וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי פה בסטיונר?

חיה ניר נפלטה מ"מעצבי העיר" ושוקלת אירוע מתחרה, המעצבת טלי אימבר שנפסלה, הוציאה צו מניעה. דרמות במחיר שוק

מעצבי האופנה המשתתפים ביריד "מעצבי העיר" הוחתמו השנה על חוזה האוסר עליהם למכור בגדים בעיצובם בהנחות החל מה-1 בדצמבר ועד למועד השוק. לפי החוזה מי שיפר את הסעיף הזה ייקנס ב- 5000 דולר. איסור שנועד להפוך את "מעצבי העיר" לכדאי ומשתלם למציגים.

לאחרונה הפיצה המעצבת (הטרייה יחסית) לירון אלגרבלי מהמותג "UGA" כי היא יוצאת במכירה מיוחדת. ים טיראן מארגן "מעצבי העיר" מספר שקיבל בעקבות המהלך של אלגרבלי שיחות טלפון נסערות ממעצבים המשתתפים ביריד, הוא מספר שביקש מאלגרבלי לבטל את המכירה ולשלם את הקנס אחרת אחרת היא תיפלט מהשוק. היחצנית שלה מספרת כי אלגרבלי לא הובנה כראוי והתכוונה למכירה שבה תחלק מתנות ולא הנחות. המעצבת בכל אופן ביטלה את המכירה ונשארה ביריד.

עם חיה ניר מ"כתומנטה" זה נגמר אחרת. ניר פתחה החודש חנות עודפים בשכונת פלורנטין ומציעה שם 80 אחוזי הנחה על העודפים ועוד 20 אחוזי הנחה על הקולקציה הנוכחית, דבר שהסעיר מאוד את טיראן, שבאמצעות עורך דינו העביר לה את המסר שאם לא תבטל את המכירה, לא תשתתף ב"מעצבי העיר".

ניר סרבה ונפלטה. גם המעצבת טלי אימבר מצאה את עצמה מחוץ ליריד והתבקשה לשלם את הקנס הגבוה, בעקבות אינפורמציה שהגיעה לטיראן לפיה היא יצאה בסייל.

עו"ד שלומי תורג'מן המייצג את אימבר הוציא צו מניעה זמני נגד טיראן בנסיון למנוע את הסרת שמה של אימבר מאתר "מעצבי העיר" ולבטל את פסילתה. הוא טוען כי החוזים שמוציא טיראן למעצבים הם מקפחים וכי יש בתנאים הכובלים שהוא מכתיב למעצבים, בסיס להגשת כתב אישום.

אני פישר?

ים טיראן מפיק "מעצבי עיר" מסר בתגובה: "חיה ניר מ"כתומנטה" מנסה לתאר את עצמה כקרבן והיא ממש לא. בצורה נבזית היא עשתה מכירה כדי להרוויח עוד כמה שקלים ופגעה באמינות האישית שלה ובשאר המציגים. היא מציגה אותי כטיפש מול שאר המשתתפים שלא מבינים למה לה מותר לעשות הנחות ולהם לא.

"מכיוון שהכבוד שלי מוטל פה ומצבם של המעצבים האחרים, ובגלל שהיא הפרה את ההסכם היא סולקה. קשה לה עם זה כי היא חיה ניר הגדולה, שאגב היום היא כבר לא כזו גדולה ועכשיו היא מתנהגת כמו ילדה טיפשה שלא מבינה. אבל היא לא טיפשה. היא אישה מבוגרת שכבר חתמה על כמה וכמה הסכמים בחייה. היא קיבלה שיחת טלפון מעורך הדין שאמר לה לבטל את המכירה וסירבה בכל תוקף ועוד הוסיפה ואני מצוטט: "אני אלמד את הפישר הזה, מה זה". אם היא חושבת שבדרכי לכלוך היא תשיג משהו היא טועה. היא לא מוערכת אצלי כמעצבת יותר אלא כבסטיונרית בשוק הכרמל ואנחנו נפגש בבית משפט. טלי אימבר ראתה מה שחיה ניר עשתה וחשבה שגם לה מותר. כרגע הן מנסות לעשות הרבה רעש וצלצולים ולגרור אותי למסע של הכפשות והשמצות ואני לא מעוניין, כל מה שיש לי להגיד זה שהסכמים יש לכבד".

למה הוא התלבש עליי?

חיה ניר מעצבת ובעלת המותג "כתומנטה" מסרה בתגובה:
"לגבי הטענה שהוצע לי לבטל את המכירה ולהגיע להסכם, אז את המכתב קיבלתי ביום המכירה. מה שחרה לטיראן זה שעשיתי פרסום גדול ונרחב. לא הייתי היחידה שעשתה סיילים. העניין הוא שמעצבים אחרים שעשו סיילים הם חברים מאוד טובים שלו ליחידה, או שישבו על אותו סיר. בכל אופן הוא תפס אותי עם פינצטה והחליט להיות תקיף איתי למען יראו ויראו. אני ניזוקתי מהפסילה כי ההשתתפות בשוק בדרך כלל מכניסה הרבה כספים והוא גם ניזוק כי אני לא משתתפת ולא משלמת. היו לנו יחסים טובים. לא יודעת למה הוא התלבש עלי. אני חושבת שהוא בטח חשב שזה מאוד ירשים ויבהיל את כולם שהוא יגיד "דפקתי את כתומנטה, היא בחוץ". אני מתכונת לנקוט בהליכים, וגם ככה השמועה אומרת שזה השוק האחרון".

לגבי הידיעה שהיא מתכננת להפיק שוק מעצבים ברחוב דיזינגוף אמרה ניר: "אני מנסה למצוא צינור ניקוז לעודפי עונה. נתארגן כמה מעצבים שעזבו אותו ונמצא דרך לעשות משהו חלופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully