וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים שאחרי

לרה רוטר

14.5.2008 / 16:44

בעיתוי מדוייק, כצפוי, נעמה קסרי מוציאה ליין של גלוסים בחתימתה. עוד דרך לבדוק אם היא מעוררת אמפטיה או קנאה

רגע לפני הגמר נעמה קיסרי מנצלת מומנטום ומוציאה לשוק סדרת ליפגלוסים בחתימתה DREAMS BY NAAMA KASRY. כמצופה מקסרי שמצטיירת בסדרה כאוהבת שליטה, אתר האינטרנט שלה, דרכו רוכשים את הגלוסים, מעוצב יפה, נהיר ושמיש, לגלוסים יש שמות קליטים וטובים ויש בו פנייה אישית שיש בה כנות, פרופורציונליות ונגישות. כל מה שמאפיין את נאומי הבחירות שלה בסדרה. האם צופות הטלוויזיה יוותרו על תכשירי האיפור שהן רגילות אליהם, לטובת גלוס עם באז של נעמה מ"הישרדות"? נעקוב ונדווח.

קסרי עושה כאן מהלך מעניין כשהיא לא מנסה לשווק את עצמה אלא את העסק שלה. השאלה אם תצליח תלויה בתשובה מה היא מעוררת יותר: אמפטיה או קנאה וכמובן גם בטיב הגלוסים. אם יהיה לה ממליץ ידוע שם זה יוכל לעזור אבל עם ליה היא לא בקשר (אם כי תשמח לשלוח לה או לבתה גלוס במתנה). פנינה רוזנבלום, אין מנוס מההשוואה, נתנה איכשהו תחושה שהיא עממית, קסרי משדרת תחושת שאפתנות חזקה שיש כאלה שיתחברו אליה, יעריכו אותה וישמחו לקנות מוצר שלה ולרצף את דרכה להצלחה ויש מי שהאישיות הדוהרת של נעמה תרתיע אותן והן יעדיפו מוצר שהפרסונה שמאחוריו מתבלטת פחות.

הליפ גלוסים של קסרי מגיעים בחמישה גוונים, טעמים וריחות שונים. שמותיהם: "דובשנית", “פינקית", “לוליטה", “קלאסית” ו”מוקצ'ינה”. הפנים שמקדמות את המוצרים הם של קסרי שמודה שקשה לה לחיות עם פניות חבריות מדי מצד אוהדים שחושבים אותה לסחבקית שלהם מהטירונות, אבל החליטה בכל זאת להצטלם כמובילת הקמפיין.

יאללה אני אדגמן

"הגלוסים הם אני והחלום שלי, בגלל זה גם קראתי לסדרה 'דרימס'. כבר שנים שאני רוצה שיהיו גלוסים על שמי. מי לא רוצה? יש לי בבית עשרות גלוסים ובגלל שהטבע יצר אותי לא ממש מכוערת, אז אני יכולה להרשות לעצמי להופיע על כרזות הפרסום שייצאו מיד אחרי כל הבלגן של גמר הישרדות”.
הקו שהנחה את קיסרי עם קו הגלוסים הוא להעניק מוצר בגוונים סולידיים שידגישו את מה שיש, יתאימו לכל גיל ויישארו בגדר המראה הטבעי. למרות שיש אוטוריטות אופנה שיגרסו שגלוס זה פאסה, קסרי מתעקשת שזה דווקא האיפור האולטימטיבי לימי הקיץ שדורשים מראה מנצנץ, פרוטי ורטוב.
אפרופו טיפוח היא מספרת שהמראה היחסית מסודר שלה על האי היה למראית העין בלבד. "מתחת לשכבת השיער העליונה היו לי מלא ראסטות ועור הפנים שלנו התקמט והצטמק. הייתי צריכה לעבור המון טיפולי שיקום כשחזרתי וגם להסתפר כמה פעמים כי נשר לי השיער". ובכל זאת היא לא מצטערת על כלום. “אני מעדיפה לעשות דברים רק כדי לא לסבול את תחושת ההחמצה אחר כך, זה המוטו שלי לחיים בכלל”.

היא עובדת על עוד מוצרים שתוציא בחתימתה כמו כרית פאף של פודרה שבפנים יהיו נצנצים עם ריחות. התכשירים לא נוסו על בעלי חיים וייצורם נעשה במעבדות קבלני המשנה של חברות קוסמטיקה רבות בארץ. את הגלוס ניתן לרכוש כרגע רק דרך אתר האינטרנט של קסרי. מחיר: 49.90 ש"ח ולרגל ההשקה, ניתן לרכוש את השני ב-29.90 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully