחירים:
מגפי נמרוד: 150 ש'
לופו: 329-379 ש'
מרקו: 400 ש'
פול אנד בר: 300 ש'


LOFU - ניתן להשיג ב-NEW MEN NEW WOMEN, רח' שנקין 36 ת"א; 'רטרו', רח' קינג ג'ורג' 16, ת"א וברשת וויקאנד .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully