וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה לקריאייטיב מפדבקת

שני פישר

7.1.2008 / 13:36

תיק עם נפח בהשראת העשייה הרבה של אופירה נבון ותיק רך כגופה של רות המואביה. נטע שדה מעצבת תיקים עם תוכן

למה להתרפק על השיק של ג'קי קנדי המיתולוגית כשבארצנו הייתה אשת נשיא ומוזה כשרה בשם אופירה נבון? ונוס אלת האהבה? נסו דווקא את רות המואביה, הרבה יותר דשנה ואטרקטיבית. נשים עבריות, אחת ההשראות הסקסיות והרלוונטיות ביותר לרגל יומולדת 60 למדינתנו, זכו סוף סוף לכבוד הראוי להן בקולקציית החורף של מעצבת התיקים נטע שדה ל"ארנקי עמנואל".

שדה, בוגרת לימודי צורפות ואביזרי אופנה בבצלאל, פועלת כבר שמונה שנים כמותג קטן הנושא את שמה בתוך המותג "ארנקי עמנואל" בן ה-30 שנה. בקולקציית החורף הנוכחית שלה ממשיכה שדה לעצב תיקים וארנקי עור, חלקם מתחכמים, חלקם פשוטים ואפילו בסיסיים במבנם, שהמשותף להם הוא מראה נינוח וסולידי למדי.

בין התיקים שעיצבה החורף תיקי גב, תיקי צד, תיקים אלכסוניים, וגם ארנקים גדולים במיוחד, שאפשר להחשיבם כתיקי קלאץ' לכל דבר. קשת הצבעים רגועה יחסית, למעט הבזקי צהוב-חרדל או מטאלי מבריק. מרבית תיקי הקולקציה מגיעים בטקסטורת עור עדינה או מראה מקומט.

גופך כקונוס רך

ההשראה ששאבה שדה מנשים עבריות היא אסוציאטיבית מבחינת תרגום ההשראות לתיקים. תיק "רות המואביה" נוצר בהשראת בגדים תקופתיים, רפויים וארוכים שנכרכים מסביב לגוף. הוא נסגר ב"סגירת מעטפת" שנוצרת על ידי סגירה עם שני מגנטים וצורתו כצורת קונוס נשי ורך, שמזכיר את קווי מתאר גופה של רות המואביה.

תיק נוסף, נוצר בהשראתה של השחקנית המופלאה חנה רובינא והוא בעל מבנה מרובע פשוט עם רצועות מסולסלות המעניקות לו נופך דרמטי. "ניסיתי להעביר כך האיכות של רובינא, שהיתה בה דרמטיות שקטה", מסבירה שדה.

תיק "יונה וולך" מתייחס לקובץ השירים שכתבה המשוררת "אור הפלא" בו מתייחסת לקודש בראי החול. שדה בחרה להשתמש בפס עור, שמגיע באורך ובעובי של סרט תפילין, כאלמנט דקורטיבי על התיק שהופך גם לרצועה שלו.

בין הדגמים החדשים גם וריאציות בגדלים שונים לתיקי אופירה, ע"ע אופירה נבון, שלהם נפח רב להמחשת העשייה הרבה של נבון. תיק בהשראת "נועה" משירה של נעמי שמר הוא בצורת סל רפוי שמעתיק את תחושת ההתמסרות השלמה שחשה נועה אל הטבע.

איפה - כמה

290 ש' (לארנק)- 1370 ש' (לתיק היקר ביותר)

את תיקי נטע שדה ניתן להשיג בחנויות התיקים ובבוטיקים הנבחרים. טל' לבירורים: 03.5583444

  • עוד באותו נושא:
  • נטע שדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully