וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבייסיק - בייסיק

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

11.3.2008 / 12:31

היפית שאוהבת את המותג "העין השלישית"? כוסית שרוצה צמוד? קולקציית פוקס החדשה שואפת לספק את כולכן

השאיפה של רשת פוקס העונה, ככה נראה, היא להיות תחנה אחרונה עבור הקונים. הסניפים שלהם לרוב ממוקמים בקומה הראשונה של הקניונים והקולקציה מתוכננת ככה שתסגור את הקנייה, אצלהם, לא חשוב מי אתה. רומנטי, היפי, סולידי או פרחה. רוצים פריטים מטריקו בטכניקת שטיפת צבע ביטניקית, במראה משוחרר סטייל "העין השלישית"? יש. ג'ינסים צמודים וחתיכיים בצבעי ניאון כמו בחנויות לכוסיות – גם יש. אם תרצי חולצות משובצות עדינות עם כפתורים, או שמלה קטנה משובצת באדום-לבן נוסח GAP – קיבלת. מכנסיים קצרים בשגעת גם יש, וכמובן חולצות שמתרחבות מאיזור החזה ומבליעות סימני חיבה לגלידות.

על שום ריבוי קבוצות הנושא, הוחלט בפוקס להצמיד לכל קבוצת בגדים המעוצבת לפי סיפור, תווית בצבע שונה ולמקם אותה בחנות באיזור נפרד. בחורות מעיזות אמורות לצעוד ישירות לקבוצת הבגדים שנקראת סוהו ועוצבה בהשראת עולם דמיוני ופנטזיות. פה יש בגדים עם אלמנטים מעולם האגדות ובעיקר עליסה בארץ הפלאות לפי החברה. למשל: מכנסי משבצות או פרחים, אוברולים מג'ינס, ז'קטים מבדי ניילון מבריקים, חולצות מתרחבות מקו המותן עם מחשופים א-סימטריים ומפתחים בגב ועוד.

קבוצת נושא אחרת היא רומנטית ויש בה בגדים מבדים דקים למשל בדי טישו, הדפסי פרחים, חולצות אריג עם משבצות וסרטי קרושט ותחרה, מכנסי שורטס וג'ינסים באורך ברך, ז'קטים קצרים בגזרה רחבה ועוד.

יש בקטלוג מראי דרך לא רעים לפעמים. למשל שילוב של חגורה עבה מאד עם מכנסונים קטנים מאד, וגופייה בצבע קרם. יש בקולקציה החדשה פריטי חובה לכל החיים (עד כמה שמכונת הכביסה תאפשר) כמו חולצת כפתורים עדינה, עם נקודות אדומות, ושרוולים תפוחים מעט, שמגיעה עד תחתית המותן.

מה שחבל הוא מראה הקולג' האמריקאי שב"פוקס" מחבבים כל כך. אותה השראה מרכזית של הרשת האמריקאית אברקרומבי ופיץ'. עבור האמריקאים יש לכל אותן טי שירטס עם ספרות גדולות או כיתובים מסולסלים באנגלית, מטען סנטימנטלי ועולם תוכן שלם. כשישראלים לובשים את זה, זה נראה מגוחך ולא קשור. ללכת עם טי שירטס עם הכיתוב: 'חוג כדורעף בוגרים – בנימינה', זה כבר יותר מלא בחן.

חולצות כפתורים משובצות וגדולות הם כמובן מאסט במלתחה של כל בחור, אבל הטי שירטס היחסית מקושקשות, עם ההדפסים ברוח איטליה עומדות להעמיס פטפטת גרפית מוגזמת לרחובות. לבנים אם ככה מומלץ להיצמד לפריטים רגועים שעוצבו בהשראת חיי המותרות. הצבעים שלהם הם בעיקר כחול עמוק ולבן או צבעים חזקים כמו צהוב, אדום וירוק, והמראה שלהם נקי.

אסתי גינזבורג יש לציין נראית נפלא בצילומים הקטלוג שצילם יניב אדרי והטאץ' של הסטייליסט ראובן כהן מדוייק כתמיד. יש לקוות שגם בהמשך למרות הירידה ברווחיות הרשת, גינזבורג שהולכת ומשתבחת כדוגמנית תמשיך להצטלם ברבים עם בגדי פוקס. הקשר בינה לבין אותה דוגמנית צעירה וקפואה מהעונה הראשונה שלה בחברה, הולך ומיטשטש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully