וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבכיר הצעיר

לירוי שופן

27.2.2008 / 8:10

החליפה השחורה הדקה והצעירה שחיפשת, זו שתבוא טוב עם נייקי, נמצאת בחנות של ליאת זרמון. מעצבת שלא מבהילה גברים

מעצבת בגדי הגברים ליאת זרמון, בוגרת המחלקה לאופנה באסכולה, מצליחה למקם את עצמה באמצע. היא גם לוקחת השראות מתרבות האופנה הגבוהה אבל גם מכירה היטב את הלך הרוח המקומי. היא מחוברת לחלוטין לגבר הישראלי ולא מנסה להמציא בשבילו גלגל חדש. חשוב לה נורא "שיהיה לו נוח" ודווקא מתוך התפיסות האלו היא מצליחה לעשות אופנה פשוטה ואותנטית, במובן הטוב של שתי המילים.

הקו שלה קלאסי, אפילו שמרני לפרקים ותמיד פרקטי. מקום נכבד תופסות החליפות בקולקציה. לאחת מהן, שחורה עם טקסטורת פסים דקים באותו הצבע, יש קווים חדים והיא תיראה מצויין עם טי שירט וסניקרס. יש בחנות גם בלייזר מקסים באפור חם שיהיה נהדר עם ג'ינס. רוב הפריטים, חוץ מאלו שהם בקטגוריית ONE PIECE, מעוצבים בניקיון שמאפשר להשתמש בהם בווריאציות שונות. עם זאת יש בהם כפתורים ייחודיים או רקמות מקוריות שמבדילים אותם מחליפות משעממות ברשתות האופנה.

כדאי להציץ גם בווסט מגניב באפור מתכתי, שמעוצב עם צווארון כבלייזר נטול שרוולים, ומהווה פרשנות מעניינת לטרנד הווסטים שעדיין לא פס. החולצות המכופתרות של זרמון עשויות בחוכמה. הן מאוד מחמיאות לגוף, בעיקר בגלל גזירה טובה ותיפורים בולטים לאורך הגוף או סביב הכתף. צבעוניות הבדים לרוב מאופקת, אך לא משעממת, תודות לטקסטורות שונות הבד או הדפסים מעניינים.

פריטי קז'ואל טובים הם מכנסי ג'ינס בגזרה רחבה, עם הדפס פיתוחים בצבע תכלת, וגם חולצה מכופתרת מקסימה בצבע כתום עם כתמים בצבע חום שצועקת "קיץ תל אביבי", ותיראה מהמם עם מכנסיים קצרים מחוייטים בצבע בז'. הניסיון של זרמון לעצב טי שירטס עולה בדרך כלל יפה, כאשר היא מקפידה להשאיר חזית חלקה ומרומזת ולפזר רק בגב את ההדפסים.

סיכום

שתי הערות; האחת נוגעת לצווארונים הגדולים של חלק מן החולצות ("לאט, לאט אני מקטינה אותם") שמעניקים להם מראה קצת פחות מעודכן, וגם מגבילים אותן מלהיות שמישים כבגדים מחוץ לאירוע. השנייה – רמת הגימור. באופן כללי האיכות טובה, אבל יש פריטים שזקוקים לעוד קצת תשומת לב.

הבחירה בשני אחיה ובבעלה (שאחרי לחלק מעבודת הגזירה) כדוגמנים של הבגדים החדשים רק ממחישה את הפרובינציאליות המתוקה של הקולקציה. למעשה, אם יותר מעצבים היו בוחרים כזרמון בבגדים פחות מוגזמים, היה להם קל יותר להשיב מלחמה לרשתות ההמוניות. נכון, כדי לעשות את זה צריך לעשות וויתורים בסעיף החדשנות, לסבול עקיצות ממבקרי האופנה הנפוחים ולפעמים להעדיף עיצוב פשוט ונגיש מאשר מרגש, אבל בסופו של דבר רוב הגברים בארץ רוצים בסך הכל להתלבש. ואם אפשר, גם קצת יפה, בלי שזה יבלבל את הזהות שלהם. גם לאופנת מעצבים ישראלית כזו יש מקום.

להשיג בחנות המעצבת, רח' דיזנגוף 171
מחירים לדוגמא:
מכנסיים: 500–600 ש'
מכופתרות: 400- 500 ¤
ז'קטים: 1000- 1400 ¤
חליפות ONE PIECE החל מ-2000 ¤ ועד 3000 ¤.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully