וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהולנד באהבה

ענת אור

30.12.2007 / 17:16

תחתונים עם תיקתקים שנפתחים במשיכה, חזיות נורמליות לכאורה שמראות הכל. אם אתם בתקופה של סקס שמח

רשת החנויות לצעצועי מין הידידותית לנשים פתחה סניף חדש ובו קומה המיועדת לפריטי הלבשה תחתונה שובביים באיכות טובה. רשת "סיסטרז", שהוקמה בשנת 2003 על ידי בנות הזוג איילת דוד ודפנה קורן, פתחה באוקטובר חנות דגל במרכז האופנה התל אביבי, בבן גוריון פינת דיזנגוף. אחרי שמימשו את החזון של חנויות סקס צבעוניות, מוארות, נגישות ומעוצבות למשעי השונות מהחנויות האפלוליות והסליזיות שהיו פעם, הן החליטו להיכנס גם לתחום הלנז'רי הקינקי.

כמו גם עם צעצועי המין, הן עשו מחקר מקיף שכלל נסיעה לתערוכה בינלאומית בנושא. "הקריצה של העיצוב היא בנוסף לאיכותיות ולא באה על חשבון שום דבר" אומרת דוד. הן מייבאות באופן בלעדי שני מותגים: "Honey dew" האמריקאי מייצר תחתונים וחזיות שמזכירים את בגדי הים של שנות השישים. שורות שורות של וולאנים מבדים בעלי צבעוניות אופטימית: אפרסק, צהבהב, ורוד, ירקרק וגם שחור ואדום, עם דוגמאות קטנות של גולגלות, לבבות ודובדבנים. המתיקות השובבית הזו מגיעה בטווח מידות S-XL ובטווח מחירים 85-130 ש"ח.

פתחים מפתיעים

המותג השני נקרא "love from holland" והוא מגיע מאיפה שאתם חושבים. המותג הוקם על ידי בעלי רשת חנויות צעצועי המין האירופית male & female שהסניף הראשי שלה נמצא באמסטרדם, ומאופיין בדמיון ומחשבה חופשית. מקום שמלמד דברים חדשים בנוגע ל-מה עשוי לעשות לנו את זה, ומצד שני הוא בית ספר לזה שסקס לא חייב להיות בוטה וסטריאוטיפי.

דגמי הבייסיק שלהם עשויים בשחור ולבן, משיפון ובד שקרוב למיקרופייבר עם גימורי רשת עדינה. חזיה שחורה עם ברזלים תומכים שלהם, היא חזייה קלאסית לכל דבר רק שהיא חושפת לחלוטין את החזה. יש להם גם אחת מרופדת בסגנון עדות הפוש אפ שנגמרת הרבה לפני המקובל ומציגה לראווה את הציצים. גם התחתונים חושפים בדיוק את האיברים הרלוונטיים. לתחתונים בגזרת מכנסון יש חור עגול מלפנים ואחד מאחור.

יש גם זוג שלכל אורכו תיקתקים קטנים שנפתחים במשיכה וזוג אחר שיש לו ריצ'רץ' דיסקרטי באזור הערווה. זוג תחתונים שנראה תמים לחלוטין והקינקיות שלו ידועה רק לובשת אותו נקרא "toch my self" ובו, כמו בתחתוני סבא, יש פתח נסתר המאפשר גישה למקומות הקדושים.

מתוקף התחכום שלהם והאיכות הגבוהה המחירים של הלנז'רי שנמכר בסיסטרס אינם נמוכים, אבל אחרי שרואים אותם מבינים ששביל להשתעשע לא חייבים להישאר בתחום הנמוך של אקריליק שנפרם אחרי שימוש אחד.

למותג ההולנדי קולקציה נוספת שהיא "מהדורה מוגבלת" ומיוצרת רק פעמיים בשנה. הקו של העונה נקרא B&R) red and blue) ומשלב בתוך השחור והלבן הסולידיים סרטי סאטן בתכלת ואדום. הקולקציה הזו עשויה ברובה מתחרה איכותית וגם בדגמים שלה יש פתחים במקומות לא קונבנציונליים. בתחתונים מז'אנר המשרתת הצרפתייה אפשר להרים את החלק האחורי העליון שמסתיים בוולאן עדין ושובבי. אפשר לצוות אליהם חזייה שמכסה רק את השליש החיצוני של החזה ונפתחת במשיכת סרט הסאטן שמלפנים.
את התחתונים אין אפשרות למדוד בחנות, ומדידה של החזיות מגלה שלפעמים דווקא הדגם שחשבת שלא יתאים לך מפתיע. ביקור באתר של החברה מלמד שלא כל אתר של הלבשה תחתונה הוא אמתלה לפורנו.


טווח המחירים והמידות לקולקציית הבייסיק של love from holland”": תחתונים ומחזיקי ביריות: S-XL 186-233 ש"ח. חזיות: B70-C85 270-350 ש"ח. מחוך: S-XL 537 ש"ח. קולקציית B&R יקרה ב- 30 אחוז.

עד 10.1.08 יש 15% הנחה על כל ההלבשה התחתונה.
סיסטרז, שדרות בן גוריון 47 תל אביב. 03-5270704.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully