וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאו, מלחמת בלונדיניות

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

15.1.2008 / 11:15

מירי בוהדנה לא תמשיך להוביל את הקמפיינים של "גולברי" ותוחלף בשלי גפני. נשארת פתוחה השאלה: מי גמר עם מי?

מלחמת גרסאות חביבה בעניין הקמפיין הבא של חברת האופנה GOLBARY בבעלות משפחת גולברי מנתניה. אחרי שש עונות בהן הובילה בוהדנה את קמפיין החברה או שידכה להם את חברתה הטובה אילנית לוי, הדוגמנית ובעלי החברה נפרדים.

מאחר והמיתוג של בוהדנה נבנה בקפידה עולה השאלה אם הפרידה נעשתה משום שבוהדנה מעלה את תעריפיה כדי להיבנות כדוגמנית המתאימה למותגי יוקרה בלבד. מכיוון GOLBARY מתעקשים שהם אלו שסיימו את ההתקשרות וציינו כי גם רשת ACE היא לא בדיוק רשת יוקרה.

מסוכנות לוק המייצגת את בוהדנה נמסר כי GOLBARY לא עמדו בתעריף של בוהדנה ואיחלו למנהלי הקמפיין הצלחה.

חיוכי ברבי

את בוהדנה תחליף שלי גפני, מהנעימות והמרדימות שבדוגמניות הארץ. סקרים שנערכו הראו שהציבור מתרשם מתדמיתה הסטרילית והמהוקצעת ולקוחות רבים ציינו כי גפני משמשת עבורם מודל לאשה העכשווית: יפה, זוהרת, אשת עסקים מצליחה, אשת משפחה מסורה ונקייה מכל רבב.

מאחר ותדמיות סטריליות וחיוכי ברבי תמידיים הם עניין מיושן ולא אמין, נותר רק לקוות ש-GOLBARY יצליחו לשקשק קצת את תדמיתה הצפויה של גפני ולעשות איתה משהו מעניין. מצד שני, אם אף אחד אחר לא הצליח בזה עד היום, לא ניראה שיש למה לקוות. מה שבטוח הוא שכל החומרים קיימים כאן כדי לקבל שער מרוטש ומושלם לכאורה, ב"לאישה".

בחברה, שמייצרת בגדי מיינסטרים, כמובן מברכים על כל מה שגפני מייצגת. משה גולברי, מנכ"ל החברה מסר כי "אנו שמחים על הבחירה ובטוחים ששלי, המזוהה לחלוטין עם ערכי החברה, תמנף את המותג לגבהים חדשים".

מ- GOLBARY מוסרים כי גפני תקבל 100 אלף דולר לשנה עבור השתתפות בקמפיין אבל ניראה שהתעריפים של גפני כדוגמנית נמוכים מאלה של בוהדנה.

לרשת 35 חנויות ועשרות נקודות מכירה המוכרות את בגדיהם. כיום מנוהלת החברה ע"י האחים: משה גולברי (מנכ"ל) יעקב גולברי (מעצב) ודוד גולברי (מנהל ייצור).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully