וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחוץ, ברגע האחרון

אדר ריכטר

17.1.2008 / 12:30

יריד "מעצבי העיר" נפתח היום. המעצבת האופנה טלי אימבר לא תשתתף בו לפי קביעת בית המשפט מהבוקר

השעה 9:00 בבוקר, 7 שעות לפני פתיחת ארוע מעצבי העיר והדרמה בשיאה. כפי שדיווחנו כאן בשבוע שעבר, טלי אימבר, שהיתה אמורה להשתתף בארוע מעצבי העיר, שייפתח היום ב-16:00, פנתה לבית המשפט, לאחר שהמפיק ים טיראן פסל את השתתפותה. לטענת טיראן , אימבר יצאה בהנחות סוף עונה, לפני הארוע, בניגוד לחוזה עליו חתמה. אימבר פנתה לבית המשפט עם צו מניעה זמני נגד טיראן, בטענה שהתנאים שהציב למעצבים המשתתפים בחוזה עליו חתמו, הם דרקוניים ומקפחים.

הדיון בטענתה של אימבר התקיים אתמול בבית הדין המחוזי בית המשפט המחוזי בתל אביב והיום בבוקר מסרה השופטת גב' דרורה פלפל את החלטתה בנושא. בית המשפט דחה את טענותיה של טלי אימבר וקבע כי הפרה הסכם מפורש עליו חתמה. השופטת חייבה את אימבר להחזיר לטיראן את הוצאות המשפט בסך 10,000 ש'.

140 מעצבים זה כוח

טיראן, מפיק "מעצבי העיר" מסר "אין בי שמחה לאיד, רק שמחה על כך שהצדק ניצח. בית המשפט קבע היום בצורה נחרצת שפעלתי במלוא הצדק וההגינות, ודחה על הסף את כל הטענות שהושמעו ע"י טלי אימבר ועורך דינה. בית המשפט הדגיש, כי ההסכם עליו חתומים המעצבים הוא הסכם הוגן וצודק. אני מתכוון לצלם את החלטת בית המשפט ולהעביר אותה עוד היום לכל המעצבים המשתתפים באירוע.

"עברתי שבועיים לא קלים מאז שהסיפור התחיל, בעיקר בגלל מסע ההכפשות שניהלו אימבר וכתומנטה נגדי בעיתונות ובכלל. לא קל לפתוח עיתון בבוקר ולשמוע שאני בריון, כשכל מה שאני רוצה זה להביא לכך שהמעצבים יבינו ש-140 מהם ביחד זה כוח עצום. אני לא יכול להשפיע על חברות האופנה הגדול, שעושות צחוק מכל מושג סוף העונה, אבל כש-140 מעצבים מתחילים את סוף העונה באותו היום, זה מקרב אותנו קצת לעבר המטרה, שהיא ליישר בסופו של דבר קו עם שאר המדינות המתוקנות בעולם, ולהתחיל את עונת הסיילים בראשון בינואר".

עוד מסר טיראן לוואלה! אופנה כי "בתגובה הוא מתכוון לתבוע אימבר ולדרוש 5,000 דולר על הפרת חוזה, 3,500 דולר פיצוי על כך שהעמדה של אימבר בארוע, נותרה לא מאויישת ועל שגרמה לו להפסד כספי וסכום נוסף שיכסה במלואן את ההוצאות שלו על עורכי דין".

טלי אימבר מסרה בתגובה ראשונית לאחר פסק הדין, כי לא הייתה לה תחושה מוקדמת לגבי פסק הדין וכי היא אינה מאוכזבת, משום שלא היו לה ציפיות. " זה פסק הדין וזה מה שיש, אבל אני עדיין חושבת שזה לא הוגן. עוד לא החלטתי איך להגיב לפסק הדין, אני בודקת איך להגיב ומה לעשות ושוקלת לפנות לערכאות גבוהות יותר".

סייע בהכנת הידיעה: אדם סרור

השמלה השחורה בתמונה הראשית: בעיצוב דנה פרימן ל"דיט אן דוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully