וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכדור הארץ שלום

לרה רוטר

4.4.2008 / 10:50

מלאך המחזור ושדון האנטנות הסלולריות, חגים מעל לראשה האקולוגי של ריקי בליך, בקטלוג הקיץ הפדגוגי של COTTON

בספטמבר של השנה שעברה ביקר בארץ כריס סנדרסון, חוזה טרנדים בריטי. בהרצאה שנשא בגני התערוכה, קבע סנדרסון שלמרות שעניין הדאגה האקולוגית הפך לטרנד (ואפילו קצת מאוס), למעשה זה רק ההתחלה. הוא טען שבעתיד, תגבר המעורבות האתית של הלקוח ותהפוך לחכמה יותר. תווית הבגד שתצהיר על היותו עשוי כותנה אורגנית, כבר לא תהיה עילה מספקת לרכישה. שיקולים רבים אחרים יכנסו לתמונה, כמו למשל כמות האנרגיה שהושקעה בייצור הבגד, זמן הכביסה המשוער והצורך בגיהוץ.

חברת COTTON הישראלית שואפת להבין את התמונה הכוללת. המותג כולל פריטים אווריריים נוחים, כשחומרי הגלם הנבחרים הם אלו שלא דורשים צריכת אנרגיה גבוהה בכביסה ורובם גם לא דורשים גיהוץ. כל בדי הקולקציה אינם עוברים שטיפות צבע או כביסות בחומרים כימיקליים, על מנת לשמור על מי התהום והים. המפעל עצמו ממוקם בלב כפר הרי"ף. הוא מואר אך ורק בנורות פלורסנט ושאריות הבד מועברות לגני הילדים בסביבה, שם משתמשים בהן כמגבות ידיים או סמרטוטים.

חוץ מהעובדה שפעמיים בשנה מציעה COTTON לקהל המתלבשים להביא בגדים ישנים, ולקבל תמורתם זיכוי לרכישת בגדים חדשים, כשהבגדים הישנים שנאספים נתרמים למעונות ויצ"ו, מקימי החברה, ארז מעודד וגלית ברוידא מקפידים לשלב מסרים אקולוגיים גם בקטלוגים שהם מוציאים.

השנה מובילה את הקמפיין ריקי בליך, הידועה כמנהלת אורח חיים ירוק ומרבה לקחת חלק במאבקים ואירועים פומביים, הנאבקים במפגעים סביבתיים. היא משדרת תכנית ברדיו 99, העוסקת בעניינים הקשורים לאיכות הסביבה ובעלת פינה ירוקה באחת מתכניות הבוקר בטלוויזיה.

הקטלוג עצמו מציע דרכים שונות באמצעותן ניתן להקטין את הנזק שאנו גורמים לסביבה. נראים בו ריקי, הלבושה בבגדים הטבעיים והזרוקים של כותון, כשהיא עוסקת בשלל פעילויות יומיומיות. מעל הראש שלה מקפידים לרחף בכל עמוד מלאך המחזור ושדון האנטנות הסלולריות, שאיירה הגרפיקאית המוכשרת ענת עינהר. כל אחד מהם מנסה כמובן למשוך את ריקי לצד שלו.

מחירים:
חולצות: 170-290 ש'
מכנסיים: 350-490 ש'
חצאיות: 350- 450 ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully