וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תראו להם כמה אתם פטפטנים

רוני מולה

8.1.2008 / 0:24

20,000 זוגות משקפי שמש של המותג האמריקאי Rave מחולקים חינם באתר החברה, מתוך אמונה בכוחו של שיווק ויראלי

Rave הוא מותג אמריקאי שמשווק שעוני יד, משקפי שמש, תכשיטים ושאר אקססוריז. את החדירה לישראל הוחלט בחברה לעשות בשיטת השיווק הויראלי, הפתייני - לחלק משקפי שמש בחינם דרך אתר החברה, לחייב את המעוניינים רק ב-35 ש' – דמי משלוח ולקוות ששמה של החברה ירוץ בעקבות מהלך בולט זה, מפה לאוזן, בהתלהבות גדולה.

40,000 פריטים מתכוונת החברה לחלק לכל דורש - 20,000 זוגות משקפי שמש, 10,000 שעונים ו- 10,000 - אקססוריז שונים כגון חגורות, תיקים, ארנקים, עטים, תכשיטים ועוד. אם תהיה היענות גדולה, יתכן והכמות תגדל.

וואלה! אופנה ישר הניחה שבני 16 שלא מצליחים לסגור את החודש עם דמי הכיס, הם אלה שיפוצצו את אתר החברה בדרישות אבל מ- Rave מוסרים שדווקא בני גילאים בשלים יחסית, 28-45 הם המזמינים העיקריים. לגבי מוצא, דת ומקום מגורים, אין לחברה נתונים.

המשקפיים של רייב מאושרים ע"י מכון התקנים הישראלי והאמריקאי והמסייר באתר החברה מוצא בו מגוון גדול מאד של דגמים. קשה לומר שדגמי המשקפיים יתחרו באיכות ובנוכחות של משקפי שמש יוקרתיים מבית מותגי העל, אבל בקולקציית הנשים ניתן למצוא דגמים שמכובד להסתובב איתם. בקולקציית הגברים – פחות.

מי שיזמין משקפי שמש דרך האתר לפני שיגיע הלקוח ה- 5000, יזכה לכרטיס חבר מועדון VIP המקנה הנחות ברגע שיפתחו החנויות בארץ בערך באוגוסט. כותבת שורות אלה מצאה באתר משקפיים שמצאו חן בעיניה וביצעה הזמנה. כעבור שבוע מרגע בחירת המשקפיים, הגיעו שני זוגות חדשים (לכל צרה שלא תבוא) וכל החברים ששמעו על העסקה מיהרו להזמין גם. לפחות במיקרוקוסמוס שלנו, הוויראליות עבדה יופי ובינתיים ניראה שהפסימים מפולניה טעו, יש מתנות חינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully