וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים שמאחורי הדוגמנית 3

אדר ריכטר

29.3.2008 / 11:17

ריצה על עגלות נוסעים של נתב”ג והברחת סמים על עקבים - גיא כושי ויריב פיין מספקים עוד הפקת אופנה משכנעת

בפרק 8 של "הדוגמניות 3", קיבלה וואלה! אופנה במתנה אתנחתא מפינג-פונג הסכינים בין המתמודדות, עוד הפקת אופנה שנראית טוב והפעם גם טעימה מאחורי החיים של המתמודדות. אפילו השופטים התקשו להחליט את מי להדיח הפעם.

כשגוטמן הכריזה בדרמטיות כי על הבנות לעזוב את האחוזה, כשעיניהן כוסו בנסיעה בדרך לנתב"ג וכשקטיה התחילה להתלונן ש"קיבלנו בחילות נוראיות בנסיעה", היה נדמה לרגע כי שוב בזבזנו שעות שישי יקרות על הריאלטי הלא נכונה. אבל אז החליטו לצ'פר אותנו.

הממתק הראשון היה הבחירה בצלמים שצילמו את הפקת האופנה של הפרק, גיא כושי ויריב פיין, מהמובילים בתעשייה. הדוגמניות הולבשו בבגדים העשויים היטב של המעצבת טלי רוקני, כדי שיוכלו לגלם דמויות של נשים מסוכנות במנוסה. התשובה לשאלה האם טלי רוקני חושבת או לא שלבגדיה ניתנה האינטרפטציה הנכונה, מעניינת קצת פחות, כשהתוצאה היתה הפקת אופנה יפה.

ראינו שם פאשן אמיתי, ללא קיטורים מיותרים, אולי מלבד אלה של ריטה, שההפקה טרחה שוב לסמן אותה כאחרונה שמצטלמת, וחבל. זה מעייף אותה ומייגע אותנו לשמוע את התלונות שלה.

לעומת ההערות של הצלמים לדוגמניות, שנראו ענייניות ואמיתיות, הקשיים שניסתה להערים ההפקה על המתמודדות במהלך הצילומים, נראו קצת פחות משכנעים. נכון, זה קשה לרוץ על עקבים, אבל קארי ברדשו עשתה את זה ברחובות ניו יורק כבר אלף פעם, ובאמת זה לא נעים שהצלם מבקש ממך להוריד את הז'קט ולהישאר רק עם חזיית הסאטן, אבל זה באמת גם לא נורא.

קצת לפני שהתבשרו הבנות כי הן עומדות לעלות על הטיסה לפריס, קיבלנו הצצה מעניינת לחיייהן הפרטיים. ויותר ריאלטי מזה אין. את המציאות קשה לייפות ואי אפשר לאפר כמו בטלוויזיה. מה שרואים זה מה יש. סוף סוף אפשר ליהנות מקצת רגשות חפים מקיטש. כשמבינים מאיזה רקע מגיעה כל אחת מהבנות ובאיזה בית גדלה, אפשר גם לנתח את מידת המוטיביציה של כל אחת.

היה נעים לראות את קבלת הפנים החמה והמושקעת שאירגנה המשפחה של צליל ומשהו באמת זז בלב, כשסשה הגיעה לבית מלא בבעלי חיים במקום במשפחה והייתה צריכה לבקש מאחותה שתעשה כאילו היא אוהבת אותה, לפחות למצלמה. הסצנות האלה היו נוגעות ללב ואמיתיות יותר מכל הריאלטי שראינו עד עכשיו.

אבל מהר מאוד התעשתנו וחזרנו למציאות המדומה. 6 הדוגמניות עמדו לפני טקס ההדחה במרכז הטרמניל, כשהן לבושות כרגיל בבגדיו של יוסף, רק שהפעם בדי הטישו בשילוב הקונטקסט, העניקו את התחושה כי ה-6 הן פליטות יפות במיוחד מבית המשוגעים.

העדשות של פיין וכושי בלבלו גם את השופטים והם החליטו שלא להדיח אף אחת. סוף סוף פרק אחד שנתן הפסקה מהתקוטטוית מתישות. עד הפעם הבאה, אבל אז לפחות נוכל להתנחם בנוף של הטור אייפל.

תמונה 1 - נטלי "מבריחת סמים" על עקבים.
תמונה 2 - צליל. "יש לה הרבה אגרסיות לשחרר".
תמונה 3 - ריטה על המסוע של המזוודות.
תמונה 4 - אלה. "מאוד מתחברת למשימות כאלה".
תמונה 5 -קטיה בשמלת תכלת.
תמונה 6 - סשה. בזהירות עם העגלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully