וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדחה פוטוגנית

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

22.3.2008 / 9:18

סופסוף, אחרי שהערסית הודחה, וואלה! אופנה מתחילה להתעניין ב"הדוגמניות3" ומייחלת לקצת סטייל גם מחוץ להפקות המצוינות

סטייליסטים מוכשרים, מאפרים, מעצבי שיער וצלמים מהשורה הראשונה מרימים ב"הדוגמניות 3" שבוע אחר שבוע הפקות אופנה טובות. מי שמתעניין באופנה מקבל בריאלטי המטופחת, חשיפה נחמדה של מנגנון צילומי האופנה בארץ.

אבל הפער הגדול בין ההפקה הבומבסטית, התסריט הדרמטי, עריכת הוידאו והתוכן המקצועיות והפקות האופנה, לבין הרמה של המתמודדות הוא גדול מיד. הרבה התאמצויות גדולות על חבורת ילדות צנומות שמתקשות למלא בתוכן את האריזה המושקעת.

התככים הביצ'יים וחסרי הטעם הטוב בין המתמודדות, מזכירים את הרגעים הפחות נעימים בחצר בית ספר בהפסקה הגדולה. וזה לא מספיק בשרני בשביל להיות חומר גלם לריאלטי של שישי בערב.

אם לצפות, אז בשביל הפקות האופנה. הסטיילינג בהפקת שמלות הכלה של יאיר ז'רמון והשמלות עצמן, ניראו טוב בפרק אתמול. גם בגדי הים של בננה והשמלות החושפניות של יוסף שהלבשו לטקס ההדחה הבומבסטי. בעיקר האוברול של אלה. גם התסרוקות שעיצב אבי פדידה להפקת הכלות היו אמנותיות ונהדרות והאיפור שהובילה להפקה הזאת גלית ורטהיים, היה טוב ומשדרג.

עכשיו, אחרי הפרידה מאותה קרין מעפולה, שמכבירה שבחים עצמיים על כלום, הצפייה תכלול פחות רגעים של שוק. זו גוררת אחריה את המתמודדות חלשות האופי לקרבות מכוערים ומדרדרת כל דיון עמוק ומשכיל חחח שמנסה גוטמן לנהל עם הטירוניות, לכדי התבהמות.

את הקיטורים הלאים של צליל ושל אלה חסרות האנרגיה, אני עוד מסוגלת לשאת בשביל לראות הפקות אופנה טובות ולהנות מספי שקד, מיקי בוגנים וסטלה עמר. אחרי הפרידה מריטה המתוקה לכאורה, אך חסרת השליטה העצמית, הסדרה בכלל תשתפר. בגבולות המגבלות שלה.

זו כמובן טעות לחשוב שהסדרה היא מראה לתעשיית האופנה בארץ ושיש כאן צלמים, מאפרים וסטיליסטים מוכשרים שמתבזבזים על דוגמניות לא יפות. בחורות יפות שמתאימות לתחום, לא באמת צריכות את הסדרה הזאת כדי להצליח. גם הסוכנות הנכונה תעשה עבורן את העבודה. הסיכויים לצאת טוב מסדרה כזאת הם הרי לא גבוהים ואם היו עושים ריאלטי שמזמברת צלמי אופנה, גם הם לא היו באים.

"הדוגמניות" צריכה לחפש לעצמה אפיקים אחרים שיהפכו אותה למעניינת חוץ מאשר חיפוש הצהוב שמסתתר בתוך אזני המתמודדות. ככל שמפיקי התכנית יחפשו את העניין נמוך יותר, ככה הצופים יחבבו אותם פחות. אפשר להרים ריאלטי ולהוציא את המתמודדים יחסית טוב. קחו למשל את "הישרדות". אם ההפקה תמשיך לשמור על המתמודדים שלה ולא תחשוף את הרגעים הלא מכובדים שלהם, הסדרה תמשיך להיות אטרקטיבית בעונה הבאה עבור מתמודדים איכותיים, ולא יהיה צורך להתפשר על טיפוסים שלא צריך לבזבז עליהם דקות צפייה בשישי בערב, שלא לומר שיחה בטלה בהמתנה לאוטובוס. כמו שכניראה קרה העונה ב"הדוגמניות". בינתיים, תהנו מהצילומים.

בתמונות: הפקת שמלות כלה בעיצוב יאיר ז'רמון.
צילומים: גולי כהן.

בתמונה הראשונה: קרין.

תמונה 2: אלה.

מנושקת: צליל.

בלונדינית צועקת: ריטה.

יושבת: סשה, כניראה חביבת הברנז'ה המצלמת.

על האופנוע: נטלי. סוג של ד"ש מהלוק האנדרוגיני מהאייטיז, אם לא ישירות מאנני לנוקס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully