וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע של כנות

לרה רוטר

4.1.2008 / 2:34

לראות העונה צילומים של עיצובים שלה ליד אלה של הקולגות, לא התחשק. עם הלבשה תחתונה ללולו ליאם יותר קל להפתיע

ללולו ליאם, המעצבת של המותג "בנות" קצת נמאס מאופנת המעצבים הישראלית, אז היא מתמקדת בקו ההלבשה התחתונה שלה. שם אולי יותר קל להתבלט ולהפתיע.

"אני לא יכולה לראות יותר את מה שקורה מסביב. בכל החנויות רואים את אותם הבגדים. הלוק אורבאני, הצבע השולט הוא אפור והבדים נשפכים. אני יודעת שאני לא יוצאת מן הכלל בקטע הזה, גם קולקציית החורף שלי עשויה מבדים נעימים באפור, כחול ושחור אלא שאני תמיד הייתי כזאת. כשהייתי ילדה תמיד התלבשתי בלוק גברי כזה בצבעים כחול, אפור ושחור. השנה, אולי בגלל שהגעתי כבר לגיל 40, החלטתי ליצור מתוך הצד הנשי שלי, שלאחרונה התחברתי אליו יותר”.

ואכן, בגדול, הקולקציה הנוכחית של "בנות" מכילה סילואטיים מאוד נשיים בעלי קווים מאריכי גפיים, וממנה נגזרה גם קולקציית הלאנז'רי. “בגלל שמשעמם לי, אני כל הזמן מחפשת ריגושים. אני אוהבת את קולקציית החורף של 'בנות' אבל, למשל, בכלל לא גירה אותי לצלם אותה. רק חשבתי על התמונות של הקולקציה שיפורסמו בסמוך לקולקציות של מעצבים אחרים שעושים דברים דומים וממש יצא לי החשק, אז השנה החלטנו לא לצלם את הקולקציה, לעומת זאת את התמונות של קולקציית הלנז'רי צילמתי בכיף ואפילו מאוד נהניתי מזה”.

ללא תמיכה עם ברזלים

זו השנה השלישית בה מעצבת ליאם קולקציית הלבשה תחתונה שתלווה את קולקציית הבגדים שלה. היום, בדיעבד, היא מתארת את שתי הקולקציות הקודמות כדרך של למידה וההתנסות שהיתה צריכה לעבור כדי להגיע לקולקציה הנוכחית. אולי זו הסיבה בשלה, בחנות, ליד המראה הגדולה, מונחת תיבה עם תחתונים, חזיות וגופיות דקות שנמכרים עתה במחירי עלות בלבד.

“זה התחיל מזה שרציתי לעשות תחתונים. הלכתי למשביר וקניתי סדרה של תחתונים הכי פשוטים במידות S,M ו-L , בחנתי אותם כדי לראות איך נעשה הדירוג של המידות, אחר כך לקחתי את כל התחתונים שלי ושל החברות שלי ולמדתי איך להוציא גזרות. עם החזיות הסיפור היה דומה. בערך חודש הקדשתי רק לעבודת מחקר על יצירת מידות להיקפים שמתחת לחזה”.

ליאם הכינה קו קז'ואל הכולל גוזיה, תחתון רחב, כותנת לילה בעלת שרוול ארוך, גופייה ומכנסיים העשויים כולם מבדי ריב כותנה בגוונים של אפור מלאנז' וחום סגלגל מלאנז'. הגזרות כמובן מלוות את קווי הגוף, הבדים נעימים והתחתון והגוזייה מעוטרים ברצועת תחרה עבה ואלסטית שתפקידה לקשט ולחמם את המקומות שנוטים לחשיפה בלתי רצונית כמו הבטן וקו המותן. בקו השני פריטים מבדים אותם היא מייבאת מחברה בלגית העוסקת בייצור בדים ללנז'רי בלבד. החזיות והגופיות מעוטרות באבזמי מתכת זהובים, עליהם פינטזה ליאם זמן רב עד שמצאה אותם.

“קיבלתי פעם במתנה חזייה של רוברטו קוואלי שהיו לה אבזמי מתכת. כל כך התלהבתי ומאז אני מחפשת אבזמים כאלו. אז מסתבר שבארץ ניתן להשיג רק אבזמים מפלסטיק וגם באירופה זה לא היה קל כל כך למצוא כאלה אבזמים. בסוף בתערוכה בצרפת, מצאתי חברה שמייצרת כאלו. בגלל שגם את הבדים בחרתי בקפידה ושילמתי עליהם לא מעט ובגלל ההקפדה שלי על הפרטים הקטנים של הקולקציה הזו, אני משחררת אותה לאט לאט, נוגסת בנגיסות קטנות, מתענגת על כל סנטימטר של בד. הפריטים שמוצגים בחנות יצאו לפני כחודש למדף וכבר לא נשאר הרבה מהם. עוד מעט אני אשחרר דגמים נוספים בבדים אחרים”.

בקו היוקרתי והנשי, חזיית משולשים ללא ברזלים, תחתון מעוטר תחרה, גופייה וקומבינזון בעלי מחשוף לב מהבד הרישתי השקוף ממנו עשוי כל החלק הזה של הקולקציה. באופן כללי, האווירה הנודפת מקולקציית הלאנג'רי של "בנות", היא כזו של שנות ה-20 וה-30. זה גם היה הכיוןן של הסטיילינג בצילומים. ליאם, מבחינתה, מבטיחה להמשיך לחדש עם פריטים מיוחדים ולו רק בשביל לרגש את עצמה.

טווח מחירים:
מ-129ש"ח עבור תחתון תחרה מותן גבוהה ועד- 719ש"ח עבור שמלת קומבינזון.
"בנות", דיזנגוף 212, ת"א. טל': 03-5291175. שנקין 40, ת"א. טל': 03-5281796.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully