וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשוט. להתפשט

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

24.6.2008 / 1:25

אנשים עירומים קופצים וצורחים, ציצים ובולבולים בערימות ועדיין, גליון העירום החדש של המגזין 360 מעלות נשאר מלא ברגש

מגיעות מחמאות לאנשים שיצרו את גיליון העירום החדש של מגזין האופנה והתרבות 360 מעלות. רצף של גופות חשופים בכל עמוד, ציצים מכל הסוגים, בולבולים משתלשלים ובסוף הדפדוף, המתבונן נשאר עם הרבה רגש והלך רוח סנטימנטלי ומהורהר.

אף אחת מהפקות העירום שהתפרמה בגליון המיוחד לא לקחה את הגוף והעבירה אותו כפרסומת לאורגזמה משתלמת. הצילומים של הגליון הזה, לוכדים דווקא את החשיפה הרגשית שכרוכה בהסרת הבגדים, את המבוכה האמינה ואת הפשטות שבלעמוד עירום, בלי עטיפות וקישוטים ובלי לעשות עניין גדול מהגוף שלך.

ההוראה לצלמים שהשתתפו בגליון הזה היתה לעבוד נקי ולהימנע מסטיילינג ומעבודות איפור-שיער, שלוקחים לפעמים את ההפקות למקומות מרחיקי לכת של ציטוטי תרבות וסגנון שכבר משכיחים "מי עומד מאחורי מה ומאיפה מגיעה ההשראה" אומרת קרן ארנלדס, העורכת הראשית ומו"לית שותפה (עם יובל סיגלר) במגזין.

לא חיבים לחרמן

התוצאה יצאה לא יומרנית וכזו שמוציאה שם משובח לפשטות. זה לא קל לצלם עירום, בעיקר לא בישראל. מקום יחסית שמרני. עוד סיבה שבשלה הגליון הזה, עם 14 הפקות צילום של עירום ישראלי, הוא מיוחד, מעניין ויוצא דופן. ארנלדס מספרת שהיה שלב שבו הם חשבו לצאת לצלם בחו"ל בגלל היענות חלשה מצד מצולמים. בסוף דווקא כמות המעוניינים גברה על הביקוש ובאמת, באופן מפתיע, יש ברוב הצילומים רמות גבוהות של שחרור, שלא רואים בדרך כלל בצילומי עירום.

שכיח יותר לעשות דרמה מגוף חשוף ולקחת אותו לכיוונים של סקס או אמנות. כאן לעומת זאת, יש מצולמים נינוחים, פרונטלים ואגביים משהו, שמפוצצים את הוואו הגדול סביב עירום, עם אטיטיוד סקנדינבי כמעט. אם כמות הנודיסטים בחופי תל אביב תגדל הקיץ, ניראה שיוצרי המגזין יוכלו להרשות לעצמם להרגיש אחראיים.

המצולם של משה מוגרבי למשל, מאונן ברוגע מול המצלמה באחד מסדרת הפריימים שמתעדת אותו, ואז בפריים הסופי, הוא מחייך לנוכח המעמד הטפשי של לנקות את עצמך בנייר טואלט בשירותים, אחרי שהתלכלכת משפיך. רגע שהוא אנטי קלימקס להתרגשות המוערכת של לפני כמה דקות.

דודי חסון צילם בחדר ריק, דמויות עירומות ששוות מבט שני: אישה שמנה, טרנסוויסט, תינוק, את דנה פרימן, הבייב המוחלטת של הגליון, את הדוגמנית-מעצבת קסניה, הנוגעת ללב, תינוק ועוד.

פורנו רך

גיא כושי ויריב פיין בולטים עם צילומי פורנו רך בסגנון הפלייבוי של שנות השבעים, של בלונדינית מקסימה בשיער גולש; הסטייליסט אלעד ישראל בראון והצלם ארז תום חי עשו פרוייקט חוץ מצויין והביאו צילומי סנאפ מעולים. הם שוטטו במשך שלושה חודשים בעיר והציעו לאנשים לגשת איתם לפינה בחטף ולהצטלם בעירום.

יניב אדרי צילם את טניה בראון שהפתיעה פה, ואת הדוגמנית אתי, בהעמדות לסביות רגשיות, בעירום מלא באווירה ביתית.

ארנלדס מודה שלהרים אחרי הפרוייקט הזה, גיליון שיהיה מעניין במידה שווה, תהיה משימה לא קלה. "בדרך כלל" היא אומרת "כשאנחנו עושים מסיבת השקה לגליון חדש, קורה שבסוף הערב אנחנו נשארים עם עותקים, כי אנשים היו שיכורים מדי ולא היה להם כוח לקחת. פה העפנו 2500 גליונות במסיבה לכבוד הגליון. היתה השקה מצויינת ובכלל, נשארנו עם כמות חומרים שיכלה להספיק לגליון כפול". ניראה ש"עירום - השאריות" יכול להיות מספק לגמרי בתור הגליון הבא בתור.

מחיר גליון: 36 ש'. להשיג בסניפי רשת סטימצקי. הגליון מחולק למנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully