וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולולו

לרה רוטר

16.7.2008 / 22:54

לולו ליאם ל"בנות" התחילה להתלבש נשי ולענוד תכשיטים, השלב המתבקש הבא: עיצוב שמלות ערב וכלה עדינות ומתוכשטות

המון שינויים עוברים על המעצבת לולו ליאם בשנה האחרונה: סטודיו חדש במתחם גן החשמל שישמש בעתיד הקרוב גם כחנות עודפים; ליין של לנז'רי שאותו פיתחה בשנתיים האחרונות; אסיסטנטית חדשה בוגרת שנקר, עינת שרייבר שהגיעה אליה אחרי סטאז' אצל גליאנו ומעצבת עם ליאם על ליין של בגדי ערב ושמלות כלה.

"בנות" התחילה כחנות לבגדי קז'ואל עם כמה דגמים לערב. לולו ליאם, מטבעה, היא לא אישה מגונדרת שתלבש שמלות לאירועים, היא תמיד תעדיף להסתפק בחולצה מעט יותר פיין ובנעלים יפות כדי לדפוק הופעה. “לפני שבוע חגגתי את יום הולדתי ה-41 ואשכרה לבשתי אחת משמלות הערב שעיצבתי. אני חושבת שמשהו בי השתנה. אם פעם הייתי מתלבשת בבגדים עם לוק גברי, קר ונוקשה, היום יש לי גם מקום למראה יותר אלגנטי ורך. פיתחתי פתיחות לצד הנשי שלי עם השנים. אני לא ממש יודעת להסביר איך זה קרה, אולי זה בא עם הגיל" היא אומרת ומביטה על צמיד הזהב הדקיק שלה שעליו מושחל לב קטן וטבעת עם אבנים שחורות ולבנות. "רק עכשיו התחלתי לענוד תכשיטים".

השינוי הזה בא לידי ביטוי ישיר בעשייה שלה בשנתיים האחרונות. ליין הקז'ואל של "בנות" הופך מדי שנה לנשי יותר, עד כדי כך שהשנה אפילו אפשר למצוא בתוכו גופיות טריקו משולבות פרנזים או טי שירטים עם הדפסי נוצות וזה עוד בלי שאמרנו מילה אחת על קולקציית בגדי הערב החדשה שהמעבר אליה נעשה בהדרגה דרך ליין הלאנז'רי ובגדי הפנאי שהופיע בחנות בשנתיים האחרונות.

חשפנו את שמה האמיתי

"הרעיון לעשות בגדי ערב נולד מכמה גורמים. הראשון הוא שקצת השתעממתי מלעשות רק בגדי קז'ואל. אני מרגישה שכמעצבת אני רוצה להפתיע את עצמי כל הזמן, אני רוצה להתרגש בכל עונה מחדש ועם הקז'ואל אני מתרגשת אבל לא מספיק. כך קרה שהתחלתי בעצם לעצב הלבשה תחתונה, שזה כיף גדול ומשם הדרך לעיצוב קולקציית בגדי ערב כבר נסללה מעצמה".

על העבודה עם שרייבר, היא אומרת "עינת ואני עובדות בראש דומה, ישר התחברנו. היא נכנסה לקו המינימליסטי שלי ומעצמה הביאה בעיקר את הקטע של תיכשוט בגדי הערב, קו שהיא התנסתה בו בעיקר אצל גליאנו".

שמלות הערב של "בנות" אכן שומרות על הקווים של ליאם. גזרות קומבינזון באורך מידי או מקסי מעוטרות באלמנטים מתוכשטים עם תחרות ואבנים, שמלות מידי מכוסות פרנזים בשחור או בלבן. הניחוח העולה מהשמלות הוא של הזוהר המאופק והנשי של שנות הארבעים.

לאמא שלה, שהיתה מעצבת שמלות כלה, היתה חנות בדיזנגוף על שמה "שרה שרגא" וליאם כנערה היתה יושבת שם ומציירת סקיצות. "כמה מהשמלות שציירתי לאמא שלי הפכו אחר כך ללהיט ובכלל אמא שלי היא זו שדחפה אותי ללימודים בשנקר. עד אז עסקתי בעיקר בעיצוב גרפי". אחרי הלימודים, עיצבה לולו שמלות כלה מהבית אבל המפגש עם הכלות התיש אותה והיא נטשה לטובת עיצוב בגדי גברים.

היום כשהיא חוזרת לעצב שמלות כלה היא מודיעה "אלו שמלות שנקנות מהקולב. המטרה היא לצמצם לכלה את הפגישות בסטודיו. אין כאן עיצוב דגמים במיוחד והמקסימום שאנחנו עושות זה להתאים את השמלה לגוף או להקטין ולהגדיל את המידה. השמלות שלי פונות לכלות הקלילות, כאלה שבוחרות להתחתן במסיבת קוקטייל אחר הצהריים או לפנות ערב".

הגיע זמנך לתצוגה

שמלות הכלה של ליאם מושפעות מהליין של בגדי הערב. "עשינו דגמים מסויימים גם בצבע לבן ואלו השמלות המיועדות לכלות אבל ממש לא רק להן, גם האמא של הכלה או אישה שמחפשת שמלה לאירוע ובא לה על לבן יכולה להתהדר בהן. גם מבחינת המחיר שמלות הכלה ושמלות הערב נמצאות על אותה הסקאלה, אלא אם כן בשמלה הלבנה נעשו שינויים כמו שימוש בבד יקר יותר או הוספת שכבה כדי למנוע שקיפות. אז המחיר קצת עולה".

לפני פרידה היא אומרת שממש, אבל ממש בא לה לעשות תצוגת אופנה משלה לקראת החורף. "אני רוצה לראות ולהראות את כל מה ש'בנות' הפך להיות. אני גם חושבת שלכל הקולקציות יש שפה אחת שמחברת ביניהן והייתי מאד רוצה לראות את הכל ביחד על במה". בהחלט הגיע הזמן.

טווח מחירים:
קז'ואל: 229-699 ש'
לנז'רי: 129-720 ש'
ערב: 990-3500 ש'

"בנות", דיזנגוף 212, ת"א. טל': 03-5291175, שנקין 40, ת"א. טל': 03-5281796.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully