וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצה לבד

שני פישר

6.12.2007 / 16:15

מעצבי נעליים עצמאיים יש לנצור ולעודד למען לא ירמסו את חיינו הרשתות הגדולות. פגישה עם נעלי החורף של "שו-מייקר"

"לא יותר מ-4 ס"מ ליומיום, מקסימום 5 שעות על עקבים ולא מומלץ לרוץ איתם כי לא מומלץ לרוץ בכלל". אתן, נמוכות הקומה הסוררות, יכולות להתווכח בלי סוף עם אורטופדים, אבל לא עם ענבר יוספון ל"SHOE MAKER", שאמנם מציעה קולקציית הנעלה חורפית עם לא מעט עקבים, אבל גם דואגת לפזר הוראות שימוש.

התהליך שעוברת יוספון כמעצבת מעניין. עד העונה שעברה היה נדמה שהיא משתייכת לזן הקונספטואלי של מעצבי הנעליים. החורף ניכר שהתחברה לפן הרומנטי שלה. לצד זוג נעליים עם סוגר לכה ומונומנטלי, היא עיצבה גם נעלי סירה חמודות מזמש עם עיטורי פפיונים.

"הקולקציה הנוכחית באמת יצאה טרנדית כי מאוד התחברתי לטרנדים העונה", אומרת יוספון בחצי התנצלות, "אני אוהבת את זה שהקולקציה מאוד מגוונת, כי כך היא מתאימה לכל מצב רוח".

חנות בתוך חנות

נעלי סירה מקסימות מזמש עם כפתור גדול במרכזן הן מענה רגוע להלך רוח של בחורה מאוזנת ובשליטה. אם אתן במצב רוח פתייני קבלו נעלי עקב קלאסיות בוהקות בהשראת שנות הארבעים. למצב רוח חולמני יש מגפי רובין הוד מעור דק, עם חרטום מרובע וקשירה בחלק האחורי. למצב רוח "צומי" יש נעליים שעוצבו בהשראת נעלי רכיבה המשלבות רצועות עור מטאליות לא שגרתיות.

יוספון, בת 34 ומתגוררת בת"א, היא בוגרת מחלקת צורפות בבצלאל וכרגע לומדת במרץ לתואר שני באותו המוסד במחלקת עיצוב תעשייתי. לפני ארבע שנים פתחה את המותג SHOE MAKER ולאחרונה פתחה חנות בתוך חנות קיימת – "קווים" ברמת השרון.

"אני ויוסי גולדנברג מ"קווים" משתפים פעולה כמה עונות, ובלי קשר כל הזמן שואלים אותי מתי אני פותחת חנות. כרגע הצעד הנכון מבחינתי הוא להעמיק בשיתוף הפעולה עם גולדנברג. לכן פתחתי חנות בתוך חנות שמחזיקה בכל הדגמים שלי, שזאת בעצם פינה בתוך "קווים", והקונספט הזה מאוד מתאים לקונספט של המותג שלי- הסנדלר עם הפינה הקטנה."

באופן אישי - שטוח

- האם את שואפת להדהים בעיצובייך או דווקא חותרת לעיצובים נעימים?

"זה לגמרי תלוי מה הכוונה של הנעל הספציפית - למשוך תשומת לב או להיבלע בתלבושת הכללית. אני דואגת להתנסות בהכל".

- האם בדקת כמה זמן אפשר לעמוד עם נעלי העקב שלך לפני שמקבלים כאבי גב?

"אני בודקת כל נעל ואת הנוחיות שלה ומקפידה על אימומים מדוייקים כדי למנוע את הכאבים הנפוצים, למרות שבסופו של דבר לכל אישה יש את הגוף שלה. אני, באופן אישי, עברתי לנעליים שטוחות בגלל כאבי גב וברכיים".

טווח מחירים:
מגפונים 760 ש'
מגפיים 890 ש'
נעליים 670-690 ש'

את נעלי Shoemaker של ענבר יוסיפון ניתן להשיג ב"קווים", רח' סוקולוב 40 רמה"ש, ובחנויות הבאות: רשת נעמה בצלאל, רשת רזילי, רשת דורית שדה, קולבים– רעננה, כמו בבית – ר"ג, נאית, פל(תיקים), אופיר דהאן, גרדרובה, דינה גלס – ת"א ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully