וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומה תורמן תובעת 15 מיליון דולר מלנקום

סוכנויות הידיעות

11.5.2008 / 10:08

השחקנית ההוליוודית טוענת שחברת הקוסמטיקה הציבה תמונות עם פניה ושמה בשלטי חוצות ובאתרי אינטרנט, לאחר שהחוזה ביניהן פג

השחקנית ההוליוודית אומה תורמן הגישה תביעה בגובה 15 מיליון דולר נגד חברת הקוסמטיקה לנקום, בשל שימוש שלא ברשותה בתמונותיה ושמה בפרסומות החברה. תורמן הגישה את התביעה על הסכום הגבוה, לאחר שחברת לנקום ביקשה מבית משפט במנהטן לדחות דרישה קודמת של השחקנית באותו ענין, בגובה מיליון דולר. עד לבקשת לנקום מבית המשפט לבטל את דרישת השחקנית, הוסכם בין הצדדים לסגור את הנושא מחוץ לכותלי בית המשפט.

תורמן בת ה-38 טוענת כי לנקום הציבה תמונות עם פניה ושמה בשלטי חוצות בקנדה ובאתרי אינטרנט באסיה, לאחר שהחוזה בינה ובין לנקום פג. תורמן חתמה על החוזה המקורי עם חברת לנקום הצרפתית באפריל 2000, וקיבלה 5.8 מיליון דולר בשנתיים הראשונות ו-3.1 מיליון דולר עבור שנה נוספת.

כתב התביעה של תורמן נוגע למודעות עם דמותה שפורסמו לאחר ספטמבר 2004. לטענת תורמן, לנקום גרמה לרושם שגוי, שהחברה והשחקנית עדיין קשורות זו עם זו. לנקום מבחינתה הגיבה לתביעה ואמרה כי אינה אחראית להחלטות של צד שלישי להמשיך להציג את פניה של תורמן ושמה לפרסום לנקום לאחר תום תוקף החוזה. עורך דין מטעם החברה אמר לעיתונות: "לנקום אינה יכולה לשלוט על כל אדם בעולם".

בתגובה לבקשת לנקום לבטל את תביעתה של תורמן, אמרה השחקנית: "אני מאושרת שהתביעה תובא בפני שופט וחבר מושבעים. לנקום הרוויחה רבות בעולם מפרסום התמונות לאחר שהחוזה פג, ומיליון דולר אפילו אינם מתחילים לפצות על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully