וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום סתם להיטגן בשמש

לרה רוטר

13.4.2008 / 16:00

נסע כדורגלן מהפועל רעננה לברזיל, החליט שגם לו מגיע קיץ כהלכתו והתחיל לייבא לישראל וספרד בגדי ים קטנים וסקסים

הטוסיק הכמעט חשוף של מרינה קבישר שמתנדנד מול עיני הצופים בעת האחרונה, אולי יחזיר את העדנה לבגדי הים הברזילאיים הקטנים שאף פעם לא באמת עוזבים את חופי הים ותמיד מוצאים להן בחורות מאמצות, שיש להן מה להראות.

בגדי הים של המעצבת הברזילאית "אדריאנה פרננדז" למשל, נמכרים בארץ זו כבר עונה שנייה. מי שמביא אותם לארץ הוא משה בוהארון הצעיר בן 24, הבעלים של חברת brown.moses , כדורגלן מקצועי בליגה הלאומית שמשחק ב"הפועל רעננה", סטודנט לממשל ודיפלומטיה ושוכן חוף קבוע שמאס בבגדי הים הבאנליים, לדבריו, שמייצר השוק המקומי.

במסגרת אחת הנסיעות של "הפועל" הזדמן לו לבקר בברזיל. שם, בזמן ששתה קפיריניה על החוף ושטף את עיניו בבגדי ים אקזוטיים, עלה במוחו הרעיון לייבא לבנות עמו את בגדי הים הברזילאים. בכ-200 מפעלים הוא ביקר עד שהגיע למעצבת אדריאנה פרננדז, אחת משתי המעצבות המובילות בברזיל לבגדי ים. הוא הביא לארץ 30 דגמים שלדבריו נחטפו בחצי יממה. אחרי שראה שמדובר כאן בלהיט, סגר בלעדיות עם המעצבת וכעת הוא משווק את בגדי הים בחנויות מעצבים בארץ וגם בספרד ובאיטליה.

שתי שכבות, מה אתן חושבות

בגדי הים של אדריאנה פרננדז בנויים משתי שכבות לייקרה, מעוטרים בדיטליים קטנים וכוללים שרשראות, אבזמים ואבנים. הלוק קורץ לאייטיז, כמו בביקיני שחור המקושט בשרשרת ניטים שחורה, ופעמים אחרות מדבר בשפה ישנה יותר ששייכת לשנות ה-60 ,כמו במקרה של בגד הים השלם המעוטר באבן הטמונה בין הכיווצים במפתח החזה.

בוהארון אומר שהוא לא מביא הרבה פריטים מאותו הדגם. “המידות", הוא אומר, "מותאמות לגוף הישראלי. אדריאנה מייצרת בשבילינו מידות גדולות יותר כשהמדיום הברזילאי יהיה כאן הסמול”. בגדי הים מגיעים בשלוש מידות S,M,L והעונה, טוען משה יראו הרבה ירוק וצהוב על החוף, צבעים שמזכירים את הפפאגאיו, התוכי שחי בין העצים האקזוטיים.

גזרות התחתונים כוללות תחתוני קשירה, תחתון ברזילאי ותחתון אירופאי שהוא מעט רחב וגדול יותר ובחזיות ניתן למצוא חזיות קשירה, קולר וסטרפלס. גם בגדי ים שלמים ומונוקיני הוא מביא, למרות שלא ממש ברור לו מדוע הוכרז זה האחרון כלהיט העונה.

מחירים:

ביקיני: 500-590 ש' שלמים: 690 ש' מונוקיני 690 ש'.
להשיג ב: עדה- כיכר המדינה, תל אביב. ישראלה קיריבושי -קניון רמת אביב,רמת אביב. טופ מודלס- שינקין, תל אביב. אנדי -מרכז שוסטר-רמת אביב. סימיה-כיכר טיראן ,הרצליה פיתוח. קולקטי-מרום נווה, רמת גן. בלו-גראנד קניון, חיפה. פרטה פורטה-קריית סביונים. אודל בגדי מעצבים-רוטשילד, ראשלצ. סו-נווה אשלים, מערב ראשלצ. ווג-קניון הסיטי, אשדוד. דאון טאון-קניון קרית הממשלה, באר שבע. design- מרכז שלום, אילת. רינה-אוסישקין, רמת השרון. ג'ודי-ויצמן, רמת השרון. exsses-הרצל, נתניה. איריס מעצבים-סוקולוב, חולון.
לפרטים נוספים: 050-7410444

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully