וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפויה ירידה בטיסות לחו"ל

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

13.5.2008 / 8:29

The Marker מדווח הבוקר כי משלחת של H&M הגיעה לארץ כדי לבחון כניסה לישראל. אסתי גינזבורג כנראה היתה סוג של רמז

משלחת מטעם H&M רשת האופנה השבדית המצליחה בעולם נמצאת השבוע בישראל ונציגיה נפגשים עם בכירים בחברות אופנה וטקסיל מקומיות כמו דלתא, גיבור, תפרון, כיתן, מגבות ערד, אהבה ועוד, לבדיקת שיתופי פעולה. כך מדווחת הבוקר אורה קורן כתבת The Marker.

עד כה נהגו ישראלים אוהבי אופנה לחזור עם רכישות מ-H&M שנעשו במהלך ביקורים בחו"ל ולשמור בחשיבות את השקיות. הרשת פופולרית מאוד על שום שהעיצובים שבה עדכניים תמיד, המחירים נמוכים והתחלופה של הפריטים בחנויות גבוהה. למרות המיצוב העממי, גם מביני אופנה מרגישים בנוח לספר על קניות ב-H&M בעיקר כי הרשת מבינה לליבם של אוהבי אופנה טובי טעם ונוהגת לשתף פעולה עם אייקונים מתחום הבידור או האופנה שידועים בטעמם הטוב, שמעצבים עבורה קולקציות.

כך למשל עיצבה מדונה קולקציה בשחור-לבן לרשת בשנה החולפת, שגרמה לתורים ארוכים בכניסה לחנויות. לפניה עיצבו לרשת רוברטו קוואלי, קיילי מינוג, סטלה מקרטני וקרל לגרפלד.

לפני יומיים פורסם שאסתי גינזבורג תוביל קמפיין של הרשת. מה שלא הופך את הרשת לסוג של פוקס. התחרות הגדולה בארץ אם תהיה, צפויה דווקא מול זארה ו-MANGO.

קורן מדווחת כי את ביקור המשלחת של H&M יזם הציר הכלכלי בשטוקהולם מרדכי איש שלום. הרשת פרושה בכ-30 מדינות ויש לה יותר מ-1500 חנויות וכ-68 אלף עובדים. כמו כן מצוין בידיעה בדה מרקר כי לקבוצה "פיתחו חנות של H&M בישראל!" הצטרפו עד כה כ-8,800 איש.

  • עוד באותו נושא:
  • H&M

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully