וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחירים מידה s

לרה רוטר

11.3.2008 / 16:00

הן עבדו מהבית וחסכו לאחרים הוצאות על בגדי וצעצועי ילדים. עכשיו תורן לחזור לשוק. החנות "שרון ודלית" מחליפה בעלים

הורים טריים מאיזור תל אביב, למדו זמן קצר אחרי הפיכתם להורים שהחנות "שרון ודלית" היא אוצר בלום. כל הפריטים החיוניים: בגדים, צעצועים, עגלות וכו' נמכרים בה, ביפו, במחירי יד שנייה. אפשר לבוא ולהמיר קיים בחדש ולחסוך מאות ואלפי שקלים. החנות מוקמה בחצר ביתה המקסים של שרון שטיינברג והיתה גם מוקד ער, לפגישות חטופות אך נעימות עם הורים אחרים שחולקים תפישה צרכנית זהה ומעדיפים לקנות מוצרים מיד שנייה ולא לתרום ליצור הסחורות המוגבר בעולם ולא להשחית כסף על הנוצץ, החדש והמבריק.

שרון שטיינברג, החליטה אחרי חמש שנים של עבודה מהבית, לצאת שוב ולהתמודד עם העולם שבחוץ. היום, היא עובדת במחלקת השיווק של חברת קונברס ומספרת "היה לי מאד קשה לשחרר את העסק. גילה, הבעלים החדשים, הגיעה אלי ומהר מאד רצתה לסגור. אני, מבחנתי רציתי להתאהב בה ולרקום איזו מערכת יחסים ואז הבנתי שזה לא אמור להיות ככה בעצם, שמדובר כאן בעסק. גילה, היתה חדורת אנרגיות טריות, היא שמה אותי מיד במקום ואמרה 'באתי לסגור, בואי נעשה חוזה ואני אשלם לך'. אחר כך עוד נשארתי בקטע של קונטרול, איך היא תעשה ומה ואיפה, אבל אחרי כשבוע הצלחתי לשחרר סופית את הבייבי שלי ולהאמין שהיא תצליח לעשות את זה טוב, לפחות כמו שאני עשיתי”.

גם אקולוגי

המעבר של החנות נעשה לפני כחודש. השם “שרון ודלית” נשאר, כך גם אתר האינטרנט והטלפון המופיע בו ליצירת קשר. לגבי "דלית", היא יצאה מהעסק כבר לפני שנתיים. גם היא, כמו שטיינברג, רצתה לעבוד מחוץ לבית והיום היא סמנכ"לית כספים של עמותת אלו"ט.

גליה קרן (41), הבעלים החדשים, היא אימא יחידנית לילדה בת 3. “נושא הקניות מיד שנייה עלה אצלי לאחר שנולדה ביתי והבנתי כמה הזמן עובר מהר וכמה זמניים מוצרי הילדים. שלא לדבר על הצד האקולוגי שבעניין, בעיקר בקטע של מוצרים העשויים פלסטיק כמו סלקלים, צעצועים ועוד. כשמדובר באביזרי ילדים, זמן השימוש בפריטים הוא כל כך קצר ולכן אין סיבה ממשית, לדעתי, לקנות דברים חדשים שהם יקרים ורובם גם בלתי מתכלים. אלה הסיבות העיקריות למוטיבציה שלי להריץ את העסק ואני לחלוטין מאמינה בו".

את העסק בחרה קרן לקנות בשלמותו, כולל השם, האתר ומספר הטלפון, בשל המוניטין הרב שצברה החנות במשך שנות פעילותה. “אפילו ב'גוגל' בחיפוש אחר יד שניה לתינוקות, 'שרון ודלית' עולות ראשונות". היא מסבירה.

בחנות בגדי יד שנייה לילדים בכל גיל, כולל נעליים, כובעים ומצעים. ובנוסף ישנם שם סלקלים, עגלות, צעצועים, ספרים, מנשאים ועוד ועוד.

טווח מחירים: החל מ- 5 ש"ח לדובון או לפריט לבוש ל"ניו בורן" ועד- 650 ש"ח לעגלה.
"שרון ודלית", רח' פלורנטין 17, ת"א. טל': 054-5428628.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully