וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים בקלאס

לרה רוטר

23.6.2008 / 17:33

המרדף אחרי נעליים ראוית ומרגשות לא יסתיים לעולם. כשלנעליים המיובאות יש גם שם מותג סקסי - "דיסקו רוסו"

כשאומרים "דיסקו רוסו" ( תקליט אדום באיטלקית) עולה בראש תמונה של רחבת דיסקוטקים משנות ה-70, כולם רוקדים, יש צ'קלאקות, סינטיסייזר אורות, וכדורי מראות ואז עושים זום בדמיון שמתכוונן למטה, איפה שהנעליים של כולם מכות ברצפה, רואים פלטפורמות, לקות, וצבעים פלסטים עזים שצועקים "יאללה מסיבה".

טוב נו, זה מה שאני רואה לפחות. לעסק המשפחתי "דיסקו רוסו", שמייבא נעליים כבר משנת 1968, כמויות עצומות של דגמים. מתחילת עונת הקיץ ועד היום, לדוגמה, סיפק המותג כ-600 דגמים של נעלים מעור, מעור מצופה בלק או מסאטן, בשלל צבעים ודגמים לחנויות נעליים בארץ. הסגנונות מגוונים וכוללים עורות צבעוניים, עורות בצבעי בסיס, פלטפורמות, נעליים שטוחות, פיפ-טואו, נעלי לקה, כפכפים ומה שבא.

את הנעליים מביאים האחים ציון ובני רוקח יחד עם השותף אפי מיכאלי, מאיטליה, ברזיל וסין, כאשר בסין מדובר ביצרן איטלקי שאיתו הם עובדים בשיתוף פעולה מלא החל משלב העיצוב של הנעליים. את היצרנים הם מוצאים בתערוכות בחו"ל. "אנחנו נוסעים לכ-6 תערוכות בשנה. כל עונה, ואוספים נעליים לפי הטרנד. כל היצרנים שאיתם אנחנו עובדים, מדובר בכ- 12 כאלה, הם בלעדיים לנו" מספר מיכאלי.

נ.המוצא: חולון

את הפטיש לנעליים קבלו האחים רוקח מאביהם, אלפונסו, שפתח את חנות הנעליים הראשונה של המשפחה בחולון. אחרי הצבא נכנסו לעסק גם האחים יחד עם מיכאלי והיום הם משווקים בכ-110 נקודות שיווק בנוסף לחנות בחולון שעדין קיימת.

העונה יש להם הרבה פלטפורמות והמון נעליים שטוחות. הצבעים השולטים הם הצבעים הבסיסיים כמו שחור, לבן, כסף וזהב, לצד נעליים בצבעים כמו ירוק, צהוב, אדום וכחול. הקולקציה מאד מגוונת וססגונית. בנוסף לקו הנעליים היומיומי, קיים קו נוסף של נעלי ערב יוקרתיות, תחת שם המעצבת האיטלקיה "ברברה בוצ'י".

חנויות בלעדיות של המותג בתל אביב, הן עניין של זמן, אפי מיכאלי אומר. "אנחנו צריכים מרחב גדול ולכן קשה לנו למצוא לוקיישנים טובים במרכז. ברגע שיהיו כאלה, אנחנו מבטיחים לפתוח עוד סניפים". ותחזית חורף לפני פרידה מהאנשים שכבר החליטו מה לביא ולמכור כאן בעוד כמה חודשים? "ממשיכים עם הלק, נראה הרבה עור קרוקו ונחש לצד שפע עורות וינטאג', הנעליים השטוחות ימשיכו במלוא הכוח והאימומים שיעבדו איתם יהיו מעודנים ומעוגלים יותר.

כמה - איפה:

מחירים לדוגמה:
נעלי עקב כסופות בשילוב אבזם: 599 ש', כפכף שטוח בשילוב כוכב: 399 ש', נעל עקב פרחים כחול לבן: 699 ש', סנדל לבן בשילוב אבנים: 589 ש', סנדל שחור בשילוב שושנה מזהב: 749 ש', נעל רוקי זהובות: 659 ש', גלדיאוטר של דיסקו רוסו: 799 ש', סנדלי פיפטואו כסופים: 659 ש', סנדלי פלטפורמה: 499 ש' סנדלים ירוקים: 419 ש'.

להשיג ברשת חנויות DISCO ROSSO ובחנויות הנעליים המובחרות ברחבי הארץ. טל' לבירור הסניף הקרוב:
03-6813532.

צילומי רגליים עם נעליים: איתן טל
צילומי נעליים: טל טרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully