וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעל שנותנת קיק

לרה רוטר

6.7.2008 / 17:41

המעצבת נטע גרציאני ונעליה פונות אל העתיד, היא עם בטן שסוגרת 8 חודשי הריון, והנעליים השילו עורן והפכו לסנדלים ולפיפטואוז

בכל פעם שאני פוגשת את אחד מבוגרי ביה"ס לנעליים אקילס ז"ל, מתחדדת בי התחושה שבית הספר הזה נתן את המכה שלו בעולם העיצוב, פלט ממכונות התפירה שלו כמה מעצבי נעליים מוצלחים ביותר, השאיר אותם בשטח ונעלם, כמו למשל נטע גרציאני וקולקציית הקיץ שלה.

אחרי שבעונה שעברה פיתחתי קראש על כפכפי האבזם האקזוטיים שלה, שאלתי את עצמי האם מדובר כאן בסיפור נוסח "להקה של אלבום אחד" ומסתבר שלא. נטע גרציאני ונעליה פונות אל העתיד, היא עם בטן של שסוגרת 8 חודשי הריון, והנעליים שהשילו עורן והפכו לסנדלים מעור נחש, מעוטרים ברצועות צהובות וסנדלי גלדיאטור האופנתיים מאוד העונה, בירוק משולב בשחור או בחום אדמדם.

כפכף האבזם ששודרג לגזרת הפיפטואו מגיע בשחור או בכחול ומעלה תחושה נוספת של נעליים כנעניות מתקופות רחוקות, עם טוויסט עכשווי. "אני בעד המקורות", מתוודה נטע בביישנות, "גם לבתי אני מחפשת שם מהמקורות. אני מקפידה על חגים ויש לי חיבור חזק לאלוהים. אני מאמינה בעקרונות שבין אדם לאדם ובין אדם למקום ואני חושבת שטוב להיות אדם מאמין. מאוד מנחם אותי לחשוב שהכלבה שלי שנפטרה לא מזמן, יושבת עכשיו בגן עדן וטורפת ארוחות קומבינה".

מצפים לתינוקת שמאפשרת

השיפור באיכות ייצור הנעליים בולט לעין, ונראה שנטע עבדה קשה כדי להוציא מוצר שיראה טיפטופ. המראה הכללי מוקפד, התפרים משורטטים ועדינים והחלק הפנימי של הנעליים מרופד בעור או זמש, כדי למנוע הזעה. "הנעל היא מרכז ההופעה לדעתי. היא זו שתגרום לכל המראה הכללי להתרומם או להתרסק. לכן אני אוהבת את עולם הנעליים ואוהבת לעניין בנעליים מבחינת הצבעוניות, החומרים והאבזמים. אני מחפשת דברים שיתנו קיק לנעל".

חמישה דגמים העמידה גרציאני לקיץ הזה, באחד מהם היא אפילו הצליחה לשלב תחרה. "מאוד רציתי לעבוד עם תחרה אבל קשה לשלב אותה בנעליים כי זה חומר רגיש. הצלחתי להעמיד דגם אחד של כפכף משולב בתחרה אבל יש לי הרגשה שזה לא סוף הרומן שלי עם החומר הזה". בחורף הבא, אם התינוקת שלה תשתף פעולה, מבטיחה גרציאני לעשות קולקציית חורף ראשונה. אני, מצידי, אתפלל שתצא לה תינוקת שקטה.

מחירים:
590 ש' לסנדלים וכפכפי אבזם.
640 ש' לכפכפי התחרה.

להשיג ב: אימומה, רח' דיזנגוף 114, ת"א; מיקווה, רח' מקווה ישראל 26, גן החשמל, ת"א; בליץ', רח' בעלי מלאכה 5, ת"א; מרקטו, רח' אוסישקין 59, רמת השרון. או דרך המעצבת בטלפון: 054-5490355.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully